prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
ahoj borci,
dneska rano mi pri ceste do prace, na dalnici, proklouzla spojka. Nejspis, co jineho...
Jedu v pravym, podradim na 5st, seslapnu plyn a jedu porad stejnou rychlosti ale otacky vyletely tak na 4 tisice. Zkusil jsem hned preradit na 6st, plyn na podlaze, rychlost stejna ale otacky porad vysoky. Jakmile jsem pustil plyn, chytlo se to a pri dalsim seslapnuti uz to reagovalo normalne. Zbytek cesty (cca 20km po dalnici a trochu po meste) se tento problem uz neprojevil, ale po zastaveni mi smrdelo auto od spaleny spojky. Stejny problem se mi stal loni v lete, ale jen jednou a od te doby nic.
Mam nalitano 190 tisic km, auto s manualni prevodovkou. Dle servisni knizky se zatim se spojkou nic nedelalo.
Mohou to byt spatne lamely, nebo neco jinyho....co me ceka? A kdyz by me melo neco cekat, u koho bych se mel zastavit na servis? (jako je sixta na automaty, sharik na vyvazovaky, tak kdo na manual? )
diky za rady a pomoc
dneska rano mi pri ceste do prace, na dalnici, proklouzla spojka. Nejspis, co jineho...
Jedu v pravym, podradim na 5st, seslapnu plyn a jedu porad stejnou rychlosti ale otacky vyletely tak na 4 tisice. Zkusil jsem hned preradit na 6st, plyn na podlaze, rychlost stejna ale otacky porad vysoky. Jakmile jsem pustil plyn, chytlo se to a pri dalsim seslapnuti uz to reagovalo normalne. Zbytek cesty (cca 20km po dalnici a trochu po meste) se tento problem uz neprojevil, ale po zastaveni mi smrdelo auto od spaleny spojky. Stejny problem se mi stal loni v lete, ale jen jednou a od te doby nic.
Mam nalitano 190 tisic km, auto s manualni prevodovkou. Dle servisni knizky se zatim se spojkou nic nedelalo.
Mohou to byt spatne lamely, nebo neco jinyho....co me ceka? A kdyz by me melo neco cekat, u koho bych se mel zastavit na servis? (jako je sixta na automaty, sharik na vyvazovaky, tak kdo na manual? )
diky za rady a pomoc
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Nesmíš řadit jako blázen, jestli pouštíš spojku a hřídele měly zásadně jiný otáčky, tak holt se nesmíš divit, žes jí uklouznul. A ano, stačí nová spojka a setrvák, prostě je už unavená, udělá ti to každý normální servisák. Oprava asi za 15k i s prací a na dalších 200tkm klid.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
nebylo to ze bych radil jak blazen podradil jsem, pustil spojku a pak seslapnul plyn a....a nic
zvlastni ale bylo, ze po ujeti dalscih 20 km po dalnici a neco po meste, kdy se to uz neprojevilo, to porad smrdelo...
je to bezny, ze by se to mohlo stat po necelych 200tkm?
zvlastni ale bylo, ze po ujeti dalscih 20 km po dalnici a neco po meste, kdy se to uz neprojevilo, to porad smrdelo...
je to bezny, ze by se to mohlo stat po necelych 200tkm?
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
a kdyz uz delat spojku, proc k tomu i setrvak? je to fakt nutnost nebo jenom kdyz uz se dava spojka, tak by to chtelo i setrvak?
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Protože ten setrvák je většinou tak načatej, že bys ho za pár tisíc km dělal stejně. Mně by teda ani nenapadlo to tahat ven a nechávat starej setrvák. To se prostě mění všechno, když to má takovej nájezd.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
dekuji za vysvetleni ma to svoji logiku, ale za zeptani nic nedam
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
JJ, určitě se to vyplatí udělat i se setrvákem. Cena je s prací těch 15.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
no vidíš, Jirka. ti to určitě udělá.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Až uslyšíš motor s novým setrvákem, uvidíš, proč se doporučuje jeho výměna. Dnes jsi zblblej a vůbec si neuvědomuješ, že může být jízda daleko tišší s méně vibracemi, ale setrvák po 180tkm sice ještě může relativně dobře a dlouho fungovat, ale novej je proti tomu nebe a dudy.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
mám původní v 212 tis. a funguje normálně, nemlátí nic naopak jsem se byl podívat na jednu O II co měla namotáno (možná smotáno ) 160 tis. a setrvák jako kdyby někdo mlátil kladivem do kovadliny
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
me taky nic nemlati (samozrejme ze mozna lehce mlati a vibruje, ale zvykl jsem si na to jak pise hkr), jen mi to dneska pekne proklouzlo...a pred pul rokem taky...ale jen takhle jednorazove a pak nic. dalsi zabery spojky byly uplne v pohode, dnes i pred pul rokem.
asi rozbiju prasatko a udelam tu vymenu, tim si myslim ze nic nezkazim a muzu mit vystarano na dalsi tisice km
asi rozbiju prasatko a udelam tu vymenu, tim si myslim ze nic nezkazim a muzu mit vystarano na dalsi tisice km
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Já ale neříkám, že to musí mlátit jako kladivo, bože. A srovnávat to ještě s autem se 160tkm na hrbu... Říkám, že když to srovnáš s novým setrvákem, tak i na první pohled žůžózní setrvák po 100tkm je proti tomu novýmu jak vyrachtaný řachtadlo.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
ta dvouhmota může být blbě už z výroby. To by nebylo nic divnýho, že se rozpadne už do 100t. km.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
Nesmysl - menil jsem loni při 185tis km kvůli špatnému ložisku komplet spojku i setrvak a žádná změna nebyla! Spojku i setrvak jsem měl před výměnou v poradku, takže asi proto, na druhou stranu, pokud to má někdo vylagrovany, tak změnu pozna. Případně u DSG, která se nestydí jezdit na sestku 50km při volno běžných otáčkách - což u manuálu normalni člověk nedělá, ze?hkr píše:Až uslyšíš motor s novým setrvákem, uvidíš, proč se doporučuje jeho výměna. Dnes jsi zblblej a vůbec si neuvědomuješ, že může být jízda daleko tišší s méně vibracemi, ale setrvák po 180tkm sice ještě může relativně dobře a dlouho fungovat, ale novej je proti tomu nebe a dudy.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: prokluzujici spojka - B7, manual, 125kW
na trojku v 50kmh 2,5 tis otacek pokud je to zahraty /zahrivam do 2 tis/, trojka ma nejsirsi zatah, ve meste skoro porad, ackoliv ty DSG vsici chvali zatim bych kvrdlacku nemenil, stejnak bych porad cvakal packama jako minimalne jako Alonso..
125 kw, BMR, Highline 2008