Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2008 18:59
Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Zdravím pánové, mám Passata 2.0TDI 103KW typ motoru BMP, DPF, r.v.2008 a začalo mi už celkem hodně pískat turbo, tudíž řeším výměnu. Turbo mám na autě typu GT1646V 03G253014N V100 a zajímá mě jestli tam pasuje nějaké turbo ze 125Kw verze bez extra větší úpravy. Jde mi o to, že mám chip a turbo by nebylo tak namáhané. Díky
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Nevím jestli jde zaměnit, ale pokud jo, budes muset upravit, respektive předělat cip, s tím počítáš?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Moc to fungovat nebude, org mám na výměnný způsob za 13500,- sw předělám, příp. volej..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Tak všechny motory verze 125KW jsou 16V,takže těžko to dáš na BMP 8V,takový turbo neexistuje, musel by si dát upravený-hybrida.Ale zrovna u tohodle motoru bych to nedoporučoval.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2008 18:59
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
No právě, že jsou všechny 125kw 16V je problém, jen jsem se potřeboval ujistit, že nic jiného než hybrid není možné.
Mapy bych si upravil s tím problém není a pokud budu dávat stejné turbo, budu měnit pouze střed, který koupím za 4t.
Mapy bych si upravil s tím problém není a pokud budu dávat stejné turbo, budu měnit pouze střed, který koupím za 4t.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
No hlavně , že umíš ty mapy.. vlastně umíš i nastavit turbo. Víš aspoň , že se jedná o pětiválec??
Proč sem tedy píšeš?
Proč sem tedy píšeš?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- šianzek
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 15.04.2016 09:45
- Bydliště: Ostrava
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Já bych. Z toho udělal bi-TDI
Passat B7 2012, side assist,premium bt,barevné budíky,kožené odvetravane sedačky ,rns510 poslení řady,kamera,chip,340 mm brzdy zimmermann,pružiny eibach, komplet vytlumene dveře, repro focal,keramika
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Bořek šikula
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2008 18:59
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
S mapama si pohraju to není problém... no jasně a ten pátý válec mám hledat kde
Psal jsem tu, kvůli zkušeností ostatních jestli něco podobného někdo neřešil...
Jo bi turbo je zatím zbytečné, raději bych řešil keramickou spojku....
Psal jsem tu, kvůli zkušeností ostatních jestli něco podobného někdo neřešil...
Jo bi turbo je zatím zbytečné, raději bych řešil keramickou spojku....
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Proc keramickou spojku?! Nejaky novy mapy na 150kw a 480Nm jsou ted novy na uloz.to
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Je vydět Bořku, že jsi s keramikou nikdy nejel, je to dobrý tak na sprinty, na bežný ježdění absolutně k nepoužití. Jsou tam totiž pouze dvě polohy ON/OFF . Žádnej prokluz. Jinak přenos většího krouťáku závisí hlavně na přítlačáku a ne na obložení spojky.Takže stačí obložit lamelu HDS 57 od Renovaku a ta ten tvůj spešl čip musí zvládnout.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19.05.2008 18:59
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Mapy si zásadně upravuji sám, nejsem jako ty, abych si dával nějaké chipy od ostatních
Věř, že s keramikou jsem se ve starém autě najezdil hodně, tak si tvoje poučky nechej pro někoho jiného...
Vidím, že se toto forum nějak zvrhuje, než aby jste rozumně poradili, jen si děláte pr**l z ostatních
Věř, že s keramikou jsem se ve starém autě najezdil hodně, tak si tvoje poučky nechej pro někoho jiného...
Vidím, že se toto forum nějak zvrhuje, než aby jste rozumně poradili, jen si děláte pr**l z ostatních
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
spider.exe: Ty jseš dobrej kolík, radí ti tu dva ze tří lidí, který tomu tady na fóru rozumí a ty je pošleš do řiti tak si to udělej jak chceš a vůbec se tu neptej
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
S keramickou spojkou jsem jel jen 2x v zivote a to mišak EVO8 s 610HP a Fabia RS s tusim cca 240HP a ma jen dve polohy. Seslapnuto a a plnej zaber. Keramika na tohle auto je uplnej nesmysl. Jinak zrovna sharik s motorpowerem tech motoru meli na dilne vice,nez dost. A vi o cem mluvi. Docela by me zajimal graf z tech tvych uprav map.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- šianzek
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 15.04.2016 09:45
- Bydliště: Ostrava
Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze
Měl jsem udělanou Octavií 1 1.9 TDI na 280 koni taky jsem měl keramiku a Jo mužů říct ze když si udělat auto na takové účely pak je to Ok ale jinak bych to asi neřešil ??... dej si tam chip od prověřených lidi co tomu opravdu rozumí dej eibach podvozek 18-19" a mas i svižneeee svezení
Passat B7 2012, side assist,premium bt,barevné budíky,kožené odvetravane sedačky ,rns510 poslení řady,kamera,chip,340 mm brzdy zimmermann,pružiny eibach, komplet vytlumene dveře, repro focal,keramika