Start v mraze

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Start v mraze

Příspěvek od napster »

Muze byt nacaty starter a nebo kostra.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Start v mraze

Příspěvek od Stefan777 »

Já leju VIF do nádrže vždy (4-8 vicek)a je jedno či tam leju vervu nebo MM a žádnej problém zatím není

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Start v mraze

Příspěvek od KJirka »

a jak by sis takovej hypotetickej "problém" představoval ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

plevamartin
Člen klubu
Příspěvky: 40
Registrován: 07.07.2012 17:26
Bydliště: České Budějovice

Re: Start v mraze

Příspěvek od plevamartin »

Takže když do Vervy naleju ještě VIF, tak tím naopak ničím motor?

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Start v mraze

Příspěvek od Stefan777 »

Já si žádnej problém nepředstavuji,jen ze některý píšou ze to může poškodit(znehodnotit )naftu.Leju to tam pro lepší mazání a nějaké dávkování mě netoci .jednou jsem tam nalil celou plechovku a v pohodě

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Start v mraze

Příspěvek od Airon »

kovec píše:Po natankovani premiovej nafty slovnaft start v poriadku na brnk.takze zimne VIF asi velmi nezabera a to som daval dvojitu davku
Tak ještě jednou pro ty, co neudrží myšlenku ani jednu stránku. :pleasantry:
Reagoval jsem na výše uvedený příspěvek. Řeč je o zimním aditivu, navíc pouze o jeho schopnosti zlepšení zimních startů a ochraně nafty proti zamrzání.
Ani v jednom svým příspěvku jsem neřešil mazivost nafty, nebo snad dokonce poškození motoru!!
Prostě předávkováním, nebo nevhodným mícháním aditiv se jejich schopnost bránit zamrzání a zlepšovat studený starty ztrácí a mnohdy je i horší, než před přidáním aditiv. :rofl: Resp. takto zní závěry z nějakých testů.

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Start v mraze

Příspěvek od Airon »

Mimochodem podle mě panuje kolem nafty zbytečná hysterie. Např. v BMW klubu je člověk, co do F10 od novoty tankuje pouze bionaftu. Už má tušim kolem 150 tis. bez problémů. Ne že bych doporučoval bionaftu, ale ty auta zase nejsou takový citlivky.
Já do aut tankuju asi jako běžnej spotřebitel. Vyhýbám se malým, opuštěným a zanedbaným benzínkám, protože skladovatelnost paliv je poměrně krátká a já si nepotřebuju natankovat degradovaný palivo ze špinavých nádrží apod. Nemám rád Shell, ale jinak to moc neřeším. Podle toho jak mi auto pocitově jede, tam se vracím. Nejlepší zkušenosti mám s Rakouskem. Konkrétně s OMV. To je ale jen jako vsuvka. :) Tam jsem tankoval jen rok.
Nikomu to nevnucuju. Věřím, že prémiový nafty jsou lepší z hlediska životnosti motoru. O tom žádná. Jenomže je otázka, jestli se ty zvýšený náklady vůbec vrátí. Moje bývalé BMW mělo na původní vstřikovače a čerpadlo najeto přes půl mega. Byly na stolici a 5 cca uprostřed životnosti a šestej už se blížil ke 3/4. I kdyby auto na obyč naftu najelo "jen" těch půl mega, tak rozdíl na ceně paliva je cca 70 tis. Za ty peníze se vstřikovače i čerpadlo snadno zrepasujou. Navíc majitele pašíka s půl milionem km. asi budou vstřikovače trápit v servisních nákladech ze všeho nejmíň. :D

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Start v mraze

Příspěvek od KJirka »

Pochybuju, že za tu krátkou dobu, co ses tu registroval, ses nějak cíleně prokousal těma stohama informací. A jestli náhodou jo, tak ses mohl dočíst, co ta bionafta dělá. Je to jak brusivo. Na to stačí velmi jednoduchej pokus. Malý množství nafty s biosložkou a nafty bez ní, nechat vyschnout. A uvidíš, co po tý bio zbyde.
Vstřikovače jsou dost citlivý zařízení a samozřejmě "lehaj" hlavně díky nekvalitnímu palivu. Já to nemám nikde vyčtený, je to vlastní zkušenost. Cokoliv se může na autě podělat, už se mi stalo, vč. vstřikovačů. Vstřiky dokonce na dvou koncernových autech. A Benzina tvrdí, že to jejich aditivum eliminuje negativní účinky biosložky. Takže když to sami zmiňujou, přiznávají tím, že ta řepka tam negativní vliv má. Já to taky nikomu nevnucuju, nicméně proto jsem si sehnal VIF DK 6040 co do Vervy dávaj a snažím se tankovat tam, kde ta řepka není (Euro Oil). Jinak ještě, za nejlepší naftu vůbec, vedle Maxx Motion od OMW, považuju Ultimate diesel od Aralu. Takový cetanový číslo nemá žádný jiný palivo. Naopak zase u Shell netankuju vůbec, protože jejich rádoby "prémiový" paliva jsou spíš podvod. Několikrát to prokázaly testy, který ČOI dělala.
O vstřikovačích BMW nevím nic, třeba jsou odolnější. Na druhou stranu vstřikovače VW "zrepasuješ" tak, že je hodíš za psem a koupíš nový. To je asi tak všechno, co se s většinou z nich dá udělat. Takže majitele půlmilionovýho Passata to bude nejspíš zajímat velmi, protože když bude mít štěstí, vytáhne z kapsy "jen" zhruba tak 20 - 30 litrů, což mi přijde u auta se zůstatkovou hodnotou někde kolem kila, víc, než dost.
Dávka toho aditiva mě vychází na zhruba 0,25Kč . Tak si tu rentabilitu spočítej.

25 hal. / litr, samozřejmě
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Start v mraze

Příspěvek od KJirka »

Stefan777 píše:Já si žádnej problém nepředstavuji,jen ze některý píšou ze to může poškodit(znehodnotit )naftu.Leju to tam pro lepší mazání a nějaké dávkování mě netoci .jednou jsem tam nalil celou plechovku a v pohodě

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Je naprosto zbytečný dávat tam toho nějak významně víc a zrovna tak je naprosto zbytečný dávat aditivum do už jednou aditivovanýho paliva. Jestlis tam nalil celou pixlu, ničemu to neprospělo, jen to uškodilo tvojí peněžence.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Start v mraze

Příspěvek od Stefan777 »

Je možné že to je zbytečné,ale jsem zvyklý vždy při tankovani přidávat VIF a je jedno či je to v CZ nebo jinde.Při ceně kterou dám měsíčně za naftu mě 2 stovky navíc nezabijou .Až budu mít jistotu ze nafta je všude ok tak VIF půjde z kufru.Jezdil jsem skoro půl roku(což je kolem 40 t.km) bez VIFu a tankoval jen lepší naftu a pak mi začali problémy s autem které vyústily až ve výměnu vstriku tak teď již nehodlám zkoušet či VIF funguje nebo ne.Měl jsem mondeo mk3 s motorem puma tam jsem dával VIF vždy a prodával jsem ho s 500 t.km na hrbu a mělo původní vstriky a čerpadlo,šlapalo jak hodinky a to všichni kolem říkali jak te motory jsou na prd jak čerpadlo začne pouštět piliny a třisky se zadrou jak se do toho vysypu...možná tam ten VIF pomohl možná jsem měl štěstí to nevím ale u mě VIF asi už vždy patří ke tankovani

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Start v mraze

Příspěvek od KJirka »

ale jo, já jen říkám, že nemá smysl tankovat u čerpadla naftu aditivovanou, když tam leješ ten VIF. Každá pumpa má přeci i naftu normální. A jedinej rozdíl většinou je, že tam nějaký aditivum už zvrhli. Původně jsem myslel, že Verva je bez biosložky, ale není to pravda. Bez biosložky jsou v tuhle chvíli obě nafty u Euro Oil a Maxxmotion OMV. Já nevím, jestli mísení různých aditiv může něčemu uškodit, spíš si myslím, že ne. Ale právě že to nevím, radši to nedělám, tankuju naftu neaditivovanou a přidávám stejně jako ty pokaždý VIF. Resp. DK 6040.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

adavid
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 23.05.2016 22:13

Re: Start v mraze

Příspěvek od adavid »

Od silvestra stálo auto před barákem. Říkám si je pěkné počasí a suché cesty, půjdu projet auto. Auto chytlo snad okamžitě, byl jsem mile překvapen Projel jsem ho 32 km s úsměvem na tváři Mimochodem, tankuji naftu plus na euro oil.


odesláno z XRN2

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Start v mraze

Příspěvek od napster »

Ja mel motor z OIII venku 6mesicu. Nandal motor zpatky a chytlo to taky hned. A VIF tam zadnej nebyl... ja VIF nikdy nedaval. Vzdy s autem najel nesmysl a tankuju v JZD,kde alespon vidim,co tankuju. Jednou jsem do Peugeota 206 1.9D natankoval spatnou naftu a odnesl to katík. Ucpanej jak svine. To uz je lepsi jezdit na LTO,nebo extra lehkou topnou naftu,nez na bionaftu a nebo noname naftu. Kolega jezdi s 1.6HDI na LTO i v zime a bez problemu a dokonce bez VIFu,protoze cervena nezamrzne. Je to stejny,jako kdyz mi lidi tvrdi,ze jezdi jen na maxmotion 100 nebo co to je za premiovy nafty,ze jim auto zere mene a tim padem i setrej. Kdo umi spocitat 1+2,tak si i spocita tu "usporu". Jinak najizdim 50-70tkm rocne jen jednim autem. Aktualne 450tkm na puvodni motor a turbo,vstriky,spojku,dpf. Auto nikdy VIF nevidelo a ma hodnoty noveho motoru teda -5ňůtnů,coz mu odpustim. Je to 2.0tdi 125kw CBBB. Passat 3BG 96kw AVF 570tkm 1x spojka 1xturbo. Tahaci sharan 1.9tdi 96kw+chip udelanej na tahani aut 570tkm pri prodeji a jezdi dodnes. Bez VIFu a bez problemu respektive 2x turbo 2x spojka,ale s tim se pocita,kdyz taha podval. VIF jsou vyhozeny penize,nicmene pokud tam das VIF,kolik se ma dat,tak tim nic neoddelas a ani nepomuzes. Je to stejny jako jezdit 300tkm na 5W30 a potom tam dat 10W40,protoze je to lepsi a motor je tišší,coz neni olejem,ale spos zavadou,ktera se neodstranila,ale jen eliminovala.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Start v mraze

Příspěvek od Stefan777 »

Tým olejem myslíš že vymezis vůle nebo jak?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Start v mraze

Příspěvek od KJirka »

napster, to je ovšem totéž, jako když řekneš, že vyhozený peníze jsou tankovat Vervu. S tím co píšeš nemůžu fakt souhlasit, protože aditivovaný palivo má minimálně pozitivní vliv na chod motoru, což není subjektivní dojem, to je naprosto zřetelně slyšet. Stejně tak další vlastnosti, jako zvýšení cetanovýho čísla jsou přeci laboratorníma zkouškama naprosto průkazný. A jestli mi vyjde aditivum na litr nafty na 25 halířů, no tak to tam určitě rád dám.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“