Stránka 1 z 2

DPF a delphi

Napsal: 19.07.2017 19:46
od Michi123
Ahoj,
měl bych prosbu na ty co se vyznají v diagnostice (DELPHI).
Koukal jsem dneska na diagnostiku jak je na tom DPF.
Když sem si procházel naměřené hodnoty bylo to podle mě v dobrých hodnotách (5,1 g - obsah sazí , Někde jsem četl, že do 40g je to ještě v pohodě a 45g už je kaput), ale když jsem klikl na něco jako Zkontrolovat obsah karbonu v částicovém filtru tak mi to napsalo: Filtr částic, objem sazí 180 ml. Aktuální limit pro vyměnu částicového filtru je 175 ml. Upozorňuji, že žádné chyby které se týkají částicového filtru nejsou ani kontrolka filtru nesvítí..
auto mám chvíli (najeto asi 500km)
viz obrázky:

Re: DPF a delphi

Napsal: 19.07.2017 19:47
od Michi123
Další obrázky:

Re: DPF a delphi

Napsal: 19.07.2017 20:54
od ladik danek
Ahoj myslim,že si děláš zbytečně těžkosti.Mam ten samý motor i rok,250 tis a regeneruje mi co 1300 km,posledni 3 regenerace jsem vychytal a poznal bo zrovna volnoběh na 1000 a sahary atd... Jinak to u CR nepoznam. Je tu toho napsane celkem dost a dokonce tu nekdo psal že ma 460 tis a DPF puvodní a v poho.Tak jsem v klidu,nic nehledam,nezjištuju a dlabu ma to. píšou tu kluci že u CR jsou ty filtry v poho...

Re: DPF a delphi

Napsal: 19.07.2017 21:13
od napster
To jsem ja 470tkm. Obsah oleje v DPF,nebo co to pise original diagnostika je 230ml. Regeneruju jak kdy. Treba po 500-1000km.

Re: DPF a delphi

Napsal: 20.07.2017 17:07
od MARTANEK33
45g a je kaput? Já mám zanešení 120g ze 175g a neřeším to. Regeneruje to úplně v pohodě cca 1000 - 1200 km nájezd. A to zanešení mám měřeny taky na delphi a moc tomu nevěřím, abych se přiznal. Jelikož jsem si to nechal po regeneraci načíst a měl jsem tam zase 120g zanešení, tudíž buď kecá ta diagnostika nebo auto a víc věřím, že kecá ta diagnostika. Chce to napíchnout na origo diagnostiku nejlépe a u někoho, kdo tomu hlavně rozumí :)

Re: DPF a delphi

Napsal: 20.07.2017 22:05
od Michi123
diagnostika ti nekecá ale jsou tam dva údaje - ml a gramy a ty se tu podle mě bavíš o těch ml. tam je napsaná ta hranice 175 ... řešit to teda nebudu...

Re: DPF a delphi

Napsal: 21.07.2017 09:27
od napster
Ano 175ml je "strop" zaneseni v g je max 60g. Nad 60g uz "nelze" vyvolat servisni regenerace.

Re: DPF a delphi

Napsal: 21.07.2017 09:56
od Michi123
Jak u kterého auta ale u CBAB motoru jsem našel to co jsem tady psal (našel jsem to na více stránkách).
40g - servisní regenerace
45g - výměna

Hodnoty v gramech se ti změní (zmenší) po regeneraci a hodnoty v mililitrech jsou nejspíše vypočítávané. V obrázku je vzorec a sedí mi to.

Re: DPF a delphi

Napsal: 22.07.2017 06:11
od hkr
A ono to jako nejede?

Re: DPF a delphi

Napsal: 22.07.2017 09:36
od Michi123
hkr píše:A ono to jako nejede?
Jede, vše v pohodě nic nesvítí.. Jen se učím s novou diagnostikou a zajímali mě ty hodnoty a trochu jsem se lekl.

Re: DPF a delphi

Napsal: 24.07.2017 07:20
od hkr
Tak se nelekej a jezdi ;-)

Re: DPF a delphi

Napsal: 31.07.2017 15:07
od kaktus5
Ja mam 120ml a regeneruje mi kazdych 100km :? Neviem kde mam hladat problem,,,Diag.nic nepise :roll:

Re: DPF a delphi

Napsal: 31.07.2017 22:28
od KJirka
tak sleduj hladinu oleje, jestli ti nepřibývá. Dneska jsem se zrovna na tohle téma bavil s Jirkou. Kdyby se zvedala hladina, znamenalo by to, že do oleje se dostává nafta.

Re: DPF a delphi

Napsal: 01.08.2017 08:32
od kaktus5
Ano presne tak,,je to pochopitelne pri tak castej regeneracii,,,dalsia zaujmavost je ze koncovky vyfuku su cierne,co by mali byt ciste,,,,neviem uz co mam pozerat :roll:

Re: DPF a delphi

Napsal: 06.08.2017 19:27
od danno
s tymi koncovkami tomu nechapem vsimam si viacero dieslakov a dost vela aut ich ma cierne....aj kamos kupil golfa 2011 2.0 103kw najazdenych 80 000 a koncovky cierne