Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 11:54 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

21.10.2017

Příspěvky:

18

Ahoj,
včera večer jsem asi dvě hodiny hledal na fóru nějaké informace, které by mi pomohly se orientovat v servisním intervalu výměny rozvodů pro motor 2.0 TDI CR CBA. Nic jsem ale nenaše, jenom různé názory a nejsem z toho vůbec chytrý.

Jaký je teda servisní interval pro výše uvedený motor 2.0 TDI CR CBA? Mám aktuálně najeto 224 000 km, včera jsem koupil auto ve ŠKODA Plus bazaru. Dle servnisní knížky bylo v Německu najedo do 30.9.2014 178 tis. km a ozubený řemen byl měněný ve 149 tis - zahnriemen :-)
Dnes je to 224 tis., což by mohlo odpovídat skutečnosti a certifikátu CEBIA. Na rozvody jsem se ptal technika v prodejně, ale ten mi říkal něco o intervalu 120 tis. km, ale to mi přijde jako nesmysl, což se dle servisky potvrdilo (působil trochu dojmem, že tápe a nebyl si v hlase jistý).

Dálší dotaz se týká oleje (taky jsem si zde přečetl 100lidí = 100názorů) - servisní interval je co 30 tis. oleje LL z důvodu DPF. Mohl bych bez problémů přejít na interval 15 tis.? Předpokládám, že to nebude problém, ale co ten olej? Používat olej LL? Nebo se stačí držet normy oleje 507.00, což jsou asi všechny LL oleje?

Prosím tedy, aby mi někdo jasně napsal a neodepisoval zbytečnými názory, které nikam nepovedou. Opravdu jsem tady hledal, ale nic konktrétního jsem nenašel.

_________________
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 13:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7067

Bydliště:

east bohemia

píšeš, že máš servisku, tak tam všechno máš napsaný co se týče intervalů, k oleji - ano pouze specifikaci dle servisky (LL), ale po 15tis. max jak píšeš - těch 30 je holej nesmysl (nebudu psát proč, je to tu psaný milionkrát) - dost lidí to mění už po cca 10K - nestojí to svět a motoru to jen prospěje - taky záleží jestli lítáš denně 300km po dálnici, nebo cukáš 30km/den po městě
rozvody - osobně když koupím ojetý auto - udělám rozvody a hotovo - kdy to kdo udělal se můžeš domnívat, ale nelze tomu 100% věřit (pokud to nekupuješ třeba od svýho táty), interval výměny najdeš v tý servisce - lišilo se to nejen motorem, ale i rokem - já už si sice přesně nepamatuju, ale myslím že jsem měl u CBBB psaných 190tisíc km (nebo dokence 210?), ale je to jedno - podívej se do svý servisky a řiď se tím, ta výměna je ale interval první výměny, ať se ti k tomu vyjádří servisáci (pokud se jim bude chtít), ale já bych druhý a další rozvody měnil vždy po cca 80-90tis., pokud bych vycházel z toho co píšeš a byla by to pravda - že to dělali ve 150 a teď to má 224, tak už se stejně dostáváš k tý hranici další výměny

čest :D

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 14:05 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

21.10.2017

Příspěvky:

18

Já vím, že je to tam napsaný, taky jsem včera používal Německo - Český slovník :)

Díky za info, já se chtěl jenom ujistit, všude bylo něco jiného. Rozvody měním příští týden, to už jsem domluvený s mechošem.

Čest :D

_________________
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 17:13 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

139

Bydliště:

Brno,Zurich

Olej dělám po 15 000km taky LL a rozvody po 180 000 km což je u mě necelé dva roky jinak je tam myslím i časově omezeno buď určitá porce km nebo pět let (myslím).motor mám taky CBAB

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6237

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Cbbb ma 180 a 210tkm. Ja je delam po 150tkm. Olejmuzes menit klidne po 1000km. Ale musis dodrzet normu 507.00 jestli to bude castrol,shell,miller oils je jedno.

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 17:42 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.07.2017

Příspěvky:

45

mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne

jinak olej LL 507.00 menim po 1 roce nebo 15tkm, rozvody VW udava 190, neudava cas, ten se odhaduje na 6 let, kolik vydrzi druhe a dalsi rozvody netusim, respektive doposud jsem zil v presvedceni, ze pokud dam origo VW rozvodovou sadu, tak ta vydrzi opet tech az 190tis... takze 150 bych menil / 5-6 let

_________________
Passat CC 2010, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 19:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3517

Bydliště:

Praha

Ano, origo 180/5 let u cbbb z 2009, 210/5let u cbbb z 2010

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 21.10.2017 21:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1544

Bydliště:

Zlín

Lukas CC píše:
mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne


No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??

_________________
Passat B8 Alltrack 140kw DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 00:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

mně koník nadzdvihátka uletěl asi ve 150t. km, ale to bylo na hodně blbě načipovaným PD

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 12:53 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

21.10.2017

Příspěvky:

18

denis.82 píše:
Lukas CC píše:
mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne


No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??



To je dobrý, neřeš to, každý má přece toho svého mechoše, kterýmu věří :-)

_________________
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 14:04 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

35

Bydliště:

Prievidza

Lukas CC píše:
mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne

jinak olej LL 507.00 menim po 1 roce nebo 15tkm, rozvody VW udava 190, neudava cas, ten se odhaduje na 6 let, kolik vydrzi druhe a dalsi rozvody netusim, respektive doposud jsem zil v presvedceni, ze pokud dam origo VW rozvodovou sadu, tak ta vydrzi opet tech az 190tis... takze 150 bych menil / 5-6 let

ja ked som auto kupil tak tiez dal otvorit motor,vymenit hydrostely,turbo dole ,sanie,egr,vsetko skontrolovat pocistit pre pokoj v dusi,zalezi kde s tym jazdis a ja ked robim 1000 km jazdy tiez by som nechcel aby ma to niekde nechalo.....

_________________
VW Passat b7 Variant 2.0tdi manual,Fiat Marea Weekend 2,4jtd


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 15:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

NOHIC, no asi mu tak úplně nevěříš, když se tu zaregistruješ proto, abys pokládal takový elementární dotazy, na který musí každý jen trochu zdatný mechoš sypat odpovědi z rukávu. :wink: Takže se pak nediv, když ti někdo jako Denis, který díky svojí profesi ví, proč to říká, odpověděl způsobem, který se ti nelíbí.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 15:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6237

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

A to si toho tematu jeste nevsimnul sharik :mrgreen: ja jsem teda taky automekánik,ale jsem linej a nemam na to cas,takze jezdim autorizak/kamarad mekánik. Jsou mechanici,kteri ti zkontrolujou auto a reknou u techto aut odchazi sestihran,ja ti ho vymenim at mas klid a bude to stat 38900kc,ale budes mit klid a nezadres motor. A to muzes mit najeto i 120tkm. A ja je resil u CBBB pri 347tkm. Stejny hydra muzes je menit prevenzivne,protoze se muzou pokazit. Stejne tak turbo. Spojku. Ja mam 480tkm. Spojku v regale a novy turbo nad tim. Muzu to nechat vymenit pro klidny spani. Ale proc resit problem,ktery nenastal?! U jeteho auta s nejasbou historii bych ty rozvody udelal. Neverim serviskam pokud neni zaznam v ELSe. Znamej koupil auto,veril rozvodum a ani ten remen,jak jsem mu radil nevymenil(rozvody jsou drahy zejo) ted mu auto stoji 3mesice u hospody,jelikoz se potkalo....

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 20:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

874

To je zase pelmel. Směska rad " jedna paní povídala".
Co se stalo u jednoho motoru,neznamená že se stane u druhýho.Teda pokud tam není nějaká výrobní vada,jako např.2,0tdi- vyvažováky,1,9- ojniční ložiska. Takže měnit preventivně na motoru cokoliv je sice hezký,ale k ničemu,protože abych mohl na to dát 100%, tak bych musel vyměnit vše-dát novej motor. :laugh:
Kauza s nadzdvihátkami proletěla netem a všichni se toho chytli jak h***o košile. Já osobně jsem to ještě neviděl a nikdy ani neslyšel v okolí,že by to někdo řešil.
Takže nemá smysl něco řešit,když to funguje a žádnej problém tam není.Tím myslím,že někomu turbo,spojka či tlumiče,.. vydrží 300-400tkm a někdo to řeší ve 200tkm. Tak to je Těch faktorů je spousty. Hlavně je potřeba dělat pořádně olej,na to 90% lidí sere a pak se diví ,že to nic nevydrží.
K rozvodů: poslední dobou je problém,že udávaný nájezd km na výměnu rozvodů ani nedá většinou vodní pumpa a začne kolem 150tkm téct a je vymalováno a musí se dělat rozvody dříve.
Poslední případ: Octa 3 ,2014,motor CFK,110KW ,180TKM a z pumpy teče jak z hasičcký proudnice.Za 2 minuty je motor bez vody.
PS: Video jsem nejde dát, hlásí to špatnou příponu, tak nic neuvidíte. Další vynález zkázy.A to jsem zvědav co bude ten novej typ vodní pumpy stát. To bude zase sumička. :yahoo: ,zase to vylepšili. :negative: l

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 20:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

S tím olejem jsi mi připomněl, že ti mám zavolat. Heslo : DSG :wink:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Currahee a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group