2.0FSI, BWA - nepravidelný chod motoru volnoběh, chudá směs
Napsal: 20.09.2017 19:04
Zdravím všechny, nechci moc otravovat nic méně po projití fór se mi nepodařilo nic najít a nevím kde se chytit.
Ve zkratce motor 180 000,- po rozvodech a nových svíčkách v servisu VW (kompletní prohlídka oficeilně dle nájezdu)
Nic méně na volnoběh mívá motor nevyrovnaný chod, dle mého názoru vynechává jeden válec. Po přidání nad 1000 je vše OK. Dvakrát se mi rozsvítila chyba motoru, která významově má společného něco s chudou směsí. Na fóru jsem nešel, že to může dělat škrtící klapka, tu jsem vyndal ale byla OK. Na anglických fórech se mluví o PCV ventilu, který může způsobovat podobné problémy. Máte někdo reálnou zkušenost s tím co skutečně pomohlo. Dle konzultace s kamarádem mechanikem u VW to může dělat cca 10 věcí a měnit postupně se mi je nechce.
Ještě občas se stane, že motor po příjezdu zůstane viset tak 20 s cca na 1200 otáčkách, pak to pomalu spadne. Pro jistotu to dřív nezhasínám. Měl někdo podobné symptomy a jak je řešil.
Zlatý můj starý B4. Ten tohle nikdy neudělal.
Ve zkratce motor 180 000,- po rozvodech a nových svíčkách v servisu VW (kompletní prohlídka oficeilně dle nájezdu)
Nic méně na volnoběh mívá motor nevyrovnaný chod, dle mého názoru vynechává jeden válec. Po přidání nad 1000 je vše OK. Dvakrát se mi rozsvítila chyba motoru, která významově má společného něco s chudou směsí. Na fóru jsem nešel, že to může dělat škrtící klapka, tu jsem vyndal ale byla OK. Na anglických fórech se mluví o PCV ventilu, který může způsobovat podobné problémy. Máte někdo reálnou zkušenost s tím co skutečně pomohlo. Dle konzultace s kamarádem mechanikem u VW to může dělat cca 10 věcí a měnit postupně se mi je nechce.
Ještě občas se stane, že motor po příjezdu zůstane viset tak 20 s cca na 1200 otáčkách, pak to pomalu spadne. Pro jistotu to dřív nezhasínám. Měl někdo podobné symptomy a jak je řešil.
Zlatý můj starý B4. Ten tohle nikdy neudělal.