Regulace turba - výměna

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Prochy01 »

To je taky podle příručky spravny postup :-D
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Al Pacino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.09.2016 10:17

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Al Pacino »

Vymena bez specialneho naradia je ako najhorsia nocna mora. Keby ta zavitova tyc bola kratsia tak by to slo lahsie. Novu osku som skratil a zachvilu bola regulacia vymenena. Nastavenie musim este doladit lebo na volnobeh mam len 0,5V ale vobec sa mi to nechce zase rozoberat.

radoparic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.01.2010 17:02
Bydliště: Česká Třebová

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od radoparic »

No já abych řekl pravdu nez sem přišel na to jak tu matku povolit, trvalo mi to tak 3 hodiny. A pak sem to celkem 5×vyndával abych to sešteloval na spravnou hodnotu, kdyz sem ve finále na VAGu viděl hodnotu 0.76V tak si říkám, no tak buď to byl omyl nebo jsem fakt dobrej :drinks:
PASSAT 3C 2.0TDi DSG :-)

EX - VW GOLF MKV 1.9TDi :-)

Uživatelský avatar
dasek82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 19.07.2009 20:41
Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od dasek82 »

budto pouzit dlouhou 10 na malou golu a riznout do ni flexou do 3/4 abys tam mohl prostrcit tu zavitovou tyc co je dlouha jako krava a nebo spejsl zahnuta desitka podle typu motoru a prostoru kam se da dostat, to ze se nepovoluje mazaci trubka od turba me bylo jasny az potom co po neustalem dotahovani stejne tekl olej... xD, poprve sem to taky delal cca 3hodiny,podruhy cca 1hodku,takze vyvoj tam probehl xD, nekdy to napeti trefis do 2 minut a nekdy se s tim se.es treba i 20 minut...
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od sharik4x4 »

Hlavně záleží jak moc je závit omatlaný zajišťovacím zeleným tmelem.Když to je jen trochu, povolí se spodní matka a pak už jde rukou vyšroubovat.Nový podtlak je dobrý zkrátit ten závit cca o 2cm,lépe se to tam pak dává a seřizuje.Pak si vemu podtlakovou pistoli, vytáhnu podtlak až na dorazový šroubek, nastavím 0,760V, dotáhnu, zajistím a je hotovo.Práce tak na hoďku. :good:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Uživatelský avatar
Sportline 2.0 TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 25.09.2010 20:50

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Sportline 2.0 TDi »

Nejak sa mi to začína sypať.. včera som s biedou docestoval na slovač v nudzovom režime.
Pocas týždňa sa mi stalo, ze auto od spoda nemalo ťah az od cca 2500 otáčok zabralo. Chybu to nechadzalo ziadnu, az včera. Prvý krát po vypnuti a nastartovani to ešte fungovalo asi 200 km a potom konečná.. zo zadnej motorovej casti je ale počuť kovove cinkanie, ktore sa prenasa do auta, ked je otvorená kapota nepočuť to a mam obavy, ci to nevydáva turbo. (Motor cbbb 183 tis. Km)
IMG_20170701_090823.jpg
Naposledy upravil(a) Sportline 2.0 TDi dne 01.07.2017 11:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sportline 2.0 TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 25.09.2010 20:50

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Sportline 2.0 TDi »

IMG_20170701_090735.jpg

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych to vyděl na ten špatnej podtlak,koukni kolik to má na ten volnoběh /0,760V/ a jestli se to pozahřátí nemění.Jestli to poleze až přes 1V na snímači je podtlak KO.

PS: Jinak tady votom již dobrou čtvrthodinku hovoříme Mlho!!!!!

Uživatelský avatar
Sportline 2.0 TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 25.09.2010 20:50

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Sportline 2.0 TDi »

Ten podtlak nechám zmerať samozrejme. Mlha vie, ze sa tu rieši práve on :-) aj som mal na nej spadeno, len ma znepokojuje to kovove cinkanie, ktoré sa pridaním plynu zosiluje..

Uživatelský avatar
kaktus5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.12.2010 18:35
Bydliště: Zilina

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od kaktus5 »

Normalne skus ustamy potiahnut cez hadicku ktora ide do banky,ked nedrzi tlak a da sa stale tahat,,tak je zla

Uživatelský avatar
Sportline 2.0 TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 174
Registrován: 25.09.2010 20:50

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od Sportline 2.0 TDi »

Podtlak vymenený, na volnobehu ukazoval cez 3 V a nedrzal tlak. Zmizlo aj cinkanie.. Ked som ho zháňal, bol som aj v skodovke, sestra ma superba s tym istým kodom motora, tak som si myslel, ze to bude totožné. Lenze na superba sa udajne podtlak samotny kupit nedá, jedine s celym turbom. Je to možné?

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od sharik4x4 »

Ten podtlak pasuje na všechny turba 2008-2011 první CR - cba, cbb, ...

mkp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 05.11.2017 19:28
Bydliště: České Budějovice

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od mkp »

sharik4x4 píše:Hlavně záleží jak moc je závit omatlaný zajišťovacím zeleným tmelem.Když to je jen trochu, povolí se spodní matka a pak už jde rukou vyšroubovat.Nový podtlak je dobrý zkrátit ten závit cca o 2cm,lépe se to tam pak dává a seřizuje.Pak si vemu podtlakovou pistoli, vytáhnu podtlak až na dorazový šroubek, nastavím 0,760V, dotáhnu, zajistím a je hotovo.Práce tak na hoďku. :good:
Chlapci, potreboval bych poradit s tim nastavenim zakladni hodnoty 0,760V. Jak postupujete pri tom stelovani maticek? Sundam hadici sani atd. abych se k ventilu dostal, odsroubuju tri sroubky z drzacku, popondam ventil, abych se dostal k te zavitove tycce, nastavim maticky a cele to poskladam, abych to nastartoval a nacetl hodnoty? A kdyz je treba, tak to zase opakuju? Kdyz steluju matky nahoru, tak se hodnoty sbnizuji a dolu zvysuji, je to tak? Diky moc
VW Passat Variant 2.0 TDI 16V 103kw 4motion R-line r.v.2010 (B6/3C)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od KJirka »

Tak Sharika jsem viděl, jak to dělá, ale mám obavy, že interpretovat to písemnou formou tak, aby to na druhý straně "drátu" někdo správně pochopil, bude dost obtížný.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

mkp
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 05.11.2017 19:28
Bydliště: České Budějovice

Re: Regulace turba - výměna

Příspěvek od mkp »

To mi je jasny, ze uz to ma v ruce... ale bodlo by to :-);-)
VW Passat Variant 2.0 TDI 16V 103kw 4motion R-line r.v.2010 (B6/3C)

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“