Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
spider.exe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 19.05.2008 18:59

Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od spider.exe »

Zdravím pánové, mám Passata 2.0TDI 103KW typ motoru BMP, DPF, r.v.2008 a začalo mi už celkem hodně pískat turbo, tudíž řeším výměnu. Turbo mám na autě typu GT1646V 03G253014N V100 a zajímá mě jestli tam pasuje nějaké turbo ze 125Kw verze bez extra větší úpravy. Jde mi o to, že mám chip a turbo by nebylo tak namáhané. Díky

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od Prochy01 »

Nevím jestli jde zaměnit, ale pokud jo, budes muset upravit, respektive předělat cip, s tím počítáš?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od motorpower »

Moc to fungovat nebude, org mám na výměnný způsob za 13500,- sw předělám, příp. volej..
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak všechny motory verze 125KW jsou 16V,takže těžko to dáš na BMP 8V,takový turbo neexistuje, musel by si dát upravený-hybrida.Ale zrovna u tohodle motoru bych to nedoporučoval. :negative:

spider.exe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 19.05.2008 18:59

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od spider.exe »

No právě, že jsou všechny 125kw 16V je problém, jen jsem se potřeboval ujistit, že nic jiného než hybrid není možné.
Mapy bych si upravil s tím problém není a pokud budu dávat stejné turbo, budu měnit pouze střed, který koupím za 4t.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od motorpower »

No hlavně , že umíš ty mapy.. vlastně umíš i nastavit turbo. Víš aspoň , že se jedná o pětiválec??
Proč sem tedy píšeš?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
šianzek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 15.04.2016 09:45
Bydliště: Ostrava

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od šianzek »

Já bych. Z toho udělal bi-TDI :D
Passat B7 2012, side assist,premium bt,barevné budíky,kožené odvetravane sedačky ,rns510 poslení řady,kamera,chip,340 mm brzdy zimmermann,pružiny eibach, komplet vytlumene dveře, repro focal,keramika

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od sharik4x4 »

Bořek šikula :good:

spider.exe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 19.05.2008 18:59

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od spider.exe »

S mapama si pohraju to není problém... no jasně a ten pátý válec mám hledat kde :taunt:
Psal jsem tu, kvůli zkušeností ostatních jestli něco podobného někdo neřešil...
Jo bi turbo je zatím zbytečné, raději bych řešil keramickou spojku....

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od napster »

Proc keramickou spojku?! Nejaky novy mapy na 150kw a 480Nm jsou ted novy na uloz.to
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od sharik4x4 »

Je vydět Bořku, že jsi s keramikou nikdy nejel, je to dobrý tak na sprinty, na bežný ježdění absolutně k nepoužití. Jsou tam totiž pouze dvě polohy ON/OFF . Žádnej prokluz. :laugh: Jinak přenos většího krouťáku závisí hlavně na přítlačáku a ne na obložení spojky.Takže stačí obložit lamelu HDS 57 od Renovaku a ta ten tvůj spešl čip musí zvládnout. :good:

spider.exe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 19.05.2008 18:59

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od spider.exe »

Mapy si zásadně upravuji sám, nejsem jako ty, abych si dával nějaké chipy od ostatních :laugh:

Věř, že s keramikou jsem se ve starém autě najezdil hodně, tak si tvoje poučky nechej pro někoho jiného...

Vidím, že se toto forum nějak zvrhuje, než aby jste rozumně poradili, jen si děláte pr**l z ostatních :fool:

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od Nwkt »

spider.exe: Ty jseš dobrej kolík, radí ti tu dva ze tří lidí, který tomu tady na fóru rozumí a ty je pošleš do řiti :-D tak si to udělej jak chceš a vůbec se tu neptej ;-)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od napster »

S keramickou spojkou jsem jel jen 2x v zivote a to mišak EVO8 s 610HP a Fabia RS s tusim cca 240HP a ma jen dve polohy. Seslapnuto a a plnej zaber. Keramika na tohle auto je uplnej nesmysl. Jinak zrovna sharik s motorpowerem tech motoru meli na dilne vice,nez dost. A vi o cem mluvi. Docela by me zajimal graf z tech tvych uprav map.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
šianzek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 15.04.2016 09:45
Bydliště: Ostrava

Re: Passat 2.0TDI 103KW výměna turba ze 125kw verze

Příspěvek od šianzek »

Měl jsem udělanou Octavií 1 1.9 TDI na 280 koni taky jsem měl keramiku a Jo mužů říct ze když si udělat auto na takové účely pak je to Ok ale jinak bych to asi neřešil ??... dej si tam chip od prověřených lidi co tomu opravdu rozumí dej eibach podvozek 18-19" a mas i svižneeee svezení
Passat B7 2012, side assist,premium bt,barevné budíky,kožené odvetravane sedačky ,rns510 poslení řady,kamera,chip,340 mm brzdy zimmermann,pružiny eibach, komplet vytlumene dveře, repro focal,keramika

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“