2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

To jo je to super ale pak to se to posere a auto je mrtve to mi pohnoj zada co to muze bejt nejhorsi je nikdo nevi a kazdej hada za tisice zitra zkusim tu vahu prohodit a uvidime zda to pomuze maximalne se stim smirim a az neco lehne tak se to vymeni a treba to bude ono :D
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od motorpower »

Kde jí seženeš?? Pierburg je opravdu na hov.... tak si jí půjč klidně i z BKD, ale které funguje.
Vačka je původní??
A ještě jeden poznatek, tyhle auta odspodu moc nejely ani jako nové. Měl jsem ho mezi 30 a 50tis. Od 1700 se to sbíralo trochu a opravdu dobře tak 1900 až 2000ot.
Naposledy upravil(a) motorpower dne 19.05.2017 08:45, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

Pujcim si ji s bkd prave podle srovnani to jde s hodne aut si ji pujcit a hlavne to auto jede tak jak ma
Vacka je jina protoze puvodni motor sel do kopru je tam druhej ( polomotor ) a dela to same bejvale vacky mam v garazi jestli muze koukni na log a uvidis jak se to chova podle me uplne spatne nez ma tohle dosahne tlak ve 2000ot a ldyz jsem v jiny rs tak oproti tomuhle to bylo dole jak biturbo pak jsem sedl zase do sve a zase sdi
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

motorpower píše:Kde jí seženeš?? Pierburg je opravdu na hov.... tak si jí půjč klidně i z BKD, ale které funguje.
Vačka je původní??
A ještě jeden poznatek, tyhle auta odspodu moc nejely ani jako nové. Měl jsem ho mezi 30 a 50tis. Od 1700 se to sbíralo trochu a opravdu dobře tak 1900 až 2000ot. Příp. zítra zavolej.

naprosty souhlas, zatah se kona az od 1900 ot. napr. po meste pri nejakych "popojizdkach" clovek ani nevi ze tam nejake trubo je... takze vzhledem k najezdu a stavu filtru mozna resis neresitelne, ackoliv je to papirove RSo pri vsi ucte..ale chapu ze jestli je to priduseny moc tak je to otrava
125 kw, BMR, Highline 2008

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

To je sileny ve meste stim jezdit to poradne ani nejde to je ten problem pokudto takhle je z origa tak mi poser zada protoze tohle je silene :/ ale prijde mi divny ze treba v 16000 je tlak 1120mbar ale pozadovanej je treba 1890mbar tak prece to musi fungovat ne ?
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od KJirka »

Možná blbě čtu, ale pořád nikde nevidím, kolik má vlastně ten DPF za sebou km. Já myslím, že těch 68g je hodně a jestli s tím paní poskakuje třeba jen furt po městě a nedá mu šanci pořádně zregenerovat, může být filtr už vážně před smrtí, ne-li rovnou mrtvej.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

Psal jsem to ted je na budiku 200tis i podle skodovky kupovala to kdyz to melo 156tis a dela ji to od zacatku ale skutecne km muzou bejt jine auto jezdi mesto a okresky dalnice spis vubec
Ale co jsem u lidi na servisu tak rikalo ze to je taky hodne ale ze tu meli auto co melo i 240g a jezdilo to v poradku sice regeneruje furt ale taha jak ma jenom ze jak zjistit ze je mrtvej ? Kdyz zadne chyby nehlasi cidla ukazujou diference v norme
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od hkr »

Tyvole já z tý češtiny dostanu rakovinu :negative:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od napster »

2.0TDI RS PD potrebuje chip,aby jelo. Mel jsem to stejne. Mrtvo,mrtvo,probuzeni z komatu a 2000ot/min a ESP se mohlo zblaznit :mrgreen: jeste zajimavejsi byla byvalky oII 2.0tdi 103kw CR. 1-4q auto jelo 5qq mrtvo 6q zase jelo. Po chipu se to opet zlepšilo. Jinak jak uz bylo psano zkusit vymenit vahu vzduchu.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

já k tomu mám i chip ale problém je jak to od spoda nejede a když mu podržím tak když se to rozlítné tak to zahulí asi 5s a pak když to letí a je to v otáčkách tak to už nehulí a když tam dám soft aby to nehulilo vůbec od spoda tak je to neustále mrtvé :/ zkusím tu váhu po víkendu teď si vzala žena auto do práce a já mám víkend noční tak v pondělí to hned zkusím
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od hkr »

Tak jestli to hulí, tak to DPF je špatně.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

protoze jestli jezdi porad po meste tak je PD na 2 veci...
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
LorenzoB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 29.04.2016 06:43
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od LorenzoB »

Ja mam aktualne na passatu 98g v dpf a zatim mi to furt taha az moc. :D
VW Passat Variant B6 1,9TDI 77kW BLS + chip.

Roubic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.06.2011 13:02

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od Roubic »

Ne huli jako huli ale odfoukne to trosku a pak uz nic
A to je ono tady ma borec 98g a jede to jak ma :/ tohle auto je napikacu zlata v10 fakt ta nic nechce jenom benzin :D
Auto hulí a jede :D

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0 tdi ppd 125kw ( netáhne zoufalství )

Příspěvek od doktor013 »

To jo kluci, ale 98g čeho ? karbonu? Popílku ?Pred regeneraci, po ? Chtělo by to výpisy z vagu,protoze presne takhle vznikají ty mýty dpf je kuchly nebo origo ? Takhle se mužem bavit donekonečna a na nic neprijdem :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“