Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 16:29 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Mě zase pobaví, když si někdo myslí, že když to jezdí z jedné rafinérie tak ty nafty jsou stejné. To co je udělá odlišné jsou aditiva a věřte tomu, že rozdílné opravdu jsou.


Přílohy:
post-32075-0-55951900-1349792981.jpg
post-32075-0-55951900-1349792981.jpg (130.77 KiB) Zobrazeno 238 krát

post-32075-0-57677000-1349792985.jpg
post-32075-0-57677000-1349792985.jpg (144.7 KiB) Zobrazeno 238 krát

13251789gk.jpg
13251789gk.jpg (124.99 KiB) Zobrazeno 238 krát


_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 16:44 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

16.08.2016

Příspěvky:

40

Bydliště:

Ostrava

No jo pak se nabizi otazka, kde tankovat. Eurooil ? Benzina ? OMW ? Shell ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 16:49 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Já osobně nechci nikomu nic vnucovat, ale já tankuju jenom na Benzině Vervu + VIF, benzina by měla být tak jako tak VIFEM aditivovaná, takže jenom zvyšuji obsah toho co tam už je. Na jednu nádrž ujedu kolem 1100-1200 km, ale je to irelevantní údaj, protože se to odvíjí od profilu tratě. Já když cestuji mezi Chrudimí a HK, tak jedu nějakých 18km po rychlodráze, kde mám nastaveno na tempomat 130 a jezdím do 6l.

_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 17:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

A není zbytečné lít znovu Vif když už tam je?Bavíme se o Vervě. Jen se ptám,protože též laboruji kde tankovat a kde ne.I když více méně tankuji Benzinu nebo OMV.K naftě jsem se odhodlal až teď na stará kolena,celou dobu jsem měl jen benzíňáky. Děkuji za rady í názory,či postřehy.

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 18:11 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Ve skutečnosti asi ano. To palivo je samo o sobě už hodně kvalitní. Ber to tak, že jsem nemocnej člověk. :taunt: Pro mě je důležitost paliva na stejné úrovni jako pravidelná výměna oleje. :wink: Na plechovce VIFU je, že zvýší cetanové číslo až o 5 jednotek. Realita si myslím tak 2-3. Teoreticky teda nafta s cetanem 62-63, tak to doufám, že už kvůli naftě nic neodejde. Nechce se mi prostě riskovat třeba přidření vysokotlakého čerpadla, protože to je potom mazec. To je ještě vstřikovač proti tomu prd.

_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 18:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

pasátek : mám jak letní tak i zimní Vif. Budu ho přidávat i do té Vervy když to ničemu nevadí.

Myslíte chlapi že i u OMV je dobrá ropa ?

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 18:32 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Asi bude, maxxmotion by měl být dovážený z rakouska.

_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 19:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

Článek hezky, super by bylo, kdyby ho udelali znovu. Po te době muže být samozrejme už ledasco jinak.

Jinak ve Verve není klasicky VIF který koupíš v plechovce, ale jiný spesl vyrobeny pro Benzinu. Jeden čas byl take k sehnání v maloobchode, ale byl jen (tuším) v 5l a víc.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 19:16 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

21.12.2015

Příspěvky:

281

Ano bol len od 5l ale už sa zohnať nikde nedá.Čo je škoda.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 19:26 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

16.08.2016

Příspěvky:

40

Bydliště:

Ostrava

No ja se prave ptam, vetsinou jezdim na Benzinu, tak jsem zkusil parkrat Eurooil, jakoze bez bio, ale zda se mi, ze to z toho auta nejak nezdrave smrdi. Kdyz to stalo chvili na neutral pred garazi. Jinak netankuju premiovku, ale obycku.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 20:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

Takže když naleji Vif do Vervy která je již aditivovaná nic nezkazím? A jak je to s obyč naftou Efekta u Benziny? Má cenu ji brát a doaditivovat nebo jen Vervu?

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 20:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

6222

Bydliště:

Kolem MB a nebo PHA

Neni palivo od OMV jako palivo od OMV.... kdo kdy jezdil s cisterou a navazel po cerpackach,tak o tom vi svoje :mrgreen: jinak maxmotion do CR nejezdi z nemecka. Respektive jezdi asi stejne jako skutry Piaggio se dnes vyrabi v Italii. Aditivovat aditivovanou naftu muzes. Kde je opravdu znatelny rozdil v nafte je Rakouska nafta a Nem3cka(cim dal od hranic s CR,tim snad lepe) je to znat hlavne na dojwzdu paliva. Alespon co mam zkusenosti z MKD,kde se tankovalo na Shellu. Ja tankuju u zemedelcu z komunistyckyho stojanu s klickem c.5 a uz 480tkm bez problemu. Jak jiz bylo psano. Muzes davat hyperpowermotionstoplus do auta za 50kc/l a do toho passatu,co ma po koupi najeto 200tkm+ tim nic nezachranis. Obcas na dipnu pritahnou auto. 1. Po cem se jde je stav nadrze pokud to chce resit zakaznik na zaruku. Kolikrat se tam najde vajgl,jehlici,voda. Casto to maj od ridicu nakladaku,kdyz kradou naftu z kamionu do spinavyho kanystru a trychtyre a potom se rozcilujou ze auto nejede!!! :rofl: soused leje do citroenu c5 2.2HDI,ktery je hodne haklivej na kvalitu paliva cisty LTO. Znamej to daval i do taxuku SII 125kw ale ten tahal z nemecka extra lehky topny olej. Co vim tak do 100tkm bez problemu daval to jen v lete. A potom nedoatal prednost. Ale motor klape v jinym aute :mrgreen:

_________________
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

_________________
MÁTE ŠTĚSTÍ,ŽE JDU KOLEM! V TÝHLE ZNAČCE SE ZROVNA VYZNÁM.................


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3000

Bydliště:

Praha

Argumentovat 5 let starym clankem z casopisu ktery pro korunu vrta kolena...

A popravde s tim vervasracem to ma hodne trhlin, moc tomu uz neverim, ze si benzina leje vervavif na cerpacce. Ondra si delal dvakrat rozbory a na te premiovce z rafinerky vychazi 58 a 60 cetanu, takze neverim, ze je Verva jeste doaditivovana, minimalne co do cetanu. Podle nej je to totoznej produkt a nemam mu duvod neverit, rozhodne je to verohodnejsi zdroj nez stary clanky a domnenky na internetu tady pana passatka.

Apropo - Verva uz dnes nema garanci 60 cetanu+, potichu asi pred pul rokem zmizela.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Naposledy upravil hkr dne 28.10.2017 21:01, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 20:55 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Mně je to celkem jedno, ať si do toho tankuje každý co chce, jen jsem chtěl ukázat, že ty paliva stejný nejsou a jsem si 100% jistý, že to platí dodnes. Já jsem počítal s tím, že tu někdo napíše 15 let tankuji na noname 4 auta a všechno klape, jak má. Stejně tak jsem počítal s tím, že tu někdo napíše párkrát jsem natankoval na benzině a už nikdy víc. Je to tak úplně vždycky. :) :wink:

_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3513

Bydliště:

Praha

Hale ať je to jak chce, ať je to 5let nebo ne, je to jediná objektivní informace tady ve vlakne (pokud schyzofrene nevyloučíme i ten článek kvůli tomu, ze je na objednávku :-)) a zbytek jsou jen kecy v klecy. Šetřilkove si jen omluvaji svůj kolenovrtismus tím, ze je kvalita všude stejná a ze je to cepovany z jednoho bazénu všechno (možná i jo) ale objektivní info/důkaz v podobě klidně 6ti letyho článku s rozbory sem nikdo z těch andrsenu nedal. (Navíc mají nemístné reci)

Osobne si netroufám tvrdit, ze se za pět let situace nezměnila a ze věci nemuzou být jinak, ale nic prukazneho dosvedcujici teorii jedné nádrže pro všechny firmy a stejne kvality u vsech proste není a nikdy nebyla. Pochybuju, ze za posledních pět let, se změnil výrobní proces a proces distribuce. Neverim ze v potravinách a na low-cost benzinach je adekvatni kvalita. Samozrejme, pokud by byl nejaky "nezávislý" průzkum kvality nafty prokazující opak, rad svůj názor změním.

A jak jsem už psal a zaznělo tu i od jiných - nafta z potravin je dlouhodobe v moderních autech problem, což jsem už i parkrat viděl.

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Naposledy upravil Prochy01 dne 28.10.2017 21:33, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group