Koncern zlevňuje DPF

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od metrix.m »

Stejný problém, raději bych si zmacl tlačítko že jsem najel.na dálnici a že může se DPF vypálit, do dojezdu se stihne i ochladit.
VW Passat Variant B7,Highline

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od motorpower »

Pokud se reg. občas vynechá , nevadí, nesmí to být často. Co se týká dochlazení, je dobré i po sebekratší jízdě aspoň 30 vteřin minimálně. A radši déle.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od kubisz »

na tohle bylo vyborny PFA+ a jeho klony... bylo super videt, kdy regenarace zacina, kdy skonci, jaky bylo zaplneni a podobny skopiciny... neco takovyho by mel castecne umet trebas i Torque a jine OBD diagnostiky pro Android (alespon podle teploty spalin na vystupu mototu pred filtrem apod.) nebo tedka na citronovi pouzivam figl se zpetnym zrcatkem, kdy si auto pri vypalovani filtru zapina vyhrivani zadniho skla a zrcatek, takze se tam dala dioda primo na ohrev zracatka a je videt, kdyz regenerace zacne a kdy skonci (zatim ale nevim, jestli se vypnuti vyhrivani kryje s ukoncenim regenerace)
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Nwkt »

Nechat udělat Erga kontrolku a víš to taky ;-)

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od kubisz »

no... a nebo ;-)

tptlk
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Stefan777 »

A jak je to s tou kontrolkou,ve městě je to jasné ale když povalim dálnici třeba v DE nebude to pak svítit furt?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od motorpower »

Kontrolka je zbytečná, na dálnici je to jedno, a po dojezdu snad rozdíl mezi 800 a 1000ot. pozná i malé dítě. Kontrolka je otravná, každá co svítí.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od KJirka »

tak ona by byla dobrá hlavně kvůli orientaci, jak často regenerace probíhá.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od motorpower »

To by jsi dělal čárky jako u piva?? Vždyť je to úplně jedno, je to jako by jsi řešil kolikrát jde píst nahoru a dolů při cestě do Brna. Údaj jistě zajímavý, ale naprosto zbytečný. Důležité je aby regenerace fungovala, a písty ten šukopohyb nepřestal bavit.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od kubisz »

no mne slo hlavne o to, aby se neprerusovala ta regenerace moc casto... ale koncivalo to i tim, ze sme si vylet prodlouzili tak o tri exity :-P

tptlk
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Currahee »

Mě se taky dneska povedlo dojet před barák a vypnout to. Zrovna regeneroval a větráky se mohly přetrhnout. Jenom ty otáčky motoru byly jen 900. Spíš jsem měl strach, aby to nechytlo. Žhnulo to pekelně :twisted:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od metrix.m »

Mě se teď v zimě na krátkých popojizdkach špatně určovalo jestli ten motor jede schválně na 1000 ot jen kvuli tomu že topí a zahřívá vodu nebo regeneruje. Kvůli tomu vím že jsem tuto zimu 2-3x přerušil regeneraci (hned se sepnul větrák a bylo to i trochu cítit, hned další jízdu jsem věděl že si ji musím nadjet ať znovu neprerusim regeneraci. A to jsem den před tím valil po dálnici kde regenerace neproběhla.)

Další co mě zaráží je že si moc nevzpomenu kdy v létě kdy probihala regenerace a já ji omylem zrušil a seply se větráky. Toho sem si spíše všiml teď v zimě. Není to divné?

Pro to abych se tomu vyhnul mám zapojené WiFi OBD a app VAG DPF.

Pro mě by bylo nejjednodušší kdyby existovala aplikace na mobil kdy bych mohl zapnout regeneraci třeba již při 70% zaplnění co ukazuje aplikace VAG DPF. A to v okamžiku kdy vím že jedu dlouhou cestu. Ostatní regenerace které požaduje SW bych samozřejmě ponechal ale tyto vynucené právě z popisovaných důvodů bych si sepnul sám.

Jak je to tedy s tou vynucenou regeneraci je jiná než ta běžná?
Naposledy upravil(a) metrix.m dne 27.03.2018 23:31, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B7,Highline

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od Nwkt »

No tak když se to pustí cestou do práce, tak místo abych to poznal při parkování v areálu, tak to protáhnu cestou po dálničním obchvatu

metrix.m
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 09.05.2016 22:24
Bydliště: Ostrava

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od metrix.m »

Stejná situace. Dojedu do práce parkuju, chladím turbo otáčky stále vysoko tak zkontrolují stav a zjistím že regeneruje tak se otočím a jedu to projet a jsem o 30 min později v práci.
VW Passat Variant B7,Highline

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Koncern zlevňuje DPF

Příspěvek od KJirka »

motorpower píše:To by jsi dělal čárky jako u piva?? Vždyť je to úplně jedno, je to jako by jsi řešil kolikrát jde píst nahoru a dolů při cestě do Brna. Údaj jistě zajímavý, ale naprosto zbytečný. Důležité je aby regenerace fungovala, a písty ten šukopohyb nepřestal bavit.
No, tak nějak :laugh:
Asi tušíš, o co mi jde. Včera zrovna jsem mluvil s jedním majitelem servisu. Jeho zákazníka s B7 zastavili policajti v Rakousku. Měl černý koncovky (jako já) a nepustili ho už dál. Řešení : buď to tu rovnou sešrotujeme nebo si to necháš v nejbližším servisu opravit. Neznám detaily, jak to proběhlo, ale stálo ho to prej 3000 euro.
Takže řeším dilema, co s tím mým autem. Emisema to prošlo i u největšího kokota ze všech STK v ČR, nicméně, ty koncovky prostě jsou černý. Spolu už jsme se o tom bavili několikrát, ale hysterie kolem emisí v Evropě se od té doby stále zvyšuje. Něco s tím prostě asi udělat budu muset. Kontrolka je mi víceméně k hovnu. Jen jsem chtěl mít přehled, co se kolem té regenerace děje. Jestli mi to třeba nehulí, když se spustí a jak často se spíná.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“