Pár dotazů možného budoucího majitele
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 22.11.2016 12:10
Pár dotazů možného budoucího majitele
Ahoj,
V současné době uvažujeme s manželkou o koupení druhého auta do rodiny. Máme starou Fabii první generace, kterou využíváme na přesun z domu do práce, na kratší výlety, nákupy a ježdění za rodinou do Brna. Bohužel přestává Fabia vyhovovat našim požadavkům – nulový výkon, nízká bezpečnost a přeci jen má už 12 let, takže se začíná pomalu, ale jistě rozpadat.
Několik známých okolo má Passata B7 jako firemní auto a pár z nich má auto i jako soukromé a nemohou si ho vynachválit. Auto mi samozřejmě padlo do oka, protože oproti třetí generaci Octavií má za stejnou cenu ojetého auta mnohem více výbavy, větší výkon a dle všeho i vyšší výdrž.
Obracím se na vás tedy s několika dotazy, na které se špatně hledá odpověď.
1) Jak je na tom český trh s ojetinami? V době výroby těchto aut začala fungovat elektronická servisní knížka. Má cenu se zajímat o historii vozu přes elektronickou knížku nebo stačí pouze papírový formát a případně certifikát z CEBIA?
2) Pokud koupím automobil, který má za sebou 160 – 180 tisíc kilometrů, jaké mě budou čekat investice? Bude se muset měnit spojka? Rozvody? Nepočítám provozní kapaliny jako například brzdová kapalina, chladicí kapalina, klimatizace, aj. To se bude měnit automaticky.
3) Jaká je plus mínus výdrž motorů? Vím, že jde o celkem obecnou otázku, ale například 3. generace Octavií tahá ve svých 1.6 TDi 66kW docela těžké auto… není problém nájezd nad 250 tisíc?
4) Má cenu předprodejní servisní prohlídku řešit v autorizovaném Škoda, resp. VW servise? Bydlím v Praze, takže je jich tady opravdu mnoho.
5) Má někdo čerstvější zkušenost s kupováním auta z autobazaru? Soukromým osobám v inzerátech se mi moc nechce věřit. Mám s tím zatím jen špatné zkušenosti.
Děkuji mnohokrát.
V současné době uvažujeme s manželkou o koupení druhého auta do rodiny. Máme starou Fabii první generace, kterou využíváme na přesun z domu do práce, na kratší výlety, nákupy a ježdění za rodinou do Brna. Bohužel přestává Fabia vyhovovat našim požadavkům – nulový výkon, nízká bezpečnost a přeci jen má už 12 let, takže se začíná pomalu, ale jistě rozpadat.
Několik známých okolo má Passata B7 jako firemní auto a pár z nich má auto i jako soukromé a nemohou si ho vynachválit. Auto mi samozřejmě padlo do oka, protože oproti třetí generaci Octavií má za stejnou cenu ojetého auta mnohem více výbavy, větší výkon a dle všeho i vyšší výdrž.
Obracím se na vás tedy s několika dotazy, na které se špatně hledá odpověď.
1) Jak je na tom český trh s ojetinami? V době výroby těchto aut začala fungovat elektronická servisní knížka. Má cenu se zajímat o historii vozu přes elektronickou knížku nebo stačí pouze papírový formát a případně certifikát z CEBIA?
2) Pokud koupím automobil, který má za sebou 160 – 180 tisíc kilometrů, jaké mě budou čekat investice? Bude se muset měnit spojka? Rozvody? Nepočítám provozní kapaliny jako například brzdová kapalina, chladicí kapalina, klimatizace, aj. To se bude měnit automaticky.
3) Jaká je plus mínus výdrž motorů? Vím, že jde o celkem obecnou otázku, ale například 3. generace Octavií tahá ve svých 1.6 TDi 66kW docela těžké auto… není problém nájezd nad 250 tisíc?
4) Má cenu předprodejní servisní prohlídku řešit v autorizovaném Škoda, resp. VW servise? Bydlím v Praze, takže je jich tady opravdu mnoho.
5) Má někdo čerstvější zkušenost s kupováním auta z autobazaru? Soukromým osobám v inzerátech se mi moc nechce věřit. Mám s tím zatím jen špatné zkušenosti.
Děkuji mnohokrát.
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=322246" onclick="window.open(this.href);return false; by si mohl najít na vše odpověď i když se konkrétně mluvilo o B6 ale rok 2010 což je motorově podobné B7čce.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.11.2016 17:23
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Je zajímavý, že věříš víc bazaru, než soukromníkovi.
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
1) seriál Monte Carlo a Jágra v reklamě na AAA jsi viděl? Na servisní knížku se vyflákni. Bianko orazítkovanou a vyplněnou v papírové podobě ji dnes může mít každý. I já. A to už je co říct...
2) podle stavu auta. To je jasné a nejde to říct stejně na každé auto. Spojka se nemění pokud je OK, rozvody podle intervalu.
3) Diesel vydrží půl milionu kilometrů. Kilowaty se dívej jak moc chceš jezdit svižně a podle zkušeností majitelů motorů. Obsah 1,9 u Ochcávky bude na tom jinak než u 2.0 ve VW.
4) A jak jinak to řešit? Najdi si servis, kde ti auto prohlídnou, zvednou a aspoň zkontrolují. Třeba ta 500,- se vyplatí. Když budeš u toho, což by měla být tvoje podmínka, tak to projedete spolu s mechanikem. Přece jenom ty koncerny vidí dennodenně. Jet do Škodovky není od věci, často ty prvky jsou se Superbem/Octávií stejné. Hlavně bych nejel do servisu, kde bylo auto servisované.
5) V tom případě si auto nekoupíš. Jsou to často větší podvodníci než soukromé osoby. Je to o lidech, né všichni jsou stejní. Bohužel 10% nabízí lidé osobně a 90% aut je v těch servisech. Každopádně pokud má to auto někdo OK, tak to do AAA auto nezaveze. Na tom se to všechno staví.
2) podle stavu auta. To je jasné a nejde to říct stejně na každé auto. Spojka se nemění pokud je OK, rozvody podle intervalu.
3) Diesel vydrží půl milionu kilometrů. Kilowaty se dívej jak moc chceš jezdit svižně a podle zkušeností majitelů motorů. Obsah 1,9 u Ochcávky bude na tom jinak než u 2.0 ve VW.
4) A jak jinak to řešit? Najdi si servis, kde ti auto prohlídnou, zvednou a aspoň zkontrolují. Třeba ta 500,- se vyplatí. Když budeš u toho, což by měla být tvoje podmínka, tak to projedete spolu s mechanikem. Přece jenom ty koncerny vidí dennodenně. Jet do Škodovky není od věci, často ty prvky jsou se Superbem/Octávií stejné. Hlavně bych nejel do servisu, kde bylo auto servisované.
5) V tom případě si auto nekoupíš. Jsou to často větší podvodníci než soukromé osoby. Je to o lidech, né všichni jsou stejní. Bohužel 10% nabízí lidé osobně a 90% aut je v těch servisech. Každopádně pokud má to auto někdo OK, tak to do AAA auto nezaveze. Na tom se to všechno staví.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 22.04.2014 19:05
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Jen dodatek k tomu bodu 4. - Známý má bohužel zkušenost se spolčeným autorizovaným servisem a prodejcem auta.
Volil bych někoho raději po známosti, nebo si tu na fóru pohledej ochotnýho člověka, který ti to za úplatu prohlídne. Howk
Volil bych někoho raději po známosti, nebo si tu na fóru pohledej ochotnýho člověka, který ti to za úplatu prohlídne. Howk
BMPčko 400k km
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Samozřejmě. I když všichni nemůžou být v jednom pytli. Ale když já budu prodávat auto a náhodou zajedeme pod kopec do nejbližšího servisu, kde dělá můj brácha, kamarád souseda, bývalý spolužák, soused nebo brácha od mojí bývalé spolužačky, který to zvedne a prohlídne s novým majitelem a já budu jako někde bokem na kávě.... Jak to asi dopadne?!
Každý má někde někoho známého. V krámu s oblečením, v trafice nebo i v autoservisu...
Každý má někde někoho známého. V krámu s oblečením, v trafice nebo i v autoservisu...
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
serviska k nicemu, kupujes aktualni stav, takze sebou vem nekoho kdo tomu rozumi, protoze ikdyz serviska bude v poradku, tak auto muze byt zborenina. Zkontroluj si poradne leasing ev. bouracky:Zebiarkaa píše:1) ...Má cenu se zajímat o historii vozu přes elektronickou knížku nebo stačí pouze papírový formát a případně certifikát z CEBIA?
http://www.cardetect.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.zkontrolujsiauto.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vincheck.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cebia.com/CheckLease/frmHledej.aspx?vin=" onclick="window.open(this.href);return false;
(ta Cebia zdarma nic nevypis, ale pokud tam jsou evidovane nehody tak vyhodi pocet zaznamu)
to maji passaty nalitane za 2-3 roky provozu, po nakupu udelat kompletni servis: rozvody+oleje, poradnou diagnostiku, zkontrolovat vyvazovaky ev. zkontrolovat rucni brzdu (motorky), vice treba zdeZebiarkaa píše:2) ...má za sebou 160 – 180 tisíc kilometrů, jaké mě budou čekat investice?
to ma kazda ojetina starsi nez 3 roky, motor pokud se o nej dobre stara vydrzi klidne i 500 tisic km a viceZebiarkaa píše:3) ... není problém nájezd nad 250 tisíc?
vem sebou sikovneho mechanika, zkus se obratit na mistni kluky z Prahy, urcite by ti pomohli - treba Jirka.? Do servisu nejezdi, pokud autum nerozumis, tak ti auth. servis stejne moc nepomuze.Zebiarkaa píše:4) Má cenu předprodejní servisní prohlídku řešit v autorizovaném Škoda, resp. VW servise? Bydlím v Praze, takže je jich tady opravdu mnoho.
jestli chces platit 30% (slusne nabidky) navic, tak si jed do bazaru najdi si nabidky na sauto.cz, tipcars.cz, bazos.cz, sbazar.cz a jak budes mit nalezeno, tak vem nekoho kdo passatum opravdu rozumi a zajedte je omrknout s diagnostikou.Zebiarkaa píše:5) Má někdo čerstvější zkušenost s kupováním auta z autobazaru? Soukromým osobám v inzerátech se mi moc nechce věřit. Mám s tím zatím jen špatné zkušenosti.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Ipanema koukam odbornik na slovo vzaty
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
V čem? Ze mě mluví zkušenost.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Dyt to rikam
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Pár dotazů možného budoucího majitele
Joooo. Joo.
Ale odbornicky napíšu, že teekey to trefil na hlavičku víc
Ale odbornicky napíšu, že teekey to trefil na hlavičku víc
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza