Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 22.10.2017 20:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

sharik4x4 píše:
To je zase pelmel. Směska rad " jedna paní povídala".
Co se stalo u jednoho motoru,neznamená že se stane u druhýho.Teda pokud tam není nějaká výrobní vada,jako např.2,0tdi- vyvažováky,1,9- ojniční ložiska. Takže měnit preventivně na motoru cokoliv je sice hezký,ale k ničemu,protože abych mohl na to dát 100%, tak bych musel vyměnit vše-dát novej motor. :laugh:
Kauza s nadzdvihátkami proletěla netem a všichni se toho chytli jak h***o košile. Já osobně jsem to ještě neviděl a nikdy ani neslyšel v okolí,že by to někdo řešil.
Takže nemá smysl něco řešit,když to funguje a žádnej problém tam není.Tím myslím,že někomu turbo,spojka či tlumiče,.. vydrží 300-400tkm a někdo to řeší ve 200tkm. Tak to je Těch faktorů je spousty. Hlavně je potřeba dělat pořádně olej,na to 90% lidí sere a pak se diví ,že to nic nevydrží.
K rozvodů: poslední dobou je problém,že udávaný nájezd km na výměnu rozvodů ani nedá většinou vodní pumpa a začne kolem 150tkm téct a je vymalováno a musí se dělat rozvody dříve.
Poslední případ: Octa 3 ,2014,motor CFK,110KW ,180TKM a z pumpy teče jak z hasičcký proudnice.Za 2 minuty je motor bez vody.
PS: Video jsem nejde dát, hlásí to špatnou příponu, tak nic neuvidíte. Další vynález zkázy.A to jsem zvědav co bude ten novej typ vodní pumpy stát. To bude zase sumička. :yahoo: ,zase to vylepšili. :negative: l


Pumpy na OIII děláme jak na běžícím páse. 180 je slušná výdrž, já dělal už nějakou co měla jenom 80.000 a povodeň, vůle, ložiska kantáre. Je tam el. řízený průtok. Samotná pumpa vyjde v autorizáku na 4500, jinak něco málo přes 2000 Kč.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 18:17 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.07.2017

Příspěvky:

45

denis.82 píše:
Lukas CC píše:
mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne


No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??




tady prosim, http://www.autoservispetrik.cz/


Rozvody mi udelal za 11,6, vcetne pumpy, prevrtal zavit sroubu na kladce a dal vetsi, protoze to kontroloval a byl spatnej, vymenil olej (castrol LL), vsechny filtry, diagnostiku udelal (pri prevzeti, pri predani), vypalil DPF, poresil mi spatny signal na hladine oleje (vi kde se ten dratek vzdy odira a porusi si izolaci, takze resi pricinu a nemeni cidla jak ostatni) a jeste mel cas mi rict co bych v jakych kilometrech mel hlidat, respektive nechat vymenit... Myslim, ze kdyz tohle udela za tyhle penize a navic ti da fakturu, tak je to charita. Pritom ma cas publikovat do obornych clanku protoze ho to bavi proste.

Nez nekdo namitne, ze mi jiste nandal dily z nejaky zdechliny a nebo neorigo sadu, tak nedal. Dal origo sadu, jenze pri jeho rocnim obratu na dilech VW ma velke slevy na dily. Takze si da pak lehce na praci 2 tisice a spokojeni jsou vsichni. Na vymenu preventivni doporucuje jen to, co je nebezpecny a nevyplati se cekat da defekt.

Zkratka ja osobne ho povazuju za poctivyho mechanika ze stary skoly a verim jemu, nicmene kazdy at si dela co chce jak chce.

_________________
Passat CC 2010, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, DSG


Naposledy upravil Lukas CC dne 24.10.2017 19:11, celkově upraveno 4

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 18:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3000

Bydliště:

Praha

No zní to krásně, ale to o chipu na DSG byl nesmysl jak z jinýho světa. Tím to pro mě končí. Je to nesmysl z principu.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 18:59 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.07.2017

Příspěvky:

45

Cip tu resit nebudem, nerozumim tomu a nebudu psat vic nez mi bylo receno, nesmysl z principu nevim proc, rekl bych ze i DSG ma ridici jednotku ktera ma naprogramovano kdy a jak radit, a jestlize poladim motor a ty vstupy prevodovce zmenim, pak bych mel poladit i ji.

Nevim jaky by mel zajem mi lhat, a kdyz rikal, ze dela se vsema z CR a ze se to nikomu nepodarilo poradne nastavit tak jak on povazuje za spravne, tak mu to proste verim a dal to neresim.

Pokud to pisu nepresne, tak se omlouvam za mistifikace, celkove poselstvi bylo to, ze cip na manual je naprosto ok, ale cip na automat nedoporucil. Udelat samozrejme jde, ale vysledek je nevalnej, protoze pokud se nesladi DSG poradne s vyssim vykonem motoru tak to neradi idealne jak by melo a cely cip moc nepocitim, ne tak jako na manualu. Kdo chce detaily, tak ne po mne prosim, zastavte se v Chuchli treba neco udelat a pri te prilezitosi se poptejte.

_________________
Passat CC 2010, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, DSG


Naposledy upravil Lukas CC dne 23.10.2017 20:13, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 19:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Tak ono je tam těch nesmyslů víc, třeba to převrtání šroubu na kladce je dobrá perla. To jako převrtával na CRku jo :roll: tohle se dělá u 16v pd, ale CR má z výroby 10ku. Už z toho je vidět, jak tě pěkně voškubal. Ale tak hlavně že jste všichni spokojení, o tom to je :laugh:
S tím DSG je to taky dobrá perla. Tak asi všichni co máme čipnutý dsg jsme blbové co neví jak jim řadí vlastní auto :fool:
Ty ostatní blbosti jako preventivní výměny nadzvihátek a podobně raději nekomentuji. :wink:

To je to samý jak v tématu Prochy blbne lidi že předepsaná životnost rozvodů je 5let, pak mi taky příjdou od 3 lidí soukromý zprávy jestli je to pravda. Ted zase pro změnu bude chtít každej převrtávat šteft na CRku :laugh:

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 19:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

:-D předepsaná prave není, ale 5-6 let vymenit je asi stejny jako když měníš olej po 15. Je to jen ku prospěchu, stojí to h***o a neprdne ti pak spuchrelej/opotrebovanej řemen... podle tebe je tedy dobre mít v aute 10let staré rozvody? Ja bych je tam tedy nechtel a cekal bych zrovna od tebe potvrzení toho, ze se nemá jen slepe sledovat km ale i čas... preci jen ten řemen degraduje i stářím a nechtel bych aby mě pak někde jebnul....

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Prochy01 píše:
:-D předepsaná prave není, ale 5-6 let vymenit je asi stejny jako když měníš olej po 15. Je to jen ku prospěchu, stojí to h***o a neprdne ti pak spuchrelej/opotrebovanej řemen... podle tebe je tedy dobre mít v aute 10let staré rozvody? Ja bych je tam tedy nechtel a cekal bych zrovna od tebe potvrzení toho, ze se nemá jen slepe sledovat km ale i čas... preci jen ten řemen degraduje i stářím a nechtel bych aby mě pak někde jebnul....

Tak jasně že degraduje, o tom žádná. Jen 5 let je trochu málo, je to něco jako měnit olej po 5000 :D taky to neuškodí, ale je to tak nějak zbytečné. Hlavně taky záleží kolik to auto má najeto. Pokud třeba do 100tkm tak bych se nebál tam ty první rozvody nechat klidně 10 let. Pokud má namotáno třeba 180, tak bych je vyměnil dřív. Hlavně si to napsal tak že z toho všichni mysleli, že to je předepsané, pak se z toho někdo podělá a vymění po 5 letech origo rozvody s najetýma 50tkm za nějaký bláto, co odejde dřív než by mu vydržely ty původní.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 19:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

Jo, tak to souhlas...první rozvody klidně dele, ale 10let už je asi moc, nicméně i zalezi jakým stylem jezdíš, zda mas cip, atd... druhé a další i když origo bych už zkrátil určitě a u neorigo pak držel těch 5-6 let určitě.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 19:55 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.07.2017

Příspěvky:

45

Voskubal? No kdyz myslis, ja mam nazor jinej...

Ano, na CBBB se nic neprevrtava samozejme, protoze uz tam je novy typ sroubu, porad 10mm ale delsi nez byval a tim padem s nim neni problem. V mojem pripade ale slo o neco jinyho, kdyz to mel rozebrany, tak kontroloval vse a vsimnul si, ze se v tech rozvodech uz nekdo hrabal a zavit na kladce strhnul, byt rozvody nevymenil. Takze aby mel jistotu ze to bude ok po dalsi demontazi, tak dal nakonec 12mm sroub aby byl klid, coz udelal zdarma.

_________________
Passat CC 2010, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, DSG


Naposledy upravil Lukas CC dne 23.10.2017 20:07, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6222

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

To mi pripomina,ze jsem pred 20tkm mel delat rozvody. uz po 3. Delat rozvody na CBBB. Jako OK. Davat do auta olej LL 507.00 a menit ho na 10tkm-15tkm OK. Nekdo tohle kupodivu najede i za rok. Rozvody jsou predepsane na 180tkm. Ja je nechaval delat na 150tkm 300tkm. A ted mam 380tkm. Uz 2roky mam v regale nove turbo. A rok novou spojkovou sadu. Preventivne jsem to mohl delat taky uz na 214tkm. Ale nevidim duvod. Neres problem,ktery jeste nenastal. Mechanik to nemusi byt spatny to nikdo nerika. Ja kdyz nekomu beru dily,tak mu davam taky slevu 10-15%. Zakaznik je stastny a ze na dile mam 20-40% slevu uz vedet nemusi...

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Lukas CC píše:
Voskubal? No kdyz myslis, ja mam nazor jinej...

Ano, na CBBB se nic neprevrtava samozejme, protoze uz tam je novy typ sroubu, porad 10mm ale delsi nez byval a tim padem s nim neni problem. V mojem pripade ale slo o neco jinyho, kdyz to mel rozebrany, tak kontroloval vse a vsimnul si, ze se v tech rozvodech uz nekdo hrabal a zavit na kladce strhnul, byt rozvody nevymenil. Takze aby mel jistotu ze to bude ok po dalsi demontazi, tak dal nakonec 12mm sroub aby byl klid, coz udelal zdarma.


Jestli si pamatuji dobře, tak máš nějak málo najeto, tj. rozvody byly asi původní. Nechápu proč by se v tom někdo hrabal a strhával závit, když by nedělal rozvody. Kdyby to někdo rozebíral kvůli nějaké závadě motoru, tak určitě nebude jen tak vytáčet štefty aby mohl strhnout závit. Ale to je jedno, když jste oba spokojení, tak není o čem. Jinak u PD se nepřevrtávalo kvůli krátkému šteftu, ale kvůli tomu že to byla 8 v hliníku ještě s jemným závitem. Ale žádný CR už tohle neměl. Jak ti tu psali kluci, s tím dsg je to taky bejkovina, o tom že by mohl spadnout koník do válce to je taky perla, tam může upadnout max talířek ventilu, zdvihátko nebo koník max odpadne, ale skrz hlavu se fakt neprokouše.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:20 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

10.07.2017

Příspěvky:

45

Najezd 90, proste rikal ze byl zavit strzenej, proc, nevim. Ma to 7 let, v ramci inspekce to servis ma kontrolovat, tak mozna predtim nekdo v autorizaku kontroloval a povoloval... to je asi jedno, proc by si to vymejslel. Co se tyce DSG, jak jsem koupil, tak prodavam. A k tem zdvihatkam ventilu, je mozny ze jsem neco pomotal, ale vim ze rikal ze doporucuje ze sve zkusenosti menit nez se sami rozpadnou, proc to uz nevim jiste a je to jedno.

_________________
Passat CC 2010, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, DSG


Naposledy upravil Lukas CC dne 24.10.2017 19:12, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

A co by kontroloval pod šteftem? To se vyšroubovává pokud ten šteft měníš při výměně rozvodů, max pokud by někdo nechával hlavu rovnat tak aby to tam nepřekáželo, ale to by snad proboha takovej mechanik poznal podle těsnění. Neber to jako že tě prudím, ale fakt to co tady píšeš jsou vesměs nesmysly který ti někdo řekl.

Nemyslíš, že kdyby byl nějaký problém s nadzvihátky tak že zrovna tady na klubu by se o tom moc dobře vědělo, stejně jako se ví o všech ostatních závadách. A je divné že ani já ani Sharik jsme se s tím nikdy nesetkali. To samé co pamatuju tady na klubu tak s tím nikdo problém neměl. Tak to asi úplně běžná závada nebude. Čímž samozřejmě nevylučuji, že se to třeba jednomu z 1000 nemůže stát, ale pak naprosto postrádá smysl to nějak měnit, protože to samé se ti může stát i po výměně. Přesně jak tady psal Sharik, to bys pak mohl preventivně měnit všechno. Co kdyby prasknul píst, nebo klika, nebo ojnice, nebo ventil a x dalších věcí co můžou způsobit totální destrukci motoru...

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3000

Bydliště:

Praha

Amen.

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
PříspěvekNapsal: 23.10.2017 20:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13401

Bydliště:

Chomutov

Jak už jsem psal, mně to vahadýlko na PD prasklo a spadlo dolu. Jenže to zůstane pořád nahoře na hlavě. Do válců se samozřejmě nemá, jak dostat. Není kudy. A možná mě napadá, proč má dotyčný servis tyhle zkušenosti. Je to tam samej taxik, jak jsem koukal na ty reference. Ať je to jak chce, jednu betonovou jistotu máš. M12 za žádných okolností neukroutíš, ani nestrhneš :laugh:

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group