Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 05.11.2016 10:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

@bobyka_cz
Díky za vyčerpávající odpověď.

sharik4x4 píše:
Takže pokud hledáš převodovku,která bude točit při 180km/h -2000 otáček,tak musíš zavolat do Wolfsburgu,ať ti jí vyrobej na zákázku.Taková se pro normální lidi nevyrábí.

Ve Wolfsburgu možná ne, třebas to zachrání Mnichov. Včera sme přivezli 530d a jsem příjemně překvapen. Jen je to na mě zbytečně velký. Ve 160 rovný 2000 otáček. Uvidíme co 320d, podle recenzí něco málo přes 2500.

/fakt mi mrzí, že sem tu rozpoutal takej zbytečnej flame. Neřeším, co je lepší, řeším, co je pro mě výhodnější. A fakt bych chtěl automat. Jenže ne takej, co má o 10% kratší šestku.

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 05.11.2016 10:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

2954

Bydliště:

Praha

Dsg a manual maji maximalku +/- stejnou. Resis nesmysl. Pokud chces, aby auto pri vyšších rychlostech malo točilo, budes muset vzit nejaky 3litr (a vys), ktery na to ma kroutak, viz předchozí reakce kluku.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 05.11.2016 11:00 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

2430

Bydliště:

Praha

nofu píše:
...Včera sme přivezli 530d a jsem příjemně překvapen. Jen je to na mě zbytečně velký. Ve 160 rovný 2000 otáček...


Protože to má o dva válce navíc, takže se z části cykly výbuchu překrývají. To má velmi blahodárný vliv na přenos síly na kliku a dál na převodovku a na kola (prostě zásadně omezuje torzní kmity). To má za následek, že šestihrnek si může dovolit při velké síle točit malounko otáček a přesto mechanicky vydržet statisíce km. Nechápu, co je na tom těžkého.

_________________
VW Passat Variant BKP 4M CL @ 120kW 360Nm SGS Motorpower KAMIZOLKA SOLD
VW Passat Sedan CFGB 4M DSG HL @ 141kW 386Nm SGS Motorpower POPELKA SOLD
VW Passat Variant CFGB 4M DSG SL WHITE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 05.11.2016 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

@Prochy01
Nejde o maximálku, ta mi nezajímá. Jen se bojim, co se stane, když poletim v kuse 2h 180. A co když se to bude dít pravidelněji? Přijde mi, že motoru budou svědčit spíš ty nižší otáčky. Ale jak sem psal, nejsem od aut, sem od compů, vím o tom prd.

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 05.11.2016 21:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

745

To bude ten problém,že si I.T. technologie. :laugh: Nic ve zlém,ale jak již bylo psáno,pokud chceš lítat 180 v kuse, tak kup A6 s 8q automatem.Ta je na to stavěná a budeš spokojen i s otáčky.Mě to točí na osmičku 2000 při 130km/h a to v tý ašustce bude ještě delší kvalty,protože je to lehčí auto než moje.Na passat zapomeň,ten je dělanej pro normální lidi na 130km/h. :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 06.11.2016 02:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

2954

Bydliště:

Praha

A tak to zase neni pravda, passat urcite neni dělaný na 130, takova optimální rychlost je 150-160. 180 a vic samozrejme jede, ale tam uz neni uplne ve sve kuzi - podvozek, brzdy atd... I kdyz pokud je dobra cesta, tak proc ne...kazdopadne 180 a vys uz to pro to auto opravdu neni komfortni zóna (to neznamena, ze to tolik nejede - jede mnohem vice), ale 130 je take nesmysl.

Hlavne by me zajimalo, kdo tady vyblil takovou blbost, ze autu svědci 2tis otáček. Co to proboha je za kravinu???? Pokud se nepletu, tak cervene pole zacina nekde na 5tis. Například 3 tis je zcela optimální co se tyce vykonu a jeho průběhu. Max vykon je u tech nasich naftaku nekde za 4 tisíci, tzn ze napr 3tis jsou zcela OK a kdyz v tom aute jedete, tak je i pocitove lepsi, nez u 2k, kde je to auto v uvozovkách na hranici podtaceni...pisu schvalne v uvozovkách, protoze ty 2 tis uz jsou v pohode, ale je to teprve zacatek jakési zdrave zóny. Jak rika jeden nas tady znamy, vic nez 90% lidi neumi poradne jezdit a radit. Vetsina osazenstva si zde koupi toho pasáta v tédéíčku a pak ho jak kokoti drti do 2 tis, kdyz se rozvasni tak jim otackomer vystřelí na 3 k a to o tom pak vypraví, jak to auto protáhli. Obvyklá kratochvíle je pak vypravet si tady, jak s 80km/h nejsou brzdou provozu a jak vlastne jezdi rychle a zere to 5 litru a zblbly z novy a primy je kazdy kdo jede nad 90vlastne masový vrah....

Prosim opustme tenhle nesmysl, co tady nekdo vypustil. Fakt je proste ten, ze pokud se bavíme o polykání dálničních kilometru v tempu nekde 180-200, tak je passat, Superb a tyhle auta s 2 litrem nesmyslná volba a svědci to jen o tom, ze clovek co o tom uvazuje moc nevi co vlastne chce. Na tyhle rychlosti a s tim se nabizi ze i dlouhé dálniční trasy je mnohem vhodnější jakykoliv šestiválec a idealne v nějakém větším aute, které bude mit i lepsi safe zóny, lepsi podvozek a brzdy, protoze kdo trochu přemýšlí, resi nejen rychlost, ale i bezpečí v těchto rychlostech.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 06.11.2016 11:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

420

Nejdelsi prevodovku bude mit v B7 103kW BMT manual (6ka by mela mit na 3tis nejakych 190), 125kW BMT ji ma paradoxne kratsi. Nicmene dulezite take je, ze aby auto jelo 180 (a bylo take schopno jeste nejakeho zrychleni) potrebuje vykon, ktereho samozrejme v 2tis otackach neni uplne moc. Extremne dlouha prevodovka tedy take neni zrovna idealni, protoze to proste zoufale nepojede a bude to chtit alespon sw upravu, aby s tim slo takto v realu jezdit. 3tis ot/min neni pro TDI nic fatalniho (a 180 pro passat taky ne :-), da se s tim jet treba 3h vkuse, jen tech 140koni na to moc nebude...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 06.11.2016 11:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5568

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Co mam SII 125kw 6q manual 125kw,tak to je dalnicni auto 418tkm najeto z 80% dalnice. Vse puvodni spojka,turbo atp. Dalnice 140-160kmh. Kolik toci pri 130kmh netusim. Pri 230kmh toci 4100ot/min myslim si,ze je jedno kolik toci pri 130kmh,nebo kolik to zere pri 130kmh oproti 150kmh. Auto si vezme tolik pohonych hmot,kolik potřebuje. Minuly tyden jsem spechal do kina. Vyjezd z MB z centra 19:06 a 19:27 prijezd na parkoviste pred kino na Cernaku. Kolik si vzal nafty netuším. Platilo to uz pred 30lety,plati to i dnes a platit to bude i nadale. Jak se o auto postaras,tak te povozi... bohuzelnspousta lidi ma zafixovano z dob prvnich TDicek (nejlepe s cervenym ickem zejo...) ze to zere 5/100 taha to vocpoda vole! A je to hlavne auto co najede milion km a jediny servis je vymena oleje. Das tam petku/sestku a jedes po meste na volnobeh,pridas plyn a sbira se to jak tank,protoze ňůtnů ma tedeíčko poprdel a vubec to tomu motoru nevadi zejo. No a v tom ty lidi zijou i nadale v dobe PD/CR. Radi se kolem 1800-2000ot/min. Vysoky kvalty ve meste,roztahovani auta z volnobehu. Novejsi 1.9TDI 77kw napr BXE je pruser,ale lidi si mysli,ze 1.9tka to je stejna jak v octavii 1.gen a ze to je TOP motor. No a po takovyhlech lidech si kup auto,do kteryho budes jen sypat a nadavat...

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 06.11.2016 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

2954

Bydliště:

Praha

:laugh: :laugh: :laugh:

Dobry hlasky :good:

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 06.11.2016 18:27 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

51

Bydliště:

Brno,Zurich

Má pravdu ten chlapec

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 11:06 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.08.2013

Příspěvky:

1226

Bydliště:

Přerov

napster, dekuji za zvednuti nalady :D .. Ja bych vyzdvihl hlavne toto:

protoze ňůtnů ma tedeíčko poprdel a vubec to tomu motoru nevadi zejo

_________________
VW Passat 3C Variant - 2.0TDi bez DPF - manual - 125kW BMR
-----------------------------------------------------------


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 11:39 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

11.06.2016

Příspěvky:

85

Bydliště:

Mlada Boleslav

napster píše:
Minuly tyden jsem spechal do kina. Vyjezd z MB z centra 19:06 a 19:27 prijezd na parkoviste pred kino na Cernaku.

mas chodit do kina do MB a hotovo :laugh:

_________________
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

No, pěkně se nám to tu zvrhlo :)

Jináč, proběhl test, ve 140-ti (tachometrickejch) točí manuál 2200 a DSG 2400. Obě auta rok v. 2013. Takže já mám jasno => BMW 320d s 8-mi stupňovým automatem. Snad na něj zbudou korunky.

Díky všem za pomoc!

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 18:55 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.12.2013

Příspěvky:

122

Bydliště:

Skalica

aha, tak ako ta dobre chapem, cim viac stupnov (cim viac prizkov tym viac adidas)? Neznamena za pokial ma auto viac prevodov, ze na 130 bude tocit menej, ale vascinou su prevodove stupne od seba jemnejsie odstupnovane.
Ale riadny skok, medzi VW DSG vs automat zrazu BMW?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 19:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

745

To má 320d osmikvalt? Já myslím,že to maj jen 3,0tdi,dvoulitry budou mít 6q,ale jelikož BMW/Budu Muset Wopravovat/ tolik neznám, tak se mohu pléct.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group