Chyba P0403

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Chyba P0403

Příspěvek od metrix.m »

Ahoj,

Opět mám problém s P040300 Ridici obvod recirkulace vyfukovych plynu

EGR jsem menil před 4mesici 5000km
Předtím auto šlo do nouzaku teď se přidali i cukání při akceleraci 1200 - 1900 otáček

Motor 1.6 TDI 77kw CAYC
Opět EGR? Přijde mi to divné
VW Passat Variant B7,Highline

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chyba P0403

Příspěvek od Jirka. »

Egr originál a modifikovaný typ, nebo nějaký neorigo/repas?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba P0403

Příspěvek od metrix.m »

EGR měněny za nový modifikovaný typ který by neměl mít problém. Přesně označení dodám zítra
VW Passat Variant B7,Highline

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chyba P0403

Příspěvek od Jirka. »

Pak bych zkusil aktualizaci sw
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba P0403

Příspěvek od metrix.m »

Ok zítra zajedu do servisu snad mi nedají nejaktuálnější s dieselgate [WINKING FACE]

uvidíme co chlapec udělá jelikož se nejedná o autorizovaný servis
VW Passat Variant B7,Highline

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba P0403

Příspěvek od metrix.m »

Tak jsem zjistil číslo dílu 03L 131 512 DQ (tedy doufám, v tom jsem dostal zpět původní díl)

Uvidíme odpoledne až se na to podívá. Zatím informace podle toho co jsem popsal tak predikoval to na hadici k turbu (asi podle toho cukání)
VW Passat Variant B7,Highline

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Chyba P0403

Příspěvek od metrix.m »

Pokud by to někoho zajímalo tak aktuální vývoj je takový že stále čekám na reklamaci/opravu s EGR.

Prvotni info co mám tak to vypadá na problém s výfukovým potrubím možná s DPF .

Ten DPF mi přijde divný protože by měl být usazen na 21%

Chápu že nemáte skleněnou kouli ale na co se mám připravit ať mě rovnou neodvezou do blázince.

Aktuálně najeto 195000 km
Regenerace se mi spouštěla cca co 750km ale při chybě EGR se spustila po 250km
VW Passat Variant B7,Highline

petulko81
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 27.04.2016 15:50

Re: Chyba P0403

Příspěvek od petulko81 »

ahojte klubaci. (VW PASSAT B6 kod CBAB motor 2.0 16V) ...bojoval som tiez s poruchou ktoru mi pisala diagnostika VCDS P0403 VENTIL ZPETNEHO VEDENIA VY|FUKOVYCH PLYNOV a priudalo sa aj porucha P2425 Obvod chladiciho ventilu vyfukovych pynu !!!!! cital som cely vas forum a vsetky problemy k tejto teme ale nikde som sa nedocital co treba vymenit a ako hladat chybu.... poradil som si nasledovne...
1: dal so spravit diagnostiku priamo v autorizovanom servise SKODA IMPA na Slovensku!!!!! vysledok: vymenit chladic vyfukovych plynov podla nich je tam problem a to je dovod poruchy
NEVERIL SOM TEJ ODPOVEDI !!!!
2: kupil som novy EGR znacka VALEO cena 155 euro
3: viete ze kazdy egr sa da otestovat ???? este skor ako ho vymenite ? naucil som sa ako a podelim sa skor ako ho vymenite
4: odpojte trubku od (jeto hruba trubka )chladica vyfukovych plynov ktora je namontovana na EGR a vidite samotny ventil ktory otvara a zatvara EGR
5: zapojte diagnostiku VCDS a zapnite kontrolky na vozidle ( nestartovat auto !!!!)
6: v diagnostike vymazte vsetky zavady na motore a v BASIC SETINGS dajte zakladne nastavenie EGR ( stale auto nie je nastartovane!!!! len svietia kontrolky )
7: musite to robit dvaja lebo ked sa spusta zakladne nastavenie egr tak musite stat na brzde a druhy pozera ako pracuje EGR a ci vobec ??? spravna funkcnost je ked sa otvara a zatvara cca 3-4 milimetre
a tak isto si to mozete vyskusat aj na novom staci mat zapojene vsetky konektory a nemusite mat ani EGR namontovane :) vzdy pred testom vymazte zavady na motore !!!!!
8: ked to nerobi tak vymenit!!!!!! moj sa triasol a nepohol sa ani milimeter aj ked ozubene kolecka boli v poriadku ale vycistenie mu ublizilo !!!!!!! Nedoporucujem CISTIT radsej vymena za novy !!!!!!


PO vymene auto funguje a ziadna zavada na vozidle nie je :) a pozdravuje odbornikov v autorizovanom servise !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nikdy viac
robota cca na 2-3 hodinky ked mate dobre naradie a chut to opravit hehe :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“