Čínská verze MFD2

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Ipanema »

Je to o lidech. Oni si nemůžou interně zjistit, když to auto bylo koupené u nich, že tam to ono rádio opravdu bylo, že ne?! Kdyby někdo chtěl, tak si to rádio prověří a zjistí komu rádio i auto patří, a že to je spárované.

To je jedno. Na tomhle se zřejmě neshodneme.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Nwkt »

napster: Jasně že ve svým autě pin nepotřebuje, ale když vyměníš budíky nebo to rádio chceš prodat, tak pin potřebuješ ;-) A jak říkám, tchánovi ho bez problémů dali. Tak tipuju že tady byl nějaký jiný problém ;-)

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Ipanema »

Z mojí strany žádný. Já slušně přišel a slušně i odešel. Jestli se naráží na nějaký výkřiky, tak to v žádným případě.....

Každopádně, jestli i tak dopadne dkarpe, tak to je smutné.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Nwkt »

Spíš na straně servisu (lenost, neznalost), případně rádia, jestli nenašli SKZ v databázi

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Jirka. »

Ipanema píše:To je náhodná fotka z Google. Tak jako tak, i kdyby tam bylo vyryté "Vítáme Vás na Jamaice", tak se to dalo vyřešit jinak podle VIN. Auto bylo koupené přímo u nich, jistě by to mohli mít v PC a já jsem mohl být za 5 minut pryč.
No tak si stáhni nějaký další fotky a uvidíš že nikde nebude VIN. (WVWZZZ....) Jako jo, mohli to asi řešit vstřícněji, na druhou stranu znám od nich ty story jak přijela kriminálka a co je s tím pak papírování.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od napster »

To papirovani je asi to nejmensi. Problem je,pokud tam najdou jeste nejaky dil z corky... jinak ano je to v lidech. Za tech 18 000kc,co tam ma se moc delat nechce,protoze potom ti muze rict cenu 450kc za zjisteni pinu a ty se otocis a dalsich 5min pracovni doby promarneno hledanim v systemu misto konzultace s kolegou o tom,jak to Nikola V. Mohla u toho Mostu bez problemu zvladnout a nemusela vzlrazit do protihlukove bariery... on autoservis nema neomezene moznosti. Napr nemas pristup do interniho systemu o aute,co je ulozen v ELSE. A dalsi narizeni zhora,ktery postrada logiku. S RNS byli vzdy nejvetsi potize,jelikoz je to nejkradenejsi navigace a kdysi davno se dalo z techto radii na pojistovne vytriskat docela dost penez. Spravne mas prijet s autem a radio zapojene v aute pro zjisteni pinu.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
chodec406
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 13.03.2017 20:34
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od chodec406 »

napster: a jaký je rozdíl, pokud si případný čórkař to ukradené autorádio zapojí do auta a přijede do servisu? Jak tu padlo, je to o lidech. Nevím jestli jsou tak zavalení a berou jen "lukrativní" kšefty anebo jsou líní, ale Porsche Brno už ani zadarmo.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Ipanema »

Čórkař do servisu nepřijede. Nesedělo by to konkrétní rádio přímo k tomu konkrétnímu autu, možná by chtěli os. údaje nebo doklad, napsali by si SPZ. Do servisu přijede kvůli kódu jen normální člověk, který ten kód chce z toho nebo z tamtoho důvodu.
Čórkař si to zjistí sám nebo má kamaráda, co mu ten kód vytáhne. Co by se ukazoval někde na veřejnosti a oficiálně s takovým horkým zbožím?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od napster »

Tak tak. Vybrouseny SKZtko,zmeneny a sundany nalepky z radia 100% puvod radia z bazos.cz :mrgreen: jak jiz bylo psano corkar s tim do servisu nepujde. Teda chytry corkar.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
chodec406
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 13.03.2017 20:34
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od chodec406 »

Já to chápu, já jen narážel na poslední Napsterovu větu: "Spravne mas prijet s autem a radio zapojene v aute pro zjisteni pinu."
Místo, aby byli technici rádi, že to nemusí vytahovat (pokud se to musí vytahovat ;–) ), tak budou remcat a vymlouvat se kdoví na co...

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od tornado1 »

Neni problem zjistit přímo z radia
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

dkarpe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 30.07.2015 11:20

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od dkarpe »

Jestli se nekomu nezobrazuji fotky, tak tady je reupload. http://i66.tinypic.com/14tsuw4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , http://oi65.tinypic.com/qrdmw0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinak jak jste psali o tom, ze to servisak musi vytahovat atd. tak je fakt mozny, ze se na to proste vykaslal a rekl ze je to kopie :D

Az budu mit cas, tak zkusim ten ROS. Jinak jsem z Brna, tak jestli nekoho neznate kdo to umi vycist primo z radia, tak mi prosim poslete kontakt. A nebo soft na prehrani firmware. Hledal jsem ho na netu, ale nenasel jsem ho :D
Passat Variant B6, 2.0TDI 103Kw, BKP

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Santusovic »

Tak buď to můžeš na vyčtení pinu z rádia poslat do Prahy a nebo do Humpolce. To už záleží na tobě, ale v brně nikoho neznám a přehrání FW ti určitě nepomůže.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Čínská verze MFD2

Příspěvek od Ipanema »

Brněnské kontakty:

Oficiální ROS. Pak neoficiální http://www.autoscream.cz/kontakt.html a tady to je na 100% do druhého dne.
Dělali to i zde http://www.e-hifi.cz/kontakty, ale už to na webu nemají napsané. Ale dělali to a na webu to asi před rokem a půl (vlastní zkušenost) napsané bylo.
Vezmi telefon a zavolej jim, když neuspěješ oficiálně.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“