Stránka 4 z 9

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 11:12
od Zbynek_C
a kouřivost jsi nějak řešil nebo je to věc neřešitelná?

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 11:24
od Airon
Všechno je řešitelný. Obecně je kouření způsobeno špatnym poměrem směsi. Rozuměj málo vzduchu, nebo moc paliva (nebo špatně rozprášený palivo).

U mě byl problém, že diagnostika byla naprosto čistá. Turbína dávala co měla a vstřikovače na stolici byly v půlce tolerance. O kouřivosti jsem tehdy nevěděl. Filtr se vyčistil, ale pak se prakticky pořád regeneroval. Vzhledem k tomu, že jsem před čištěním s ucpaným filtrem a v nouzáku ujel asi 3 tis. km, tak jsem si myslel, že už je prostě po smrti. Takže filtr ven. Tehdy to ještě nebyl problém na stk. Teprve po vymlácení jsem zjistil, že to v určitých režimech hodně kouří. Jak jsem psal, vstřiky na stolici, nová váha, novej odlučovač oleje, ale pořád stejný. Nakonec jsem čistě náhodou zjistil, že problémem byl EGR. Po jeho zaslepení zmizela kouřivost i hromada dalších neduhů. Díry ve výkonu, cukání na tempomat atd. atd.

U tebe to ale bude něco jinýho. Neni možný, aby se filtr zanesl za 270 km. To by ten motor ani nemohl běžet jak by na tom musel bejt blbě. Pořád mi to nějak táhne k tomu, že tě sprostě ojebali. Například to profoukli kompresorem a protokol ti vyrobili. Nechci nikoho nařknout. Neříkám, že to tak je. Jen těch 270 km je hrozně málo.

Proto jsem psal, že od tý doby ten mechanik před čištěním ještě nasadí díl bez filtru a jede se projet. Jsou problémy, který ani diagnostika neodhalí.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 11:35
od KJirka
já si to myslím, od samýho počátku, že ho ojebali.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 11:50
od Airon
Nevim, jak seš zdatnej, ani jestli to u VW je možný. Už jsem tu někde psal. Já bych ten filtr odšrouboval a jel to projet bez vejfuku. Teď budou šrouby nový, tak to je otázka 10 minut. Jestli to opravdu hulí tak, že by se filtr zanesl po 270 km, tak to poznáš už po nastartování. Než vyjedeš z garáže, tak v ní bude černo. Jestli to nehulí, tak tě fakt 100% ojebali.

Jako chápu, že to třeba většinou vyjde. Profouknout filtr kompresorem, vynutit regeneraci SW, zkasírovat 20 tis. za nic a majitel pak spokojeně jezdí.

Kontaktoval bych rovnou němce. Minimálně ti daji info, jestli tam v inkriminovaný době měli tvuj typ filtru ze servisu z bolky. Klidně jim pošli i číslo protokolu.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 13:18
od doktor013
Nevim, teorie s kourivosti je mimo mísu, mas saze v laufu? ja mam karbon na 60% - ma to byt hranice životnosti a lauf nespini, ale vobcas to pekne smrdí...

Kdyz teda maj na stránkach garanci na 100.000 km tak bych jim to dal sežrat, dokud to jde, nemůže se přece takhle vorat s klientem, pak to tu vypadá jak to vypadá....

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 14:10
od KJirka
a já mám černý koncovky už od novýho auta a je to prej normální.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 14:22
od napster
Pokud je DPF fukncni,tak koncovky jsou bez sází.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 14:26
od skacel99
Tak v tom případě má Kjirka asi páteční kousek,protože tu už myslím od koupě auta píše,že má špinavý výfuk.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 14:30
od motorpower
Napster..nemáš pravdu u piezo /cca2009/ např, CBBB ano, ale u solenoidů je to čisté pouze pokud jezdíš sračku a bez úporavy.
Ale i v sérii mi Yeti po týdnu ztmavnul pěkně do černa. Ale nebavíme se o sazích jako když je vykutanej, jen prostě není bílý jako u předchozí verze, tam je úplně čistý i po úpravě.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 14:37
od KJirka
jak říká Petr. To auto nekouří, DPF pravidelně regeneruje a zanesení je minimální. Jen ty koncovky jsou černý. Zaskar se stejným motorem to má podobně.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 15:05
od doktor013
A taky - co si budem povídat - jim dáváte abnormalne zahulit, ten yeti dupe o 106 :)

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 15:10
od KJirka
nemyslím si, že bych tomu dával nějakej kouř, jezdím rychle, ale ne hovadsky. A tankuju bez řepkovou a kvalitně aditivuju. A je úplně jedno, jestli pojedu opatrně nebo ostře, černý to je furt.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 15:17
od motorpower
Zpátky už nezbělá, musel bys to pořádně vymejt a jezdit jak holka, a také na orig sw.

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 15:23
od doktor013
Jasny, tak pak je to proste technologicky někde jinde, viz. ten solenoid. ja jezdím ted dost město, žádná rychlostní hitparáda, o víkendech za Prahu na tempomat 150, v létě si občas někde zablbnu, docela i zjistuju ze ten tempomat tomu motoru prospívá? turbína pak na okreskách vic táhne....Muze na tom neco byt? Chip nemam, sw je origo, stejne se někdy stavím na brzde az bude cas

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Napsal: 13.12.2016 18:08
od hkr
Petře, Jirka tam má něco rozbitýho, on to fakt nemá normálně černý, ale BKP černý. A Víťa má koncovky čistý, resp. malinko má uvnitř prachu, ale vzásadě čistý.