staronový Pašík B6 variant servis

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Majkl Iverson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 15.06.2013 10:45

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Majkl Iverson »

Podle toho co čtu, tak mi připadáš jako normální inteligentní člověk a takhle se necháš s prominutím "ojebat" to je hnus velebnosti... To co si napsal pomalu překročí cenu toho auta. Za mě jediná volba k tvýmu uspokojení než v tom autě necháš poslední koruny je: PRODAT...jenže to v takovým stavu těžko pujdem, každej lojza co ma VCDS a něco už v koncernovych PD najezdil, hned zjisti jak na tom to auto je....
CC R-line, 2012 SOCedition, 2.0TDI 125kW CFGB, DSG, 4motion, ACC, DCC, rear park camera, parkassist, laneassist, secle z vepře, čelní vyhřívaný vokno, dynMjůzik....

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Jirka. »

Hele to auto není vůbec ve špatném stavu, jezdí kolikrát mnohem horší. Zespod to vypadá dobře, tlumiče netečou, žádná manžeta není prasklá, motorky ručky jsou ok. Ten motor teda hrozně smrděl. Teče mu nafta pod tandemem-to není taková raketa přetěsnit. Horší je DPF, které má tlaky před/za asi tak 2X vyšší než by měly být a pak vyšoupaná osička vířivých klapek sání. Ale co si budeme povídat, to dpf a klapky má každý druhý BMR v takovémhle tragickém stavu. Takže za mě to auto nevypadá zas tak zle...škoda že s tím někdo neprošel svolávačkou a jsou tam dva staré vstřiky siemens(ty které pak zadarmo měnili za continental)...možná bych do oprav ještě zahrnul výměnu vyvažováků u sharika, to je taky investice která se rozhodně vyplatí.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Houhou
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 18.07.2017 15:35
Bydliště: Praha/Středočeský kraj

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Houhou »

Majkl Iverson píše:Podle toho co čtu, tak mi připadáš jako normální inteligentní člověk a takhle se necháš s prominutím "ojebat" to je hnus velebnosti... To co si napsal pomalu překročí cenu toho auta. Za mě jediná volba k tvýmu uspokojení než v tom autě necháš poslední koruny je: PRODAT...jenže to v takovým stavu těžko pujdem, každej lojza co ma VCDS a něco už v koncernovych PD najezdil, hned zjisti jak na tom to auto je....
V zásadě všechno co děláme, má nějaký důvod. Chápu, že s vědomostmi lidí odsud můžu vypadat jako blázen, ale tohle prostě není moje oblast. Jsem 4 měsíce po konci studia v profesi, kdy 3 roky člověk moc nevydělá a pak to roste strmě nahoru. Potřeboval jsem překlenout tohle období, kdy jezdím pravidelně do Německa, několikrát se budu stěhovat, rád jezdím roadtripy a výlety. Doteď jsem jezdil v autě, které prostě nevyhovuje aktuální potřebě. Zvažoval jsem koupit nového Golfa variant, na kterého jsem si vyjednal slevu asi 30% proti ceníku, prodával bych to s velmi malou ztrátou a kilometr jízdy by se velmi blížil k ceně pohonných hmot, plus nějaký úročení, servis atd. Ale byl to závazek na několik let dopředu a nechtěl jsem se přivařit k nemožnosti měnit práci. No a pak jsme jeli prostě na výlet po Německu a v bazaru jsem našel Passata v super stavu. Bohužel, potom co jsem si vzal dovolenou, že pro tu káru jedu a udělal to ještě jeden člověk, co se mnou jel na výlet a jehož denní mzda se počítá už spíš na desetitisíce než tisíce, nám toho vybraného Passata prodal chlápek pod nosem. No a když už jsem byl 400 km od Prahy, tak jsem si zatížen cenou práce té druhé osoby a dalšími náklady, rozhodl koupit něco s vědomím, že do toho budu muset ještě nainvestovat. Tohle auto je super vybavené a veškeré opravy, o kterých jsem psal, nejsou z diagnostiky, ale spíš že na tom dílu je vidět, že to někdy holt budu muset třeba vyměnit. Rozhodně bych vady potenciálnímu kupci nezatajoval, dal bych mu k tomu autu veškeré relevantní informace. Koupil jsem za 130 000 auto se 175000 km najetými podle servisní knížky v super výbavě a už jsem s ním najel dejme tomu 2000 km při ceně servisu do 8000. To jsou pořád prostě 4 koruny na kilometr. Chápu, že za 4 koruny na kilometr jsem mohl mít nového Passata na operák, ale na druhou stranu si to auto prostě dávám postupně do kupy. Aktuálně se blížíme možná k limitu DPF a ta dvojhmota by byla pohodlná, ale není to problém. Ostatní není akutní a je to jen na mojí úvaze, pokud tam tedy nebude ta kapalina z chlazení, to by byl průser dost velký.

Sečteno podtrženo, kdybych nebyl po studiu 4 měsíce, asi bych kupoval třeba auto s trochu jiným rozpočtem, ale aktuálně je tohle můj limit a buď budu jezdit, nebo ne... A já věřím, že v tomhle stavu budu bez většího zásahu ještě pár tisíc až desítek tisíc kilometrů jezdit. A pak na tom budu zase muset něco opravit. Holt starší automobil.

Koneckonců, kromě těch kluků, co si to tady opravují sami a je to jejich živnost, nebo kluků, co s tím kšeftují, tak v tom podle mě topíme prachy všichni, já akorát jako prvomajitel auta asi utopím o trochu víc. Chybama se člověk učí.

Chápu, že mnoho lidí tady by sehnalo lépe, levněji, rychleji, bez námahy atd. Ale shánění

Houhou
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 18.07.2017 15:35
Bydliště: Praha/Středočeský kraj

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Houhou »

Jirka. píše:Hele to auto není vůbec ve špatném stavu, jezdí kolikrát mnohem horší. Zespod to vypadá dobře, tlumiče netečou, žádná manžeta není prasklá, motorky ručky jsou ok. Ten motor teda hrozně smrděl. Teče mu nafta pod tandemem-to není taková raketa přetěsnit. Horší je DPF, které má tlaky před/za asi tak 2X vyšší než by měly být a pak vyšoupaná osička vířivých klapek sání. Ale co si budeme povídat, to dpf a klapky má každý druhý BMR v takovémhle tragickém stavu. Takže za mě to auto nevypadá zas tak zle...škoda že s tím někdo neprošel svolávačkou a jsou tam dva staré vstřiky siemens(ty které pak zadarmo měnili za continental)...možná bych do oprav ještě zahrnul výměnu vyvažováků u sharika, to je taky investice která se rozhodně vyplatí.
Díky za shrnutí, měl jsem pocit, že odjíždím od člověka, co umí svojí práci, ta práce ho baví a dělá to slušně a poctivě. Snad to dáme postupně do kupy, aby to ještě nějakou dobu sloužilo.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od hkr »

Jirka je skvělej :drinks: :good:

Hele, ale ten test oleje mě zajímá. Kde to děláš? Nebo jsi študák VŠCHT a děláš to v rámci seminárky? :pleasantry: :drinks:
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Majkl Iverson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 15.06.2013 10:45

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Majkl Iverson »

Tak už podle toho, že jsi 4 měsíce po vystudování a nevadí Ti, že se pomalu, ale jistě vysypeš do 10 let staré vrány, tak je to asi v pořádku. Já bych na to žaludek neměl, mohl jsi ještě počkat nějakou tisícovku našetřit a vzít o 2 roky mladšího v CommonRailu, kde je těch rizik méně. Borec Tě prostě vyloženě "podělal" novej olej x tisíc přejetej, dpf K.O, vstřik K.O to jsou všechno věci, který při koupi zjistíš... Holt kdo spěchá...

Jirka: tak to je mazec, pokud tohle není auto ve špatným stavu a jezdí Ti tam i horší, tak já mám ultra mega giga zánovní voňafku 8O

Houhou píše:
Majkl Iverson píše:Podle toho co čtu, tak mi připadáš jako normální inteligentní člověk a takhle se necháš s prominutím "ojebat" to je hnus velebnosti... To co si napsal pomalu překročí cenu toho auta. Za mě jediná volba k tvýmu uspokojení než v tom autě necháš poslední koruny je: PRODAT...jenže to v takovým stavu těžko pujdem, každej lojza co ma VCDS a něco už v koncernovych PD najezdil, hned zjisti jak na tom to auto je....
V zásadě všechno co děláme, má nějaký důvod. Chápu, že s vědomostmi lidí odsud můžu vypadat jako blázen, ale tohle prostě není moje oblast. Jsem 4 měsíce po konci studia v profesi, kdy 3 roky člověk moc nevydělá a pak to roste strmě nahoru. Potřeboval jsem překlenout tohle období, kdy jezdím pravidelně do Německa, několikrát se budu stěhovat, rád jezdím roadtripy a výlety. Doteď jsem jezdil v autě, které prostě nevyhovuje aktuální potřebě. Zvažoval jsem koupit nového Golfa variant, na kterého jsem si vyjednal slevu asi 30% proti ceníku, prodával bych to s velmi malou ztrátou a kilometr jízdy by se velmi blížil k ceně pohonných hmot, plus nějaký úročení, servis atd. Ale byl to závazek na několik let dopředu a nechtěl jsem se přivařit k nemožnosti měnit práci. No a pak jsme jeli prostě na výlet po Německu a v bazaru jsem našel Passata v super stavu. Bohužel, potom co jsem si vzal dovolenou, že pro tu káru jedu a udělal to ještě jeden člověk, co se mnou jel na výlet a jehož denní mzda se počítá už spíš na desetitisíce než tisíce, nám toho vybraného Passata prodal chlápek pod nosem. No a když už jsem byl 400 km od Prahy, tak jsem si zatížen cenou práce té druhé osoby a dalšími náklady, rozhodl koupit něco s vědomím, že do toho budu muset ještě nainvestovat. Tohle auto je super vybavené a veškeré opravy, o kterých jsem psal, nejsou z diagnostiky, ale spíš že na tom dílu je vidět, že to někdy holt budu muset třeba vyměnit. Rozhodně bych vady potenciálnímu kupci nezatajoval, dal bych mu k tomu autu veškeré relevantní informace. Koupil jsem za 130 000 auto se 175000 km najetými podle servisní knížky v super výbavě a už jsem s ním najel dejme tomu 2000 km při ceně servisu do 8000. To jsou pořád prostě 4 koruny na kilometr. Chápu, že za 4 koruny na kilometr jsem mohl mít nového Passata na operák, ale na druhou stranu si to auto prostě dávám postupně do kupy. Aktuálně se blížíme možná k limitu DPF a ta dvojhmota by byla pohodlná, ale není to problém. Ostatní není akutní a je to jen na mojí úvaze, pokud tam tedy nebude ta kapalina z chlazení, to by byl průser dost velký.

Sečteno podtrženo, kdybych nebyl po studiu 4 měsíce, asi bych kupoval třeba auto s trochu jiným rozpočtem, ale aktuálně je tohle můj limit a buď budu jezdit, nebo ne... A já věřím, že v tomhle stavu budu bez většího zásahu ještě pár tisíc až desítek tisíc kilometrů jezdit. A pak na tom budu zase muset něco opravit. Holt starší automobil.

Koneckonců, kromě těch kluků, co si to tady opravují sami a je to jejich živnost, nebo kluků, co s tím kšeftují, tak v tom podle mě topíme prachy všichni, já akorát jako prvomajitel auta asi utopím o trochu víc. Chybama se člověk učí.

Chápu, že mnoho lidí tady by sehnalo lépe, levněji, rychleji, bez námahy atd. Ale shánění
CC R-line, 2012 SOCedition, 2.0TDI 125kW CFGB, DSG, 4motion, ACC, DCC, rear park camera, parkassist, laneassist, secle z vepře, čelní vyhřívaný vokno, dynMjůzik....

Houhou
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 18.07.2017 15:35
Bydliště: Praha/Středočeský kraj

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Houhou »

hkr píše:Jirka je skvělej :drinks: :good:

Hele, ale ten test oleje mě zajímá. Kde to děláš? Nebo jsi študák VŠCHT a děláš to v rámci seminárky? :pleasantry: :drinks:
Je to přes známost. Poslal mi jen výsledky, google mi hodil dost odkazů.

Houhou
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 18.07.2017 15:35
Bydliště: Praha/Středočeský kraj

Re: staronový Pašík B6 variant servis

Příspěvek od Houhou »

Pár lidí se tady tomu lehce smálo. Tak jen přidávám aktuální zkušenost po najetých 25 000 kilometrech. V autě jsem nechal udělat vyvažováky, vyměnit jeden vstřik za starší ale funkční, přetěstnit tandem, předělat těsnění na ostřikovačích, vyměnil stěrače, 2x měnil olej, koupil jedny nový pneumatiky. DPF ještě drží, snažím se pravidelně pracovat v konstantních vyšších otáčkách, abych mu pomohl. Auto přestalo smrdět, občas zasmrdí, ale brzy to skončí, motor klepe jen málokdy. Jasně, může se to dojebat zítra, ale doteď jsem v servisu toho auta včetně běžných servisů a výměn oleje a pneumatik do 30K, což vychází korunu na kilometr. A samozřejmě velké díky Jirkovi., jak se mi o to auto postaral. Protože to auto slouží mně, ne já jemu a v servise jsem prozatím na 1,2 koruně za kilometr, vzhledem k tomu, za kolik jsem ho koupil, tak znehodnocení je téměř nulový po tom roce a já budu doufat, že ten náš vztah bude ještě nějaký ten pátek pokračovat.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“