Servisni regenerace DPF
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Servisni regenerace DPF
Uz to bude pres pul roku co mam pasika a protoze ne vzdycky jezdim dalnicni express a protoze jsem hodne citlivy na to jak auto jede zacal jsem mit pocit ze pasik netahne jako drive coz vzhledem ke kratkym trasam a DPF dava docela smysl.
Po nastudovani jak regeneracni cykly na pasikovi funguji a jak funguje servisni regenerace jsem se ji rozhodl pres VCDS spustit, trvala cca 20min a podle mereni ktere jsem mel pustene mela procistit DPF od cca 12(m)?g sazi.
Pred ani po regeneraci jsem nenasel zadne chyby a vsechny senzory hlasili konstatni teploty ktere by pri regeneraci auto melo vykazovat, ubytek oleje nula nic.
Po regeneraci jde auto znatelne lepe do otacek, snad i o neco lepe nez kdyz jsem ho kupoval, lepe tahne a oboje je o to znatelnejsi pokud jede do kopce(no shit Sherlock).
Podle toho co jsem nastudoval by to melo mit negativni dopat na olej, coz se da docela chapat, vzhledem k tomu ze mi uz ale konci cyklus a olej budu menit tak to neresim.
Za me zatim rozhodne palec nahoru a skoro bych i rekl ze pokud nespoustite automatickou regeneraci dlouhou cestou na dalnici, tak bych snad tohle i zaradil do bezneho servisu s vymenou(pred) vymenou oleje uz jen proto ze podle dokumentace ma tenhle servisni cyklus filtr procisit mnohem vic nez standardni automaticky.
Timto nedelam reklamu ani nenabadam to kohokoliv zkouset pokud to neni vylozene nutne je to jen muj poznatek zkusenost a rozhodne to nikomu na jeho aute poustet nehodlam, pokud ma ale nekdo pocit ze by mu to mohlo pomoci stoji to minimalne za nastudovani. Je take otazkou kolik ten tovarni filtr podobnych cyklu zvladne, takve informace jsem se jeste ale nedobral.
Po nastudovani jak regeneracni cykly na pasikovi funguji a jak funguje servisni regenerace jsem se ji rozhodl pres VCDS spustit, trvala cca 20min a podle mereni ktere jsem mel pustene mela procistit DPF od cca 12(m)?g sazi.
Pred ani po regeneraci jsem nenasel zadne chyby a vsechny senzory hlasili konstatni teploty ktere by pri regeneraci auto melo vykazovat, ubytek oleje nula nic.
Po regeneraci jde auto znatelne lepe do otacek, snad i o neco lepe nez kdyz jsem ho kupoval, lepe tahne a oboje je o to znatelnejsi pokud jede do kopce(no shit Sherlock).
Podle toho co jsem nastudoval by to melo mit negativni dopat na olej, coz se da docela chapat, vzhledem k tomu ze mi uz ale konci cyklus a olej budu menit tak to neresim.
Za me zatim rozhodne palec nahoru a skoro bych i rekl ze pokud nespoustite automatickou regeneraci dlouhou cestou na dalnici, tak bych snad tohle i zaradil do bezneho servisu s vymenou(pred) vymenou oleje uz jen proto ze podle dokumentace ma tenhle servisni cyklus filtr procisit mnohem vic nez standardni automaticky.
Timto nedelam reklamu ani nenabadam to kohokoliv zkouset pokud to neni vylozene nutne je to jen muj poznatek zkusenost a rozhodne to nikomu na jeho aute poustet nehodlam, pokud ma ale nekdo pocit ze by mu to mohlo pomoci stoji to minimalne za nastudovani. Je take otazkou kolik ten tovarni filtr podobnych cyklu zvladne, takve informace jsem se jeste ale nedobral.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisni regenerace DPF
to jsi dělal za jízdy ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisni regenerace DPF
Reknu ti to uplne presne. Twn tovarni DPf na 125kw CR vydrzi 460tkm bez probpemu a nikdy nebyl duvod vyvolavat regeneraci diagnosticky. Ikdyz regeneruju i po městě. Servisni regenerace neni moc dobra u auta. Respektive vyvolavat regeneraci pri 12g popilku. Ale az kolem 45g,nebo 60g+
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisni regenerace DPF
no teď už je to asi jedno
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Servisni regenerace DPF
Byla to regenerace ve stoje, ano 12 je malo a nic nesvitilo ale pocitove je to velky rozdil, kdo vi jak to meri...
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisni regenerace DPF
Ondra 4x4 by ti moh vyprávět, co se mu stalo při regeneraci za klidu. Počítám, že by to podruhý už neudělal. Ale mám dojem, že to tehdy vymysleli umělci v servisu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Servisni regenerace DPF
Povidej prehanej!KJirka píše:Ondra 4x4 by ti moh vyprávět, co se mu stalo při regeneraci za klidu. Počítám, že by to podruhý už neudělal. Ale mám dojem, že to tehdy vymysleli umělci v servisu.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Servisni regenerace DPF
Jeste dodam ze ja osobne jsem delal regeneraci zapomoci VCDS a monitoroval vicero parametru tak abych mel jistotu ze se nic napriklad neprehreje, vim ze napriklad delphi dela universalni diagnostiku ktera umi regeneraci spustit taky ale mimo toho ze regenerace bezi neukaze ani tuk, da se sehnat cinan asi za 2litry, ale jak rikam na tom bych se to bal pustit tuplem....
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisni regenerace DPF
KJirka: U CRka jsou dle VISu dvě možnosti, regenerace během stání (při menším zanesení) a jízdní regenerace
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisni regenerace DPF
hele Ondra se s tím moc nechlubí, ale roztekl se mu zadní nárazník. Ten žár je tak velkej, že musíš dát bacha, aby něco kolem nechytlo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Servisni regenerace DPF
Jo slysel jsem story od podpalenych garazich takze jsem to delal na parkovisti kde nikde nic kolem meKJirka píše:hele Ondra se s tím moc nechlubí, ale roztekl se mu zadní nárazník. Ten žár je tak velkej, že musíš dát bacha, aby něco kolem nechytlo.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- pig
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 07.03.2012 07:40
- Bydliště: jižní morava
Re: Servisni regenerace DPF
u PD jak se vyvolá za jízdy přes VAG?? díky!
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN 1.9TDI
/100kW/320Nm/
/100kW/320Nm/
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10.05.2009 00:11
- Bydliště: Trnava
Re: Servisni regenerace DPF
a aky je rozdiel medzi tou automatickou regeneraciou a tou vyvolanou cez diagnostiku? Automaticka sa mi pusta kazdych cca 200-300 km ked zanesenie dosiahne cez 40%, vypali sa na 0%, ale ten druhy udaj v miligramoch ostava, resp. jazdenim pozvolna stupa a mam uz cca 50mg. Je nebodaj tou servisnou regeneraciou mozne aj toto cislo znizit?
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisni regenerace DPF
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... generationpig píše:u PD jak se vyvolá za jízdy přes VAG?? díky!
tptlk
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
- pig
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 07.03.2012 07:40
- Bydliště: jižní morava
Re: Servisni regenerace DPF
díky za odkaz, jsem to teď trochu sledoval a regeneruju každých cca 400km, najeto dle tacho 215k a popílek 51, auto mám od 120k to byl popílek 31g
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN 1.9TDI
/100kW/320Nm/
/100kW/320Nm/