Stránka 1 z 2

Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 17.09.2017 18:01
od Georgy.
Zdravím bratr má Passata CC 2.0 CR 125kw
A ztrácí se mu voda je mi asi jasny že to bude hlava nebo těsnění pod hlavou spis se chci ujistit.
Po odtlakovani systemu nikde nic neteče
Problém je z přepadem občas to odfoukne ven z důvodu tlakování systému jasna příčina hlavy ale nejde mi do hlavy že jak po odtlakovani nebo nastartování a ujetí par km se voda z nádobky úplně ztratí a naopak když povolim víčko tak voda se natlačí zpět do nádobky. Nadobka a víčko je nové.
Takže má otázka kam se ta voda ztrácí? A vyřeší to nové těsnění pod hlavou nebo mam hledat někde jinde už mě nic nenapadá.
A když mi pipne malo chladící kapaliny kouknu na nádobku prázdná povolim vycko a je v polovině mezi ryskami což nechápu.
A ještě jedna věc to auto má nově a původní majitel tvrdí že to začalo dělat od výměny rozvodů a vodní pumpy je to možné?

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 17.09.2017 19:45
od Jancarik
Me to dělal chladič výfukových plynu

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 17.09.2017 20:37
od KJirka
ano, to je u CR ta pravděpodobnější varianta

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 17.09.2017 21:09
od Georgy.
Aha diky za typ a nějaká rada jak to odzkoušet? Dá se to nějak zaslepit a jakoby vyřadit z okruhu?

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 17.09.2017 21:37
od Santusovic
Mělo by to jít jak u PD odpojit chladič spalin z okruhu. Jirka. ti k tomu řekne víc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 18.09.2017 15:31
od MARTANEK33
Ahoj, měl jsem ten stejný problém. Taky mám CR a vyměnil jsem chladič spalin a mohu říct, že je to lepší, jelikož už nechodím každý druhý den otvírat kapotu, ale pořád to není vše na 100 pro OK. Výměnu jsem dělal v Praze u Jirky. Příští rok budu dělat pak hlavu s těsněním hold, letos na to už prdím. Moc peněz.

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 18.09.2017 19:40
od KJirka
nevěřím náhodě, že by prasknul současně chladič a ještě hlava nebo těsnění pod ní.

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 19.09.2017 16:11
od MARTANEK33
Tak asi já mám hold smůlu no. Udělal jsem vše co mi Jirka řekl, což bylo až dojedu domů a auto přes noc vychladne, tak ať kouknu kolik tam je kapaliny, že si to musí sednout a doleju to na horní rysku max a pak to kontrolovat. Kontroloval jsem to každý den ráno ( cca týden ), než jsem nastartoval a jel do práce a kapalina tam ubývala, ale fakt trošku. Což by podle Jirky co říkal, by ta kapalina měla být na stejné úrovni, jak jsem to dolil. Ale rozhodně po té výměně se to opravdu zlepšilo, sice je tam té kapaliny méně, ale nechodím pod tu kapotu každý druhý den jak doposud :). Zatím jsem nemusel řešit od té výměny otvírání víčka aby to vyjelo zpátky vůbec, ten úbytek je opravdu malý.

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 26.10.2017 22:51
od mr.majky
Ahoj chlapci, potrebujem pomoc, mám ten istý alebo podobný problém. motor CBBB 125 kW CR, už asi pol roka dolievam vodu, interval tak cca na 1000 km mi stale pipla kontrolka na prazdnu nadrzku, kedze najazdim cca 3000 mesacne dost otravne. stale ked kontrolka zasvietila isiel som doliat, po otvoreni vicka trosku odfuklo ale nikdy hladina naspät nestupla. Posledne dva tyždne mi začala pipat kontrolka castejsie a zacal sa prejavovat podtlak v sustave, ked som isiel doliat hladina sa dvihla nie uplne do povodnej kedze sa voda vytraca ale medzi rysky cize posledny tyzden po kazdej jazde cca 120 km otvorim veko a hladina sa dvihne vyzsie. Viem ze sa tu pise vela o tom ale potreboval by som rozoznat ci to je egr chladic alebo tesnienie na hlave. Dnes som bol u mechanika natlakovali sme sustavu a nikde nepovolilo tlak relativne držal takze zacinam mat strach ci to nieje tesnenie pod hlavou, lebo ak by to bol egr chladic asi by tlak v sustave povolil cez neho nie ? alebo sa mylim ? olej je cisty z vyfuku nepozorujem ani vodu ani extremny dym vie mi niekto este napisat nejake postrehy, skusenosti ? musi to byt tesnenie pod hlavou ? nechcel by som rozoberat motor a nakoniec to bude ten chladic a ani naopak.
Georgy tvoj brat to vyriesil ? ako ? Kto je ten Jirko čo tu o ňom pisete a Vam pomahal ? :)
Ďakujem

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 27.10.2017 07:16
od KJirka
Těžko radit na dálku do Bardějova, když jsi si všech možností vědom. Nejčastěji to prostě bývá ten chladič spalin. Jirka je Jirka. z Prahy, ale ani ten netrpí jasnozřivostí.

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 27.10.2017 09:44
od mr.majky
Hej tomu dobre rozumiem ale napr by mi pomohlo keby mi niekto povedal ze i ked natlakovanie chladiaceho systemu neukazalo ziadnu netesnost a tlak nejak vyrazne neklesal, ze to i tak moze byt este egr chladic, alebo to vylucuje ten chladic, lebo cez ten chladic by ten tlak mal povolit alebo nie ?
ale okrem tej vody nemam ziadne ine priznaky na tesnenie pod hlavou, tak sa len snazim pozbierat vsetky mozne informacie aby som sa spravne rozhodol...

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 27.10.2017 10:12
od Jirka.
Těžko říct, ten chladič se dá zaslepit(propojit trubky mimo něj) a jezdit. Pokud to bude dělat dál, tak ho můžeš vyloučit.To je 100% metoda. Pak trochu mín složitá, ale taky mín spolehlivá metoda je odpojit trubku u egr a podle toho jestli to jsou čisté saze, nebo je to napečený od vody určit že teče. Pokud bude téct hodně tak to je vidět, ale třeba u MARTANEK33 to bylo takový půl na půl. Něco špatně, ale nedalo se určit jestli to do trubky jde rovnou z chladiče, nebo jestli to žere těsnění/hlava z toho část jde do chladiče a pak do trubky k egr.

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 08.11.2017 07:42
od mr.majky
novy poznatok, autom bežne jazdim každy deň, teraz po dlhej dobe mi auto stalo 3 dni. Odstavene bolo s tym že tam bolo dost chladiacej kvapaliny. ked som ho nastartoval po troch dnoch, nastartovalo v pohode, po par sekundach mi auto zadusilo a zacala pipat kontrolka chladiacej kvapaliny. Znamena ze sa stratila pri stati auta (dost vyrazne), auto som po tom nastartoval trochu tazsie ale potom uz islo a par kilometrov mi isiel biely dym (pravdepodobne para) kedze pri dymeni som zastavil a koniec vyfuku bol mokry. Takze to vyzera ze pocas statia kvapalina stiekla do vyfuku a potom mi to auto zadusila, potom sa vypalila.
Chcem sa spytat ci to vylucuje tesnenie pod hlavou a je to urcite egr chladic alebo stale to moze byt hocico ?

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 23.11.2020 23:12
od Bali123
Řeším teď úplně stejný problém... jak jste nakonec dopadl ?

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Napsal: 24.11.2020 18:40
od kovec
Netece ti do valcov?to moze bit pre motor smrtelne.vodu nestlacis a moze znicit spodok piesty ojnice ...opravte ma ak sa mylim.