ZAMRZÁNÍ OKEN U CC a jiné zimní radostě.
Napsal: 07.01.2017 15:50
Problém jsem nastínil, takže jak z něj.
Nemusím asi popisovat, jak to vypadá, když se rvou dveře, kde sklo nesjede jako za tepla dolu a pere se s těsnící gumou kolem. Prostě rozumnou silou se to musí otevřít, i přes tísnivý pocit na hrudi, co jsem tím asi urval.
Ale když už jste teda uvnitř, prostě to nějak zabouchněte, i když asi ne úplně. Nastartovat, topení na plno, vzduch na boční okýnka a tak deset minut čekat. Díky příhřevu to topí až neuvěřitelně rychle a ty skla povolí. Blbý je, že to je nastavený tak, aby při zatažení za kliku sjížděly okna všechny. Naopak dobrý je, že když jsou přimrzlý, vzdaj to a s tím mrazem se zbytečně neperou. Nějaký matlání skel silikonem a podobnýma sajrajtama nemá smysl. Nebo teda, pro tu funkci samu asi jo, ale nechtěl bych pak vidět ty skla.
Za devět zim, s tímto systémem oken, jsem na nic lepšího nepřišel a hlavně, nikdy jsem se nedostal do fatálních potíží nebo že bych něco zničil. Není to prostě ideální, z principu věci ani být nemůže, ale žít se s tím nějak dá.
Další radost je přimrzlý víko kufru, ale to nepotřebujete hned. Takže lze.li to, sklopit opěráky zadních sedadel, pustit na max. zadní ventilaci a ono si to během jízdy dá většinou říct. Bacha, jak jste to víko odaretovali a svítí vám nezavřenej kufr, tak se vám pravděpodobně otevře za jízdy do kořán.
Nemusím asi popisovat, jak to vypadá, když se rvou dveře, kde sklo nesjede jako za tepla dolu a pere se s těsnící gumou kolem. Prostě rozumnou silou se to musí otevřít, i přes tísnivý pocit na hrudi, co jsem tím asi urval.
Ale když už jste teda uvnitř, prostě to nějak zabouchněte, i když asi ne úplně. Nastartovat, topení na plno, vzduch na boční okýnka a tak deset minut čekat. Díky příhřevu to topí až neuvěřitelně rychle a ty skla povolí. Blbý je, že to je nastavený tak, aby při zatažení za kliku sjížděly okna všechny. Naopak dobrý je, že když jsou přimrzlý, vzdaj to a s tím mrazem se zbytečně neperou. Nějaký matlání skel silikonem a podobnýma sajrajtama nemá smysl. Nebo teda, pro tu funkci samu asi jo, ale nechtěl bych pak vidět ty skla.
Za devět zim, s tímto systémem oken, jsem na nic lepšího nepřišel a hlavně, nikdy jsem se nedostal do fatálních potíží nebo že bych něco zničil. Není to prostě ideální, z principu věci ani být nemůže, ale žít se s tím nějak dá.
Další radost je přimrzlý víko kufru, ale to nepotřebujete hned. Takže lze.li to, sklopit opěráky zadních sedadel, pustit na max. zadní ventilaci a ono si to během jízdy dá většinou říct. Bacha, jak jste to víko odaretovali a svítí vám nezavřenej kufr, tak se vám pravděpodobně otevře za jízdy do kořán.