Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 18.10.2017 19:36 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

18.10.2017

Příspěvky:

9

Ahoj, mám otázku. Turbo je hodně naladové, spíš v nízkých otačkách mrtvé. Terpve při roztočeni nad 2000 se začne zapojovat do akce. Ale i přesto vše nedosáhne sveho maxima 2500milibaru, pohybuje se jen okolo 2400milibaru max. Tzn že elektromagnetický ventil se otevírá min 18 a max 85. Nevím zda je to tím že už je slabé, nebo může byt i jiný problém.. Ventil N75 jsem zkoušel vyměnit, žádná změna, váhu vzduchu jsem taky měnil a také žádná změna.
Zkoušel jsem podtlakové hadičky od turba, vše je ok. Nevím už si rady, jednu dobu to auto letělo, ted to sotva jede a nedokáže turbou dosáhnout svého maxima. Žádne chyby mi motor neháže. Děkuji za odpověd.
:drinks: :drinks: :roll:
PS: Dělal jsem i graf turba, pozdní náběh.. Kdyžtak přiložím i fotky. Děkuji všem za normální odpovědi.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 18.10.2017 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6237

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Priloz fotky. A koluk to ma nabehano,jak je na tom DPF?

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 18.10.2017 21:36 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

18.10.2017

Příspěvky:

9

Podle diagnostiky ma DPF zaplnění osbah sazí 81g. Což popílku je tam pry mínus 10%. A celkové procento zaplnění je 30procent. Nějak to právě nechápu, myslíš si že by zaplněné DPF dokázalo, snížit tlak turba že nedostáhne maximu? Hned jak budu doma, pošlu fotky. Jinak motor ma 230 000tisíc najeto. Díky za odpověd.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 00:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6237

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

A jakou mas diagnostiku?! Pri 81g by ti uz DPF svitilo.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 11:26 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

29.04.2016

Příspěvky:

57

Bydliště:

Frenštát pod Radhoštěm

napster píše:
A jakou mas diagnostiku?! Pri 81g by ti uz DPF svitilo.


To není pravda, já už půl roku mám přes 90g a furt auto jezdí, zátah úplně normální, žádný problém. A regeneruje furt krásně.

_________________
VW Passat Variant B6 1,9TDI 77kW BLS + chip.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 12:24 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

22.04.2014

Příspěvky:

92

Taky bych to viděl na DPF... Měl jsem možnost vyzkoušet dvě stejný auta - jedno s novým dpf a druhý s již části zaneseným DPF ( regenerace každých 400km ). Rozdíl v záběru je docela velký tzn. náběh turba a celkový výkon. U zaneseného DPF se musí autu víc "šlapat" na krk, aby jsi z něj dostal to co chceš.

Ale je to pouze má zkušenost;)

_________________
BMPčko

http://www.battery-import.cz / http://www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 13:06 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

302

Bydliště:

Praha

Šeba píše:
Taky bych to viděl na DPF... Měl jsem možnost vyzkoušet dvě stejný auta - jedno s novým dpf a druhý s již části zaneseným DPF ( regenerace každých 400km ). Rozdíl v záběru je docela velký tzn. náběh turba a celkový výkon. U zaneseného DPF se musí autu víc "šlapat" na krk, aby jsi z něj dostal to co chceš.

Ale je to pouze má zkušenost;)



uplne potvrzuju, za tech 60 tis. km co mam auto, tak se musi ted vic tocit nad 2000 - coz je ale u BMR pry normalni ze nejlepe jde mezi 2-3 tis., DPF stale mam origo a stale regeneruje /co do 400km +-/, kontrolka nesviti, jezdim ale pul dalnice, pul mesto + 1 rocne k vode

jo najeto 260 tis.

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 13:24 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

18.10.2017

Příspěvky:

9

Diagnostiku mám DELPHI 150. Auto mělo při zaplnění 71g jiný tah než teď. Možná je to i tím, ale sám tomu pořád nevěřím, kamarád má auto co má větší zaplnění a podle grafu jemu turbo tlačí max mi nedá víc než 2400milibaru ať tomu slapnu jak koliv. Tak právě si nevím rady. Má někdo zkušenosti s vykuchanym DPF? Popř za kolik sehnat nové? Přidávám fotky jak turbo tlačí v zátěži.


Přílohy:
IMG_20171017_125200.jpg
IMG_20171017_125200.jpg (79.96 KiB) Zobrazeno 504 krát

IMG_20171017_125020.jpg
IMG_20171017_125020.jpg (85.16 KiB) Zobrazeno 504 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 13:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

22.04.2014

Příspěvky:

92

Nekuchej, bude ti to smrdět a čoudit jak tatrovka a do Rakouska a Německa bych nejel ani za zlatý prase + zásah do ŘJ a případný problémy s navrácením do původního stavu... to za to nestojí. Vytáhni ho a pošli na vyčištění :wink:

_________________
BMPčko

http://www.battery-import.cz / http://www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 14:04 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

18.10.2017

Příspěvky:

9

Máš zkušenosti s čištěním?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 14:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

Já to asi jako s existencí mimozemšťanů. Někdo na ně věří a někdo ne.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 15:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5028

Bydliště:

Praha

Tvl. ten popílek je jen spočtená hodnota ze spotřeby a najetých km, takže to nemá žádnou vypovídací hodnotu, klidně vám tam napíšu co budete kdo chtít. :laugh:
A čištění v dnešní době absolutně nemá smysl. Teda ono to nemělo smysl ani když stálo dpf 50.000, možná jen pro někoho na prodej.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 17:40 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

18.10.2017

Příspěvky:

9

Takže si myslítě že za vším je to DPF že to maximum co nedokáže dát turbo je tím že nedokáže více výfukových plynu dostat přes výfuk to se = že se nedokáže více rotočit?.. Nenapadá ještě někoho jiná možnost? Myslíte si že za vším je to DPF že po výměně by mělo být vše OK? Nemůže to byt i tím že to turbo už je třebas slabé? Popř zanesené?? Jinak díky všem za odpověd.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 17:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3009

Bydliště:

Praha

Hlavně krucipísek dneska DPF stojí kolik, 11t?

A ano, může být zatuhlá třeba regulace, nebo vstřiky nedávaj nebo nebo...

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW
PříspěvekNapsal: 19.10.2017 17:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2012

Příspěvky:

3008

Bydliště:

Praha/Jižní Čechy

FOXanda píše:
.... Nemůže to byt i tím že to turbo už je třebas slabé? ....


Jak si představuješ slabé turbo prosím Tebe?

To je prostě blbsot ,,slabé turbo,,. Buď je špatná regulace, zanesené lopatky, díra v sání apod. Ale ne, že auto jede normálně, jen nějak málo (pokud si nejezdíš v nouzáku).

Buď je chyba v komponentech co jsem zmínil výše nebo turbo tlačí nebo pak už lítá z vejfuku. Vlastní zkušenost.

_________________
>>Passat Variant 4Motion Highline<< SUV na turbínách aneb ať žije BKP! Nakopnuto na 126kW a 366Nm.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group