Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 21:52 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

08.12.2013

Příspěvky:

122

Bydliště:

Skalica

Sharik ma pravdu a KJirka to myslim tiez uz parkrat zdoraznoval ako sa to ma - opicka a banany


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

@mitti
Samo jsem si to zjistil, ve 130 točí 2000 otáček na osmičku. A skok mi to moc nepřijde, dokonce ani v ceně. Byl sem překvapenej, ale vyjde skorem na stejno. Jen je teda menší výběr a u některejch kousků kroutim hlavou nad výbavou. Jakože má všechno, panorama střechu, bixenony apod., no a má manuální klimu.

@sharik4x4
Ano, bratru od poloviny roku 2012 je faceliftovanej model F30/31 vybaven převodovkou Steptronic (ZF 8HP) a ta má 8 rychlostí. Dokonce jsem bezproblémů vygoglil převodové poměry, vč. manuální prevodovky.

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 07.11.2016 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

3973

Bydliště:

Praha

Trojka je hlavně velikostně jako oktávka. Svezení super ale naftové motory několikanásobně problématičtější než u VW.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 00:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

745

Přesně,jak říká Jirka- 320d je asi tak na míly vzdálená od typu 530d.Takže to si teda moc nepomůžeš,protože převodovka bude sice super/ZF či aisin 1A převodovky/,ale motor 2,0d od BMW je tak trochu propadák.A 320d je opravdu kategorie octavie, takže klasickej "dalniční křižník" ,to co si scháněl pro tvoji běžnou 180km/h rychlost. :laugh: :laugh: :laugh:
Nejhlavnejší je, že se nebude nic vytáčet, ani ty ani motor a všichni budem spokojení. Slunce v duši :adr:
A přeji hodně štěstí s tím "pertinaxem". :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 00:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

Tak o velikost mi moc nejde, 99% jsem v autě sám a nic krom laptopu a pár drobností nevozím.

Vím že tu sme na VW fóru, ale pokud víte, můžete pls rozvést problematičtější/propadák 2.0d?

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 01:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

3973

Bydliště:

Praha

Rozvody, praskající blok.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 08:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

745

Bavorák má vymazlený třílitry i když i ty podlehly trendu šetření.Ale u 2,0d je problém letitý a od roku 2011 bych řekl že se ty motory moc nepovedli,již zmiňovalé praskání bloků díky zeslabení stěny,aby ušetřili,rozvody-katastrofa,turbíny se upejkaj ve vlastní šťávě díky špatnému chlazení.
A jestli ti o velikost auta moc nejde,tak ta bych řekl,že je při tak velkých rychlostech docela důležitá veličina při výsledné stabilitě.Prostě malá lehká auta se stavají těžko ovladatelnými a náročnými na přesnost řízení.Každý poryv větru je cítit,takže o nějaké pohodě cestování nemuže být ani řeč a po dvouch hodinách cestování je člověk zralej na relax. :laugh:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 09:05 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

137

Bydliště:

Praha

Trojkovej bavorak je zabitej, úplně ho zničili, vypadá jak laciná ku*va, po sedmi letech hůř nez i ta nejhorší b6, šetřili snad na všem, žije to jen z vlastní legendy, je to auto pro pasaky a Bulhary...nepustili jen ten drahej segment, ale jinak zkušenosti známých o bmw, jsou jednoduchý uz nikdy...prave od doby co nejsou ty 3.0...

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 10:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

706

Bydliště:

Slovensko

Pridam sa, 320d ani omylom v bawore. Moje cbab ma 410 000, sice len 103kW ale chodi super, samozrejme vecsina su dialnice a to pri rychlosti 160 co je ak ma nikto nebrzdi moja standarda, to auto tuto rychlost pozna dobre. Je to dsg (sice uz je druhe) ale motor je povodny :-D turbo povodne, vstreky. O otacky sa nestaram, skor o dsg aby sa malo dobre ( mysli vymenu oleja, filtra). Svagrova 320d, tiez 2008 to zvladla po 300 000 cca a potom umrela ( salky v prdeli a to nehovorim o drbnutej retazy predtym..) takze do toho v porovnani s mojim chrobakom zarval omnoho viac :-)

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 17:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

745

Vono sledovat otáčky u automatu je tak trochu černobílý porno. :laugh: Já jsem si teda automat kupoval právě proto, abych otáčky motoru nemusel sledovat vůbec. :laugh: Jinej kraj,jinej mrav. :drinks:

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 08.11.2016 19:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

706

Bydliště:

Slovensko

Ja to porno mam na budikoch v cervenej farbe

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 18.11.2016 14:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5568

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Tak jsem to dnes zkusil. 2.0tdi 125kw CBBB motor na 6tku pri 130kmh 2400ot/min.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 28.11.2016 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

11

Mnohý dík všem! Po řádném googlení o BMW sem si nakonec přivezl pašíka v manuálu. Tož vás tu na fóru budu asi občas otravovat s hloupostma.

_________________
VW BORA Variant TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 28.11.2016 21:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

11986

Bydliště:

Chomutov

jo, tuhle mě to taky napadlo zkusit. Tak při 200 km 3 800 ot..

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
PříspěvekNapsal: 28.11.2016 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

6366

Bydliště:

east bohemia

a pak se divíš odpočtům :mrgreen:

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limousine, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm (SGS/Motorpower)
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M wagen hier

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group