2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Prochy01 »

Vacul píše:
KJirka píše:teda jestli to je fakt vstřik a máš najeto jen 130t., tak čím jsi to krmil ? Doufám, žes nevolil Babiše. To je totiž pomsta voličům :laugh:
Já tam dávám co mi paměť sahá bezřepkovou naftu a přidávám VIF. A i hluchej by poznal rozdíl.
Jako čím to bylo krmeno než jsem do koupil (113tis km) to nevím, ale já tankuju na střídačku EuroOIL naftu bez biosložky + přidávám VIF a pak globus a takové ty levné, nikdy žádné noname a hlavně tam, kde se hodně stáčí. Co jsem se díval, dá se sehnat vstřik za cca 5-6000kč, což není až taková raketa.

Jeden mechoš mi říkal, ať zkusím bg 244 (bg245), že to pár lidem prý pomohlo...má někdo s něčím takovýmhle zkušenost na vyčistění pal. soustavy?
Zrovna "glóbus" "makro" to jsou přesně ty noname - tak bych tipnul, ze od tud vitr fouká :-D tak jsi ušetřil a ted koupíš nové vstriky a to se vyplatí....:-D :-D ale buď v klidu, stejne jako ty skudlili i frajeři s audinou, jen pro sestival je ta sranda o dost dražší...

Samozrejme to muže být i nahoda, jak kluci psali - proste jen blbej kus, nicméně to mě vzdycky rozesmeje, jak si lidi jako ty koupi auto nad své možnosti a pak tankuji největší sracky co jde, hlavně když jsou levný :-)))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Z čeho prosím tě usuzujes, že jsem si pořídil auto nad me možnosti? Že někdy natankuju u Tesca nebo globusu? Tyhle řeči mě taky vždycky pobavi, když někdo dává zbytečně prachy za díly a jine, které muže mít za poloviční prachy, hlavně ze si dokážou, že na to mají. :good: U tehle čerpacek to palivo aspoň koluje a nenatankujes naftu, kterou mají v tanku třeba 14dni. Si myslíš, ze u shellu třeba je lepší obyc nafta než u ONO? Já myslím, ze je všude stejná obyc nafta, krom EuroOilu. Jinak leju vždycky ještě VIF, takže nevím v čem mas lepší třeba Vervu, ale nechám tě při tom. :wink:
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Prochy01 »

Jj, tankuj si co chceš...;-) tvuj boj! Bylo to jen konstatování a někdo je nepoucitelný. Na vlastní oči jsem viděl 2x audi, kterou majitel dodělal na tehle naftach - konkretne tankoval u řetězců. Ten to měl horší, protože toho zakukalo mnohem více než vstriky, ale to je jedno - některým lidem není rady ani pomoci.

A nemotej dohromady Ono a "tesco,makro, globus" to jsou úplně jiné dimenze (i když nejsem zastance ONO). A jestli si myslis, ze někde stojí nafta 14 dni, tak si najivka, nebo mas namysli ještě větší žumpu než ty tve potraviny. I na malých benzinach se to točí rychle. Abych byl objektivní, tak musím uznat, ze kvalitu by určil jen test a povidaji se i pohádky, ze nafta je všude stejná, jen ji prodavaji ruzne firmy. To vetsinou rikaji lidi, co jezdí tankovat shit, aby ze sebe udělili koumaky, jak na tom vyzráli. Co se však obecně ví, je fakt, ze moderní motory jsou náchylné na kvalitu paliv a ze dlouhodobejsi tankování v potravinach, nebo u neznámých firem pak vede k nakladnym opravám.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hkr »

Ja jsem tedy presvedcen ze naftou to neni. Vsichni berou unipetrol, tak je to fuk.

Protoze se osobne znam s panem Ondrou (spolumajitel Tank ONO), tak mohu tvrdit, ze obyc nafta u ONO = Efecta a ONO + aditiv = Verva (58-60 cetanu). Jede to ze stejny nadrze Unipetrolu, lisi se jen dopravce.

Verim, ze cerpacky ala Makro to maji stejne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Prochy01 píše:Jj, tankuj si co chceš...;-) tvuj boj! Bylo to jen konstatování a někdo je nepoucitelný. Na vlastní oči jsem viděl 2x audi, kterou majitel dodělal na tehle naftach - konkretne tankoval u řetězců. Ten to měl horší, protože toho zakukalo mnohem více než vstriky, ale to je jedno - některým lidem není rady ani pomoci.

A nemotej dohromady Ono a "tesco,makro, globus" to jsou úplně jiné dimenze (i když nejsem zastance ONO). A jestli si myslis, ze někde stojí nafta 14 dni, tak si najivka, nebo mas namysli ještě větší žumpu než ty tve potraviny. I na malých benzinach se to točí rychle. Abych byl objektivní, tak musím uznat, ze kvalitu by určil jen test a povidaji se i pohádky, ze nafta je všude stejná, jen ji prodavaji ruzne firmy. To vetsinou rikaji lidi, co jezdí tankovat shit, aby ze sebe udělili koumaky, jak na tom vyzráli. Co se však obecně ví, je fakt, ze moderní motory jsou náchylné na kvalitu paliv a ze dlouhodobejsi tankování v potravinach, nebo u neznámých firem pak vede k nakladnym opravám.
Nebudu tě tady přesvědčovat, zda je ONO stejné jako Globus nebo ne, můj názor je že to je stejné, ale to je jedno. Jak už jsem psal, liju při každém tankování VIF a střídám EuroOil a jak ty říkáš "potravin. čerpačky". Kdybych tankoval někde na dědině, kde přijedu denně 5 aut, tak ani neceknu, ale u takovýchle benzinek si myslím, že by si nedovolili něco takového. Ono jak ty říkáš, že znáš dva majitele, co auto naprosto odrovnali...taky ne všechno je dáno palivem, záleží jak se o to auto staráš. Netvrdím taky, že jsem nějaký koumák, jen je to můj osobní názor a co se týče kvality paliv na "ONO", tak ne netu máš plno názorů, někdo je spokojený uživatel a někdo tam odrovnal několik aut....to máš těžko. :wink:

Každopádně ještě není 100% dané, že je to vstřikem! To uvidíme později.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od ppfox »

tak když už to tady vypadá na zajímavou bitvu ohledně kvality nafty, tak si taky přileju svou dávku do společného ohně :mrgreen:

já se svým způsobem kloním k prochymu v tomhle konkrétním případě (to je snad porpvé za poslední dekádu :laugh: :laugh: ) a i když hkr má svoji pravdu, tak můžu napsat klidně, že majitel ONO přece nebude vykládat jakej prodává shit že jo :D takže to je stejně tvrzení proti tvrzení, u potravinovejch pump protě netankuju a tankovat nebudu, páč se toho bojím jak čert kříže a ušetřit 50Kč na nádrži s tím, že si vedle v costě koupím za 94 Kč velký latte, který mě ve výsledku vyjde na krásných 44 (s ušetřenou padesátikorunou) mě fakt neláká, vyhodím spoustu peněz za větší chujoviny, než je rozdíl v ceně nafty :D ale zase nikomu se neposmívám, tankuje tam hodně lidí, stejně jako u normálních čerpaček, takže každej má své priority a má pro ně důvody, mě to auto na Vervu prostě jede "objektivně" líp :D tak ji tam leju a tečka
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hkr »

Ad Globus/Makro - čerpačky nejsou jejich primární zdroj příjmu, ani zdaleka. Takže cena může být na úrovni a rozhodně by byli sami proti sobě, kdyby to šulili též. Nemají jediný důvod bože. To více bych se bál frenšízantů u OMV či fakt noname benzínek za vesnicí u vás na jihu Prochy.

A pokud vím, tak víš o jedné audině a tam to bylo sporný, jestli za to mohla nafta. To že to pupíkův mechoš takto vyslovil ještě zdaleka neznamená, že to tak bylo.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

schválně si zkuste u čerpadla, kde jsou na stojanech ty kontrolní baňky, jak je aditivovaná nafta čirá a čistá, oproti naftě normální. Spešl u Globusu je to markant.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Posledně jak jsem tankoval na EuroOil, tak byla nafta v bance taky žlutá, což mě dost překvapilo na to, že má být bez biosračky.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od motorpower »

Hlavně Globus je totální srágora.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

Petře ono to není ani dost dobře možný, pokud je to ze stejnýho zdroje. A třeba u nás to jede všechno z litvínovskýho Chemopetrolu. Naopak si myslím, že tam, kde je velká výtoč, jako zrovna Globus, je to spíš přínosem. Spíš mě ale zaráží, co napsal kolega o tom Euro Oilu, že to bylo kalný. To je divný. Nafta bez řepky by měla být poměrně čirá i bez aditiv.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od motorpower »

Z jednoho zdroje to nevím, ale receptury budou jiné. A Globus popravil rotačku i PD, tak proč ne rail.
Přál bych Vám vidět co se vytáhlo z nádrže.
Naposledy upravil(a) motorpower dne 27.10.2017 10:06, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Nwkt »

motorpower: Když jsem měl rotačku, tak jsem tak tankoval asi 5x po sobě a od čtvrtý plný to mělo ranní studený starty pěkně na h***o. Přestal jsem tam jezdit a byl klid

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od motorpower »

hkr píše:Ad Globus/Makro - čerpačky nejsou jejich primární zdroj příjmu, ani zdaleka. Takže cena může být na úrovni a rozhodně by byli sami proti sobě, kdyby to šulili též. Nemají jediný důvod bože. To více bych se bál frenšízantů u OMV či fakt noname benzínek za vesnicí u vás na jihu Prochy.

A pokud vím, tak víš o jedné audině a tam to bylo sporný, jestli za to mohla nafta. To že to pupíkův mechoš takto vyslovil ještě zdaleka neznamená, že to tak bylo.
Specielně OMV a Benzina jsem na větších pumpách nikdy neregistroval problém.
Zato Glo, Makro, Hypernova. Shell , Eurooil ano. Mol je zatím krátce, a nemám info.
Nejlépe vždy fungoval Aral, ale již u nás není.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

jooo Aral a jejich "vychírený" Ultimate diesel. To je úplně jiná liga.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“