Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.08.2017 09:53
Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Zdravím.
Uvažuji o koupi jednoho z koncernových vozů a nejvíce mou pozornost získal Passat B7 s commonrailovým dvoulitrem o výkonu 103kw s manuálem.
O autě jsem si poměrně dost zjistil, nicméně jsem přišel k nějakým dosti smíšeným názorům, tak bych se rád zeptal někoho, kdo má zkušeností.
První otázka je ohledně elektronické parkovací brzdy. Vím, že u B6 zlobila a u B7 by měla být lepší, nicméně jsem četl, že zlobí i u B7. Na jednom fóru, že zlobí pouze u prvních kusů, jinde že zlobí stále, má někdo nějaké zkušeností? Dále jsem četl, že asistent rozjezdu do kopce je pouze v automatu, je to pravda? Jak se potom mám rozjet do prudkého kopce, když nemám ruční brzdu, ani asistenta?
Další starostí je interiér, neboť někteří píšou, že v porovnání se Superbem II. generace je nekvalitní, ví o tom někdo něco?
Díky tomu přišel Superb II. v úvahu, samozřejmě se stejným motorem a v manuálu. Ten nemá ani elektronickou brzdu, tudíž o problém méně.
Nevím tedy, do kterého auta jít raději, pokud někdo má nějaké zkušenosti, ocením, když mi poradí.
Díky.
Uvažuji o koupi jednoho z koncernových vozů a nejvíce mou pozornost získal Passat B7 s commonrailovým dvoulitrem o výkonu 103kw s manuálem.
O autě jsem si poměrně dost zjistil, nicméně jsem přišel k nějakým dosti smíšeným názorům, tak bych se rád zeptal někoho, kdo má zkušeností.
První otázka je ohledně elektronické parkovací brzdy. Vím, že u B6 zlobila a u B7 by měla být lepší, nicméně jsem četl, že zlobí i u B7. Na jednom fóru, že zlobí pouze u prvních kusů, jinde že zlobí stále, má někdo nějaké zkušeností? Dále jsem četl, že asistent rozjezdu do kopce je pouze v automatu, je to pravda? Jak se potom mám rozjet do prudkého kopce, když nemám ruční brzdu, ani asistenta?
Další starostí je interiér, neboť někteří píšou, že v porovnání se Superbem II. generace je nekvalitní, ví o tom někdo něco?
Díky tomu přišel Superb II. v úvahu, samozřejmě se stejným motorem a v manuálu. Ten nemá ani elektronickou brzdu, tudíž o problém méně.
Nevím tedy, do kterého auta jít raději, pokud někdo má nějaké zkušenosti, ocením, když mi poradí.
Díky.
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Pokud dobře vím, u B7 nejsou už tak známé problémy s parkovací brzdou jako u B6 (problémy s tlačítkem, motorky) Já mám sice B7 chvíli ale už něco má za sebou a parkovací brzda funguje 100% nikdy se mi nestalo, že by nešlo auto odbrzdit nebo zabrzdit, používám ji několikrát denně. Ano hlasitost motorků brzdy už po 220tis km není nejnižší. Samozřejmě pokud auto plánuješ mít třeba 5-6let a dosáhneš na hranici 300tis, je možné, že servis motorky budou vyžadovat ale spíše počítej, že vydrží daleko víc. U starého PD B6 po 250tis km byl s motorky problém ale není to pravidlo. Co se týče AH tak ten je i u manuálu, neviděl sem tedy ještě B7 bez AH ale je možné, že nějaká Trendline výbava ho v základu mít nebude. Co se týče interiéru v Superbu 2 sem nejel takže nemohu to porovnat, srovnání mám se starým B6 PD kdy interiér v B7 má po větším nájezdu km menší problém s vrzáním než u B6. Nejdůležitější otázka asi je jaké máš finanční možnosti a co od auta očekáváš.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Auto hold určitě v B7 není jen u automatů, to je nesmysl. A řekl bych, že jsem ho viděl snad i u těch základních výbav...
Určitě je dobré si obě auta projet a pak se rozhodnout. Já původně taky koukal po Superbu II, ale nakonec jsem zvolil Passata...
Určitě je dobré si obě auta projet a pak se rozhodnout. Já původně taky koukal po Superbu II, ale nakonec jsem zvolil Passata...
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.08.2017 09:53
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Díval jsem se na stupně výbav a divil jsem se, že Trendline měl napsáno AH jen u automatu a u Comfortline ani u Highline AH navíc psaný nebyl (Byly uváděny pouze rozdíly oproti Trendline) . Říkal jsem si, že je to absolutní nesmysl, neboť auto, které má elektronickou brzdu by mělo být AH v základu, nicméně jsem se raději zeptal, abych nenarazil.Řepík píše:Auto hold určitě v B7 není jen u automatů, to je nesmysl. A řekl bych, že jsem ho viděl snad i u těch základních výbav...
Určitě je dobré si obě auta projet a pak se rozhodnout. Já původně taky koukal po Superbu II, ale nakonec jsem zvolil Passata...
Nicméně auto chci kupovat zhruba někde kolem 250 000 - 300 000, ne méně, kvůli stavu, ale zase ne více. Samozřejmě od auta nečekám nějaké sportovní svezení, ale žádám od něj o něco větší živost jak u mého stávajícího auta (C4 Picasso 1.6HDI 80kw), což by neměl být problém a také nějaké trochu lepší svezení, neboť co si budeme povídat, C4 Picasso není špatné auto, ale je velké a celkem těžké, tudíž se v zatáčkách naklápí a nesedí. Měl jsem možnost projet si B6 2.0 TDI CR 103kw a svezení se mi líbilo, očekávám, že B7 bude lepší.
Superb se mi líbí méně z designového hlediska a i interiér mi přijde na pohled hezčí v Passatu, nicméně kvalitativně jsem neměl možnost porovnat.
Zásadní je to, že pokud bych kupoval Passata, tak by byl combi, ale pokud bych kupoval Superba, tak sedan, neboť se mi combi příliš nelíbí vzhledově.
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Svezení bude stejný jako v B6, konstrukčně jsou to totožný auta
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.08.2017 09:53
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
V tom případě nevidím problém, B6 měla příjemné svezení.Nwkt píše:Svezení bude stejný jako v B6, konstrukčně jsou to totožný auta
Ještě bych rád přidal dotaz. Passat B7 má Bi-xenony v základu? Neviděl jsem ho totiž bez bi-xenonů, ale dívám se po výbavách Comfortline / Highline, Trendline nechci, takže je možné že je jen v těchto dvou výbavách.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
xenony jsou příplatek
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Ad autohold - bude to asi kus od kusu a je rozdíl mezi autoholdem a asistentem rozjezdu do kopce. Jsou to sikovne pomůcky, ale pokud se neumíš rozjet do kopce s manuálem bez ruční brzdy, jses dost ubohý řidič, nebo zrovna po autoskole? No když se člověk podívá jak dnesni lidi jezdí, není divu, stačí pozorovat experty při parkování.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
To je nesmysl - 260tis se za xenony nepriplacelo ))) možná tam mas celkove priplatkovou výbavu za tyhle prachy, ale ne za xenony.Santusovic píše:Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.08.2017 09:53
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Potřebuji, aby auto necouvalo při rozjezdu proti kopci. Jak jsem již řekl, momentálně mám C4 Picasso, tato auta měla El. brzdu v základu a do kopce drží, takže mě toto momentálně netrápí, každopádně aby sis nemyslel že jsem "ubohý řidič" - dříve jsem s tím neměl problém, momentálně bych asi opět musel získat cvik.Prochy01 píše:Ad autohold - bude to asi kus od kusu a je rozdíl mezi autoholdem a asistentem rozjezdu do kopce. Jsou to sikovne pomůcky, ale pokud se neumíš rozjet do kopce s manuálem bez ruční brzdy, jses dost ubohý řidič, nebo zrovna po autoskole? No když se člověk podívá jak dnesni lidi jezdí, není divu, stačí pozorovat experty při parkování.
Hlavním důvodem proč se ptám je, že s mým autem nejspíš bude jezdit i má žena, která by to ne vždy musela bez ruční brzdy zvládnout.
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Pokud si to přečteš znova zjistíš, že sem psal cenu za seznam příplatkové výbavy u mého auta, ne jen za xenonyProchy01 píše:To je nesmysl - 260tis se za xenony nepriplacelo ))) možná tam mas celkove priplatkovou výbavu za tyhle prachy, ale ne za xenony.Santusovic píše:Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
aby jsme si to ujasnili...i kdyby tam nebyl autohold, tak když zabrzdíš ručkou v kopci a pak se rozjedeš, tak ti auto necukne protože ručka se automaticky povolí, až se auto hne (musíš být samozřejmě připoután), tudíž to zvládneš v pohodě i bez AH (i když drtivá většina B7 bude asi AH mít)
asistent rozjezdu jako takový netuším jestli v Passatech je - to je takovej low cost autohold co maj škodovky
a xenony fakt každá B7 nemá, jezdí jich 3 s bludičkama
asistent rozjezdu jako takový netuším jestli v Passatech je - to je takovej low cost autohold co maj škodovky
a xenony fakt každá B7 nemá, jezdí jich 3 s bludičkama
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
Proc resit AH,kdyz muzes mit DSG? Zena si na nej rychle zvykne. Rozdil mezi B7 a SII nehledej nejak velkej. Jezdil jsem pred 4lety s B7 combi TDI 125kw DSG a dodelaval bixenony(ten halogen tragicky sviti) a led zadni svetla. Nebylo ro spatny. Ted mam dva 1. Combi DSG 125kw Laurin 2. Sedan 125kw manual. Vybava Elegance. Kdo zacal jezdit s DSG,tak z 90% uz nechce manual. SII ma nepatrne tvrdsi palubni desku nez B7. SII ma vetsi kufr,nez passat,ale pokud nevozis casto veci v kufru,tak je to nepodstatny. Dale SII ma lepsi prisvicovani do zatacek oproti B7. Nicmene to je vec,ktera je fajn,ale ne zivotnw dulezita pri rozhodovani. Dily jsou cenove taky stejny. Takze spis zalezi ktere auto z tech dvou ti bude sympatictejsi a ktere sezenes v lepsim stavu a za jaky penize.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- kubi72
- Člen klubu
- Příspěvky: 529
- Registrován: 16.02.2016 07:33
- Bydliště: okolí Litomyšle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti
A to je šest půlek, jestli se nepletuppfox píše:... xenony fakt každá B7 nemá, jezdí jich 3 s bludičkama
______________________________________
VW Passat Variant 2,0 TDI 140 kw 2012 CFF →kubiho paštika←
______________________________________
VW Passat Variant 2,0 TDI 140 kw 2012 CFF →kubiho paštika←
______________________________________