Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 13:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2011

Příspěvky:

38

Zdravím pánové. Mám Passata s motorem CR, kod CBBB- 125kW. Převodovka DSG. Najeto 170tis km. Z ničeho nic začal při studeným motoru cukat. Když se ohřeje, je vše v naprostém pořádku. Dělá to jen za studena při nízkých otáčkách, když jedu opatrně, než se zahřeje. Když ale při tom cukání přidám plyn, tak dobrý.
Čím by to mohlo být?
Předem děkuji za rady. Jirka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 14:26 
Offline
Profík
Profík
Uživatelský avatar

Hodnost:

Profík

Registrován:

24.06.2016

Příspěvky:

515

Bydliště:

Praha

Řekl bych, že setrvák, pokud nebyl měněný, neco podobného taky teď budu řešit ale mám najeto o 50tis víc.

_________________
Staré: VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw BKP Blue Sedan, Comfortline
Nové: VW Passat B7 2.0 TDI 125Kw CFGB Brown Combi, Comfortline DSG Brown Combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 15:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2011

Příspěvky:

38

No ale setrvak by se preci projevoval i v poloze N nebo pri chcipani motoru, ne? A to mi vse prijde uplne OK


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 15:56 
Offline
Profík
Profík
Uživatelský avatar

Hodnost:

Profík

Registrován:

24.06.2016

Příspěvky:

515

Bydliště:

Praha

Né vždy na neutrál se to musí projevovat, třeba když ráno nastartuju tak je ticho ale tak první 2 km než se to trochu ohřeje to cuká.

_________________
Staré: VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw BKP Blue Sedan, Comfortline
Nové: VW Passat B7 2.0 TDI 125Kw CFGB Brown Combi, Comfortline DSG Brown Combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 15:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3000

Bydliště:

Praha

No... U mokrého DSG je v případě, že máš D a stojíš na místě, lamela unášena olejem a tak může setrvák trochu víc mlátit, oproti N. Ale že by auto cukalo kvůli setrvačníku je podle mě čistý nesmysl, to auto tak maximálně bude vibrovat, rachtat z motoru.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 16:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

Je to při jízdě na "defakto" volnobeh? Jako na polechtany volnobeh?

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.01.2009

Příspěvky:

736

Bydliště:

Ustecky kraj

Setrvak ani DSG to nebude. Sel bych smerem nafta, pal.fitr, vsricky. Zkus ho, jako test,"nadopovat" VIFem a uvidis...

_________________
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 17:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2011

Příspěvky:

38

Jj, presne tak. Je to jen na lechtani plynu kdyz je auto rano studeny. Kdyz se auto zahreje, je klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2011

Příspěvky:

38

Zkusim ten VIF. Mam ho dat dle navodu nebo ho dat treba i vic?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 18:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6222

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

VIFem nic nezkazis a placevo se objevi po nekolikaty nadrzi. To cukani za studena bude s nevim problem. Klidne i s dodavkou nafty,cerpadlo,vstriky, respektive cokoliv. Muze byt spatny i jen palivovy filtr. Tezko rict. Chtelo by to napichnout.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

Jestli je to lehtany volnobeh, dela mi to někdy take (studeny motor určitá teplota). Byl jsem zvykly z předchozího auta na solich za studena a tady mi to někdy cukalo. Dela mi to cca už 80tis km, spojkou ani setrvakem to není, po výměně je to o fous lepší, ale cítit to někdy je. Ja to eliminoval tak, ze ten "lehtany volnobeh" nejezdim. Nejedu zadnou kudlu, ale proste přidám o fous víc. Chyby zapsány žádný nejsou, dela to jen někdy a tak jsem se preucil se studenym jet trošičku jinak... když při cukacce vymacknu spojku (což s dsg neudelas) tak motor jde plynule, takže je to nějaká souhra náhod...nejaky čidýlka asi při určitě teplotě trosku kecaji a pak "v zátěži" se to projeví cukackou. Jak jsem psal, preuc se o fous jiný režim a bude to v pohode. Ja o tom nevím už 5 let, ale cca před měsícem jsou to zase drtil a náznak tam opět byl.

Jestli to chceš zmírnit, pomuze nový setrvak, který ty cuky spolyka, ale i tak to bude cítit. Doporucuji trošičku přidat a odnaucit se jízdu ala staré korbely na "lehtany volnobeh" ;-)

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2011

Příspěvky:

38

Mam to auto zatim jen cca 10 dni. Kdyz jsem ho kupoval, tak bylo vse super. Najel jsem s nim uz 1500 km a vse bez problemu. Zacalo to delat 2 dny zpet. Servis je delanej pravidelne. Ted budu delat servis pri 180ti- olej a filtr v dsg, vsechny filtry atd. Tak uvidime, treba to bude jen filtrem.
Jeste me napadlo, kdyz jsem auto kupoval, tak pri prebirani jsem si vsimnul, ze umyli motor. Nemohla se nekam treba dostat voda?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group