Brzdovy valec?
Napsal: 28.11.2016 20:10
Zdravim,
Tak zase mam potiz
Auto mi zlobi pri brzdeni, ve zkratce brzdy plne reaguji na nekolikate seslapnuti, pri prvnim je vzdy pedal mekky a jde temer k podlaze, s dalsim slapnutim je cejtit tlak a jiz se nepropada a auto brzdi jak ma, pri neutralu naslapu tak aby pedal byl zase tvrdy, ale jakmile dam jednicku, lehonce skubnu tak je pedal na prvni slapnuti zase mekky a jde k podlaze, pokud vypnu auto-hold tak muzu na neutral slapat jak chci a neztuhne...brzdovka je nova od leta, unik nepozoruju na zadnem kole amaterskym okem a vyvevu jsem zkousel, pri naslapani a nastartovani pedal sam nepada...vim ze z meho laickeho popisu nebudou vsem jejich vestecke koule fungovat ale mel by nekdo napad jak overit ze je to opravdu valcem nez ho objednam nebo mi na to mrknul?a druha vec, nevim jak moc je user-friendly vymena valce u vw, kdyby mi nekdo poradil jak na to pripadne byl ochotny vymenit za rozumnou cenu sem s nim, praha a okoli.
Auto vw passat 2.0 TDi 125kW motor BMR
Tak zase mam potiz
Auto mi zlobi pri brzdeni, ve zkratce brzdy plne reaguji na nekolikate seslapnuti, pri prvnim je vzdy pedal mekky a jde temer k podlaze, s dalsim slapnutim je cejtit tlak a jiz se nepropada a auto brzdi jak ma, pri neutralu naslapu tak aby pedal byl zase tvrdy, ale jakmile dam jednicku, lehonce skubnu tak je pedal na prvni slapnuti zase mekky a jde k podlaze, pokud vypnu auto-hold tak muzu na neutral slapat jak chci a neztuhne...brzdovka je nova od leta, unik nepozoruju na zadnem kole amaterskym okem a vyvevu jsem zkousel, pri naslapani a nastartovani pedal sam nepada...vim ze z meho laickeho popisu nebudou vsem jejich vestecke koule fungovat ale mel by nekdo napad jak overit ze je to opravdu valcem nez ho objednam nebo mi na to mrknul?a druha vec, nevim jak moc je user-friendly vymena valce u vw, kdyby mi nekdo poradil jak na to pripadne byl ochotny vymenit za rozumnou cenu sem s nim, praha a okoli.
Auto vw passat 2.0 TDi 125kW motor BMR