Stránka 2 z 2

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 26.11.2016 20:20
od KJirka
no na zimu asi jo. Neříkám, že to nemá výhody. Rozhodně je ta guma levnější, jízda komfortnější co do odtlumení nerovností a nakonec i spotřeba bude nižší. Na druhou stranu, když na těch 235 dám nějakou zatáčku na hranici adheze, na těch 205 s vysokým profilem bys nejspíš skončil ve škarpě. Ale jak říkáš, závoďák to fakt není. I když mám asi o 50 koní víc.

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 26.11.2016 22:23
od denis.82
Ja mel z tech 205ek taky obavu, ale muzu rict ze jsou cajk. Ale asi zatacky nerezu jak ty. :P Hlavne at uz kua poradne nasype. :D

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 26.11.2016 22:31
od Tomikcek
Fil.CZ píše:Na zimu uzovky stacej ;) na tech 18" turbinach by to asi vypadalo a s sirsi gumou i sedelo lip ale neni to zadnej zavodak :)

Sent from my A0001 using Tapatalk
Já k CC dostal na zimu taky tyhle užovky na škaredých 17" kolech ale jak jsem to tam obul tak jsem si řekl že je to fakt hnus a tak jsem radši koupil zimní 18" michelinky a ubul je na ty interlagosy :)

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 26.11.2016 22:40
od KJirka
Dane já ty zatáčky taky neřežu, ale co kdyby někdy, žejo :laugh:

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 27.11.2016 17:27
od Matt83
KJirka píše:no na zimu asi jo. Neříkám, že to nemá výhody. Rozhodně je ta guma levnější, jízda komfortnější co do odtlumení nerovností a nakonec i spotřeba bude nižší. Na druhou stranu, když na těch 235 dám nějakou zatáčku na hranici adheze, na těch 205 s vysokým profilem bys nejspíš skončil ve škarpě. Ale jak říkáš, závoďák to fakt není. I když mám asi o 50 koní víc.
Ty 205/50/17 nemají tak vysoký profil, jak by se mohlo zdát, protože se výška profilu počítá že šířky pneu.

205/50/17 - 10,25 cm
235/45/17 - 10,58 cm
235/40/18 - 9,4 cm

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 27.11.2016 18:59
od Fil.CZ
No jak to tak vidim tak nakonec koupim nejaky jety lagosy a novy gumy.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 27.11.2016 22:59
od Prochy01
Matt83 píše:
KJirka píše:no na zimu asi jo. Neříkám, že to nemá výhody. Rozhodně je ta guma levnější, jízda komfortnější co do odtlumení nerovností a nakonec i spotřeba bude nižší. Na druhou stranu, když na těch 235 dám nějakou zatáčku na hranici adheze, na těch 205 s vysokým profilem bys nejspíš skončil ve škarpě. Ale jak říkáš, závoďák to fakt není. I když mám asi o 50 koní víc.
Ty 205/50/17 nemají tak vysoký profil, jak by se mohlo zdát, protože se výška profilu počítá že šířky pneu.

205/50/17 - 10,25 cm
235/45/17 - 10,58 cm
235/40/18 - 9,4 cm

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
Ty čísla myslíš asi děleno dvěma, ze?

Jinak jasný, ze záleží na šířce pneu, profilu gumy a šířce disku. U těch 205/50/17 je ale psany užší rafek - pouze 6", tak dost pochybuju, ze výsledný profil není vyšší než 235/45 na 7,5 palcovym rafku.

Re: Jaký disky a gumy

Napsal: 28.11.2016 00:32
od Matt83
Tak je to snad jasný ne? 50% z 205 je míň než 45% z 235. Ráfek je sice užší, ale guma je široká pořád stejně, ať je na jakémkoliv ráfku. Akorát užší ráfek je gumou lépe chráněn, je v ní jakoby utopený, hodně široký by se snadněji odrbal o obrubník. Ten užší ráfek bude taky víc utopený v podběhu, stejně jako kdyby bylo vysoké ET.

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk