Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

Zde je něco málo o Vervě a i o aditivování jak jsem se dotazoval kolegy
Převzato z internetu ,dotaz nějakého pána.


VERVA + VIF - obsáhlá odpověď pana Ing. Louly:)
Vážený pane .............
ve vazbě na váš dotaz k prémiové naftě VERVA diesel a souvisejících vlastností prémiové nafty i aditivace vám zasílám toto širší vysvětlení jako reakce na vaše otázky a zároveň děkuji za vaše hodnocení ::
1) Na vybraných 210 ČS máme v nabídce prémiovou naftu VERVA Diesel s cetanovým číslem 60 , která byla vyvinutá především pro moderní park osobních dieselových vozidel kde jsou vysoké požadavky na užitné vlastnosti naft (moderní vstřikovací systémy Common Rail) tedy v souladu na nároky dieselového paliva od výrobců motorů a palivových systémů.
a) u prémiové nafty VERVA Diesel je třeba zdůraznit ,že i u tohoto produktu platí různé hodnoty filtrovatelnosti ve vazbě na kalendářní období stejné jako u dodávek naftyTOP Q a v zimním období je pak VERVA DIESEL ošetřována specielní zimní aditivací s filtrovatelností do - 26 st.C . Toto zlepšení provozní spolehlivosti bylo v zimě loni u VERVA diesel zahájeno od 6.prosince 2012 zimním aditivačním balíčkem a 20 .února 2013 byla zimní aditivace ukončena . (Filtrovatelnost byla dosahována dle prováděných kontrol od minus 24 až minus 30 stupňů C).
b) prémiová nafta je dále nadstandardně aditivována dle schválené formulace v rafinerii souborem přísad
na zvýšení cetanového čísla,ochrany proti korozi ,vyšší oxidační stability,mazivosti
detergenční schopnosti a výrazně snížené pěnivosti . Prémiová aditivace je prováděna konstantně celoročně z rafinerie , pouze zlepšená filtrovatelnost na minus 26 stupňů je prováděná jen po určitou dobu nízkých teplot . V době prosinec -únor byla filtrovatelnost udržována na minus 26 stupňů C až minus 30 stupňů C .
c) Vysoká hodnota cetanového čísla ( 58 až 60 jednotek) pak zlepšuje vznětovou charakteristiku nafty ,dokonalé prohoření ,vysoký výkon a sníženou spotřebu.
. Platí zásada čím je hodnota cetanového čísla větší tím je nafta kvalitnější. Motorové nafty v naší síti jsou bezsirné podle ČSN EN
590 resp. obsah síry opět se souhlasem motorářů max. 10 mg/kg.
d) vysoká poptávka po prémiové naftě a názory motoristů a hodnocení odborných časopisů nepřináší žádné problémy s jakostí a užitnými parametry tohoto paliva . V období silných mrazů byl zaznamenán rekordní zájem o tento druh a převládají spokojené názory řidičů na kvalitu této nafty .
3) Naše společnost prodává zásadně aditivované pohonné látky a nadstandardně formulovaná prémiová paliva s výrazně zlepšenými užitnými vlastnostmi. Premiová nafta VERVA Diesel je nadstandardně aditivována a splňuje náročné požadavky pro moderní dieselové motory pro které byla také vyvinuta ve spolupráci s automobilovým průmyslem a výrobci palivových segmentů . Prioritami prémiové nafty je vysoká užitná hodnota,vznětová optimalizace , úspora paliva , ochrana a prodloužení životnosti palivových segmentů motoru ,snížení hlučnosti . Při této formulované kvalitě není nutné přidávat další aditiva.Resp. individuální doplnění aditiva do nadstandardně aditivované nafty je zlepšení již nepatrné .
Aditiva pod názvem SDA zimní (Super diesel aditiv od společnosti VIF ) pro individuální adtivaci zákazníkem nebo Castrol TDA jsou kompatibilní s naší aditivací a zlepší filtrovatelnost o cca 5 stupňů C. nebo zvýší cetanové číslo o několik jednotek . VERVA diesel je ovšem komplexně ošetřena a opravdu není nutné dál celoročně doplňkově aditivovat.
Pouze motoristům doporučuji v přechodovém období listopadu , než se najede na zimní parametry nafty tj od 1. prosince použít Super diesel aditiv zimní a upravit tak přechodovou kvalitu nafty v nádrži vašeho vozidla : ta může podle času nákupu být s filtrovatelností jen minus 10°C a je dodávana ,na trh v říjnu resp. až do 15. listopadu.
Samozřejmě použití aditiv uvedených značek v žádném případě neublíží motoru či palivové soustavě .
4)Fyzikálně chemické vlastnosti aditiv , technologie mísení v rafinerii , velmi kvalitní aditivační zařízení i kontroly jsou určitě vysokou garancí pro splnění všech vlastností prémiové aditivované nafty . V širších marketingových souvislostech je naším cíle poskytovat kvalitní paliva (šitá na míru) a reprezentatem je právě plně aditivovaná VERVA diesel . Je také odbornými kruhy velmi dobře hodnocena a v konkurenci měřených užitných vlastností jiných prémiových naft je na prvním místě .
Na závěr Vám sděluji pane Marosz , že pracujeme v dobrovolném systému Pečetˇkvality a naše paliva jsou pod kontrolou nezávislé akreditované laboratoře . Proto na našich ČS , výdejních stojanech je symbol Pečetě kvality ,který zákazníkům ukazuje , že paliva jsou pod stálou laboratorní kontrolou a jsou v pořádku. Vedle toho nás pravidelně kontroluje i Česká obchodní inspekce
a výsledky těchto kontrol zveřejňujeme na našich webových stránkách. Za 2. pololetí 2012 a 1. čtvrtletí 2013 nám ČOI nenalezla žádnou neshodu .
Děkuji.
S pozdravem
ing. Václav Loula
ředitel jakosti
BENZINA,s.r.o.

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 28.10.2017 21:39 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

01.07.2015

Příspěvky:

307

Bydliště:

Chrudim

Ano, tohle jsem už jednou taky četl. Já bych to téma ohledně kvality nafty snad už uzavřel, protože se tu budeme dohadovat furt o jednom a tom samém. Ještě teda doplním, že na stránkách http://www.pumpypk.cz se dají vyhledat benzínky, které mají pečeť kvality.

_________________
Passat CC 2.0 TDI 125kW 6m Sportline - Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 12:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

pasátek píše:
Mně je to celkem jedno, ať si do toho tankuje každý co chce, jen jsem chtěl ukázat, že ty paliva stejný nejsou a jsem si 100% jistý, že to platí dodnes. Já jsem počítal s tím, že tu někdo napíše 15 let tankuji na noname 4 auta a všechno klape, jak má. Stejně tak jsem počítal s tím, že tu někdo napíše párkrát jsem natankoval na benzině a už nikdy víc. Je to tak úplně vždycky. :) :wink:


Výchozí produkt je stejnej a o tom, že nejsou stejný z pohledu následně přidaných aditiv se nikdo nehádal. Každý provozovatel sítě čerpacích stanic si tam přidává svoje aditiva, respektive mu je tam zvrhnou už v rafinerii před distribucí. Verva má vlastní recepturu, kterou jí dodává firma VIF, ale není to stejnej produkt, jako ten v maloobchodě. Někde bych možná našel typovej list, kde to složení je. Podařilo se mi koupit 5l kanystr a dávám to do nafty už několik let. Nedávno jsem sehnal jejich nový aditivum, který by mělo být ještě lepší. Benina si za tu aditivaci říká většinou 2,-Kč navíc, což jsou dost nestydatý peníze. Kdybych to tam dával přesně podle předpisu, tak mě dávka na litr vychází asi na 20,-hal.. Ale dávám toho tam víc. A je to sakra znát. To není jen subjektivní pocit. Nemůžu tvrdit, že to nějak líp jede, ale chod motoru je nesrovnatelně klidnější a tišší.
Jinak souhlas s FOXem, že článek z roku 2012 nemá v tuhle chvíli téměř žádnou vypovídací hodnotu. U Euro Oil už několik let tvrdí, že obě jejich nafty jsou bez řepky.
Ty usazeniny ve sklenicích s naftami jsou s největší pravděpodobností parafíny proti zamrzání. Že to tak nejspíš je signalizuje i ten sníh kolem. Nevím, jestli to je dobře nebo špatně, protože to s aditivací jako takovou nesouvisí. Přidává se to jen v zimních měsících. A článek od ing. Louly myslím postrádá taky už aktuálnosti, jakkoliv to zrovna u Benziny může stále všechno platit.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

KJirka : Jirko jakožto novopečený ropák sháním info a rady co tankovat.Jsem rád za každou radu i postřeh. Benzina Verva mi připadá jako nejschůdnější asi v dnešní době. Bohužel mám jen Vif z maloobchodu ale asi ani to nebude vadit když ho tam při tankování přidám. Díkes

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 14:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7067

Bydliště:

east bohemia

KJirka píše:
...Jinak souhlas s FOXem, že článek z roku 2012 nemá v tuhle chvíli téměř žádnou vypovídací hodnotu...

díky Jirko, vážím si toho i když já jsem to nepsal :laugh: :laugh:

_________________
VW Passat 3C Variant 2008 BKP
VW Passat 3C Limo, Executive r-Line 2010, 2.0 TDi, CBBB, 148 kW/404 Nm
VW Passat B8 Alltrack white 2016 140kW DSG 4M
VW Passat B8 Alltrack grey 2017 140kW DSG 4M

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 14:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

To je jedno Pepo, já už stejně nevím, co jsem měl na mysli :laugh:

Helmuthe, ten maloobchodní VIF je výborný aditivum, jen má ve srovnání s tím, o čem jsem psal, některou tu složku obsahově trochu nižší. Určitě to tam přidávej. Ty máš nějaký jiný auto, než ve kterém jsem tě viděl ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 14:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.03.2013

Příspěvky:

525

Bydliště:

Praha 6

KJirka : Nene mám pořád tu B7 ale to bylo krátce co jsem ji koupil.Chtěl jsem sice od PPFoxíka jeho B6 ale on na mě tenkrát zapoměl :laugh: No a na stará kolena jsem teprva nedávno přičichl k ropě. A nikdo relevantní mi nedokázal říct zda do Vervy ještě navíc přidávat Vif až teď jsem se to tu dozvěděl. :good:

_________________
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

_________________
Pass B7 Var. Hline, farbe : Mocca Braun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 14:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3009

Bydliště:

Praha

Jojo, tankukte si Vervu, naivky

PS: Nez zacnete nadavat, tankoval jsem ji 3 roky vicemene vyhradne.

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 16:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3517

Bydliště:

Praha

Kjirko, už si konecne pamatuj, ze parafin není v nafte složka co by se tam snad pridavala proti zamrznuti, ale naopak v nízkých teplotách ten parafin v nafte tuhne!!! Loni jsi to motal dohromady taky.

A z rafinerky rozhodne neleze stejnej produkt (což potvrzuje i ten test)! U nafty je několik parametru co se sleduji a do oběhu jde (měla by jit) jen nafta co splní obecne parametry dane příslušnou normou, která je pro všechny dno, ale jednotliví zákazníci si dále definují, jak má ta nafta vypadat (v čem bude lepší). Aditiva jsou pak jiz jen urcite doladění.

Jinak jsem na netu dohledal, ze se snad jit měla kvalita obecně hodně zlepšit a i pokuty co dává coi jsou nižší než dříve. A prý se dnes již úmyslně nepancuje, ze prý nekvalita je vetsinou způsobena špatným vycistenim přepravních kapacit.

Každopádně osobne bych uvítal nejaky objektivní rozbor současného stavu viz ten článek, tak třeba to nejaky casak napadne. :-)

_________________
Passat variant, 2.0 TDi CR 125kw CBBB, Executive


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 29.10.2017 16:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13422

Bydliště:

Chomutov

Prochy, když máš narozeniny, tak chlastej a nic sem nepiš. :laugh: Obojí nejde dohromady.
V těch sklenicích je prostě usazenej parafín.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 07.11.2017 07:39 
Offline
Pilot
Pilot
Uživatelský avatar

Hodnost:

Pilot

Registrován:

29.08.2016

Příspěvky:

142

Bydliště:

Ostrava

Tak dneska se mi podařilo natočit video, kde jsem zachytil co to děla za pazvuky. Podotýkám, že to dělá jen za studena a jen když přidám plyn. Na videu je zvuk slyšet cca okolo 7s a pak kolem 26s, vždy po přidání plynu. Místy krom divného klepani to autem i škube. Po zahřátí už to nedělá. Za případně rady děkuji.

https://youtu.be/BiOAjSK3GlE

_________________
VW CC 2.0TDi DSG - TDiFun 125kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 07.11.2017 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.08.2013

Příspěvky:

3009

Bydliště:

Praha

Tak toto je fakt weird...

_________________
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0TDI 140kW MOTORPOWER 4MOTION DSG 2012 HEDVIKA
Volkswagen Golf VI Variant 2.0TDI 103kW 2013 Dieselgate SW :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 07.11.2017 19:18 
Offline
Pilot
Pilot
Uživatelský avatar

Hodnost:

Pilot

Registrován:

29.08.2016

Příspěvky:

142

Bydliště:

Ostrava

Přikládám ještě jedno video z provozu + video s hodnotami VCDS.
Btw ty tlaky jsou v normálu? Jinak se omlouvám za blbé dotazy, ale nevím jaké hodnoty tam mají být.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5bv7BgNWfU

VCDS
https://www.youtube.com/watch?v=iJhIpLIq4hw

VCDS za studena.


Přílohy:
Photo 07.11.17 17 20 59.jpg
Photo 07.11.17 17 20 59.jpg (436.45 KiB) Zobrazeno 198 krát

Photo 07.11.17 17 45 08.jpg
Photo 07.11.17 17 45 08.jpg (394.76 KiB) Zobrazeno 198 krát


_________________
VW CC 2.0TDi DSG - TDiFun 125kW
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 08.11.2017 17:12 
Offline
Pilot
Pilot
Uživatelský avatar

Hodnost:

Pilot

Registrován:

29.08.2016

Příspěvky:

142

Bydliště:

Ostrava

Menší update...zkusil jsem vyndat naftový filtr, jestli tam nejsou kovové piliny ale nic jsem nenašel. Zkontroloval jsem i sitko na vysokotlakem čerpadle a taky čisté...tak že by fakt jenom ty vstriky??


Přílohy:
IMG_1794.JPG
IMG_1794.JPG (156.01 KiB) Zobrazeno 141 krát

IMG_1795.JPG
IMG_1795.JPG (161.04 KiB) Zobrazeno 141 krát


_________________
VW CC 2.0TDi DSG - TDiFun 125kW
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání
PříspěvekNapsal: 08.11.2017 18:10 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.05.2016

Příspěvky:

302

Bydliště:

Praha

to je barvicka....je to zluty jak chcanky :)

_________________
125 kw, BMR, Highline 2008


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group