Nouzový stav - na D při 2200ot a bliká žhavení
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- salik1979
- Jezdec
- Příspěvky: 464
- Registrován: 04.08.2009 23:21
- Bydliště: Karlovarský kraj
Nouzový stav - na D při 2200ot a bliká žhavení
Auto mi pada do nouze. Na S vse ok. Na D pri 2200ot zacne blikat zhaveni a je tam. Bylo KO sensor teploty vyfukovych plynu. Vymeneno. A ted P0299 nedosazena spodni mez. Turbo spina az pri 3100otackach
VW Passat B6 125kw DSG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Prosim o radu
nejsem opravář, ale řekl bych že bude v pr.deli podlaková regulace turba - se ti snad vyjádří někdo znalejší
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Prosim o radu
Může to být cokoliv proč turbo nemůže dosáhnout tlak. KO turbo, zatuhlé turbo, nefunkční regulace, díra v hadici, ucpanej filtr, ucpaný dpf.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- salik1979
- Jezdec
- Příspěvky: 464
- Registrován: 04.08.2009 23:21
- Bydliště: Karlovarský kraj
Re: Prosim o radu
Hadice ok, dpf mesic stary. Kdyz vymenim regulaci musi se nejak nastavovat?
VW Passat B6 125kw DSG
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha