Regulace turba - výměna
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Regulace turba - výměna
To je taky podle příručky spravny postup
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.09.2016 10:17
Re: Regulace turba - výměna
Vymena bez specialneho naradia je ako najhorsia nocna mora. Keby ta zavitova tyc bola kratsia tak by to slo lahsie. Novu osku som skratil a zachvilu bola regulacia vymenena. Nastavenie musim este doladit lebo na volnobeh mam len 0,5V ale vobec sa mi to nechce zase rozoberat.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 26.01.2010 17:02
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Regulace turba - výměna
No já abych řekl pravdu nez sem přišel na to jak tu matku povolit, trvalo mi to tak 3 hodiny. A pak sem to celkem 5×vyndával abych to sešteloval na spravnou hodnotu, kdyz sem ve finále na VAGu viděl hodnotu 0.76V tak si říkám, no tak buď to byl omyl nebo jsem fakt dobrej
PASSAT 3C 2.0TDi DSG
EX - VW GOLF MKV 1.9TDi
EX - VW GOLF MKV 1.9TDi
- dasek82
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19.07.2009 20:41
- Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove
Re: Regulace turba - výměna
budto pouzit dlouhou 10 na malou golu a riznout do ni flexou do 3/4 abys tam mohl prostrcit tu zavitovou tyc co je dlouha jako krava a nebo spejsl zahnuta desitka podle typu motoru a prostoru kam se da dostat, to ze se nepovoluje mazaci trubka od turba me bylo jasny az potom co po neustalem dotahovani stejne tekl olej... xD, poprve sem to taky delal cca 3hodiny,podruhy cca 1hodku,takze vyvoj tam probehl xD, nekdy to napeti trefis do 2 minut a nekdy se s tim se.es treba i 20 minut...
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Regulace turba - výměna
Hlavně záleží jak moc je závit omatlaný zajišťovacím zeleným tmelem.Když to je jen trochu, povolí se spodní matka a pak už jde rukou vyšroubovat.Nový podtlak je dobrý zkrátit ten závit cca o 2cm,lépe se to tam pak dává a seřizuje.Pak si vemu podtlakovou pistoli, vytáhnu podtlak až na dorazový šroubek, nastavím 0,760V, dotáhnu, zajistím a je hotovo.Práce tak na hoďku.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- Sportline 2.0 TDi
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 25.09.2010 20:50
Re: Regulace turba - výměna
Nejak sa mi to začína sypať.. včera som s biedou docestoval na slovač v nudzovom režime.
Pocas týždňa sa mi stalo, ze auto od spoda nemalo ťah az od cca 2500 otáčok zabralo. Chybu to nechadzalo ziadnu, az včera. Prvý krát po vypnuti a nastartovani to ešte fungovalo asi 200 km a potom konečná.. zo zadnej motorovej casti je ale počuť kovove cinkanie, ktore sa prenasa do auta, ked je otvorená kapota nepočuť to a mam obavy, ci to nevydáva turbo. (Motor cbbb 183 tis. Km)
Pocas týždňa sa mi stalo, ze auto od spoda nemalo ťah az od cca 2500 otáčok zabralo. Chybu to nechadzalo ziadnu, az včera. Prvý krát po vypnuti a nastartovani to ešte fungovalo asi 200 km a potom konečná.. zo zadnej motorovej casti je ale počuť kovove cinkanie, ktore sa prenasa do auta, ked je otvorená kapota nepočuť to a mam obavy, ci to nevydáva turbo. (Motor cbbb 183 tis. Km)
Naposledy upravil(a) Sportline 2.0 TDi dne 01.07.2017 11:01, celkem upraveno 1 x.
- Sportline 2.0 TDi
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 25.09.2010 20:50
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Regulace turba - výměna
Já bych to vyděl na ten špatnej podtlak,koukni kolik to má na ten volnoběh /0,760V/ a jestli se to pozahřátí nemění.Jestli to poleze až přes 1V na snímači je podtlak KO.
PS: Jinak tady votom již dobrou čtvrthodinku hovoříme Mlho!!!!!
PS: Jinak tady votom již dobrou čtvrthodinku hovoříme Mlho!!!!!
- Sportline 2.0 TDi
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 25.09.2010 20:50
Re: Regulace turba - výměna
Ten podtlak nechám zmerať samozrejme. Mlha vie, ze sa tu rieši práve on aj som mal na nej spadeno, len ma znepokojuje to kovove cinkanie, ktoré sa pridaním plynu zosiluje..
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: Regulace turba - výměna
Normalne skus ustamy potiahnut cez hadicku ktora ide do banky,ked nedrzi tlak a da sa stale tahat,,tak je zla
- Sportline 2.0 TDi
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 25.09.2010 20:50
Re: Regulace turba - výměna
Podtlak vymenený, na volnobehu ukazoval cez 3 V a nedrzal tlak. Zmizlo aj cinkanie.. Ked som ho zháňal, bol som aj v skodovke, sestra ma superba s tym istým kodom motora, tak som si myslel, ze to bude totožné. Lenze na superba sa udajne podtlak samotny kupit nedá, jedine s celym turbom. Je to možné?
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Regulace turba - výměna
Ten podtlak pasuje na všechny turba 2008-2011 první CR - cba, cbb, ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05.11.2017 19:28
- Bydliště: České Budějovice
Re: Regulace turba - výměna
Chlapci, potreboval bych poradit s tim nastavenim zakladni hodnoty 0,760V. Jak postupujete pri tom stelovani maticek? Sundam hadici sani atd. abych se k ventilu dostal, odsroubuju tri sroubky z drzacku, popondam ventil, abych se dostal k te zavitove tycce, nastavim maticky a cele to poskladam, abych to nastartoval a nacetl hodnoty? A kdyz je treba, tak to zase opakuju? Kdyz steluju matky nahoru, tak se hodnoty sbnizuji a dolu zvysuji, je to tak? Diky mocsharik4x4 píše:Hlavně záleží jak moc je závit omatlaný zajišťovacím zeleným tmelem.Když to je jen trochu, povolí se spodní matka a pak už jde rukou vyšroubovat.Nový podtlak je dobrý zkrátit ten závit cca o 2cm,lépe se to tam pak dává a seřizuje.Pak si vemu podtlakovou pistoli, vytáhnu podtlak až na dorazový šroubek, nastavím 0,760V, dotáhnu, zajistím a je hotovo.Práce tak na hoďku.
VW Passat Variant 2.0 TDI 16V 103kw 4motion R-line r.v.2010 (B6/3C)
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Regulace turba - výměna
Tak Sharika jsem viděl, jak to dělá, ale mám obavy, že interpretovat to písemnou formou tak, aby to na druhý straně "drátu" někdo správně pochopil, bude dost obtížný.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 05.11.2017 19:28
- Bydliště: České Budějovice
Re: Regulace turba - výměna
To mi je jasny, ze uz to ma v ruce... ale bodlo by to ;-)
VW Passat Variant 2.0 TDI 16V 103kw 4motion R-line r.v.2010 (B6/3C)