VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
jbedan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 12.04.2011 20:02

VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od jbedan »

Ahoj,

dlouho jsem sem nic nepsal. takze to napravim..
Po 6,5 letech 0 230000 nami najetych km jsem prodal nas Passt B6 2,0 TDI 125kw PD 2007. Vsemy zatracovany a kritizovany. Musim rict, ze to bylo skvely auto bez problemu. Vstriky sli na kulanci, takze to nepocitam. Jinak az na bezny provozni veci, zadny podstatny problem.. Fajn auto.. Prodano se slzou v oku.
Resily jsme co jako dalsi. B8 v nami pozadovane vybave je ranec, Superb se libil, ale vevnitr trochu plastovy.. a BMW 530D- ten servis , pokud by se neco opravdu podelalo, by me asi zabil.. Takze jsem poridili VW Passat 2,0 tdi ( 130kw) Variant, 4Motion ,DSG,R-Line r.v 2014 60000km.. Auto ma vse, krome adaptivniho tempomatu.. Ze zacatku jsem byl skepticky. V podstate stejny auto, co bylo doma,ale.. ono to tak neni.. Interier: stejny, ale o hodne lepsi.. Jizda: Je klidnejsi, pevnejsi vice prima. Prijde mi takova lepsi nez lehce nervozni B8 ve stejne vybave, Superb na me pusobil trochu gumovym dojmem. Jinak to co B6 chybelo v malickostech, B7 dohnala k dokonalosti. Vse tak jak ma byt a neni to nejak komplikovane. Kozene sedadla, cerny strop, panorama, bussines paket vse je opravdu oc prijemne. Toto auto se opravdu povedlo. Tak jsem zvedavej jestli mi neprichysta nejaky prekvapeni, ale doufam, ze ne. I kdyz je to jenom auto.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od hkr »

At slouzi :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od KJirka »

jestli se opravdu povedlo poznáš časem. Stejně ta, jako jsme to poznali já se Zaskarem, kteří máme tenhle motor taky a hlavně pak máme stejný měsíc výroby 2/2013. Co odešlo jemu, odešlo i mně. A že už toho bylo ! Tak ať máš větší štěstí, je to přeci jen o fous mladší. Na přelomu 2012 - 13 vrcholila krize a zdá se, že i u VW šetřili, jak se dalo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od Santusovic »

Jirko můžeš udělat krátký seznam co to bylo? Sice mám 2011 ale nerad bych nevěděl o co jde Jinak já sem taky s B7 spokojený, přechod z B6 byl velice příjemný Akorát u toho tvého by mi ACC chybělo ale to je tím že sem si na to hodně rychle zvyknul


Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od KJirka »

Asi na něco zapomenu, ale třeba :
- potrubí zpětného vedení spalin (prasknul vlnovec, výměna) ca. 50t. km
- čidlo teploty spalin (odešlo, výměna) ca. 80t. km
- DSG (únik oleje, výměna) ca. 55t. km
- turbo (údajně vůle, výměna) ca. 75 t. km
- potah sedadla řidiče (krátká délka, výměna) závada ihned po koupi
- obě xenon výbojky (obě postupně explodovaly) ca 10 t. a 80t. km
- klimakompresor (nefunkční, výměna) ca. 115 t. km
- přední senzor (nikdy se nepodařilo opravit, nepravidelně falešný signál) ihned po koupi
- špatná geometrie z výroby (po nějakých 17t. gumy na vyhození) ihned po koupi
- vyžrané důlky od soli na chrom lištách (nikdy se nepodařilo vyreklamovat) po 1. zimě, bez sněhu
- neustále černé koncovky (prý normální, nikdy se nepodařilo vyreklamovat) ihned po koupi
- žhavička na 3. válci (žhavičky jsem na žádným autě po tak málo km neměnil) po ca. 115t. km

Stačí ?
Pak by byl taky zajímavej seznam, co mi všechno "odborníci" v autorizáku zničili nebo udělali blbě. To by byl taky pěknej soupis, ale na to už nemám nějak sílu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

jbedan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 12.04.2011 20:02

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od jbedan »

Ahoj, tak jsem tady znovu. Tak mam najeto 10.000 km a zavady "nula" . Auto bezi jak hodinky a porad bez znamek nejakeho opotrebeni. Motor spotreba 6,7 l/100, DSG radi jak ma, ani o nem nevim a 4 motion je taky fajn. Ziju v Alpach a ted se mi opravdu osvedcilo. Opravdu nemam sebemensi vytku. Na jare budou treba udelat jen brzdy,ale to ani nestoji za rec.Asi dam vrtany bremba, ale to jeste promyslim..Kdy mel nekdo zkusenosti, tak se podelte. Jinak jsem ja ani muj servis nenasli. S timto autem me nejak presli myslenky na neco jineho. Ty jsem mel vzdy, at mi v garazi stalo cokoliv.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od KJirka »

Ty mouchy už vychytal ten před tebou. Tak hlavně, ať ti to tak dlouho vydrží. Já mám zkušenost, že nebyl rok bez nějakých problémů.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od Prochy01 »

Asi mysli ze má najeto 100tis, ze? Nebo jestli 10tis, tak tam bych byl s hodnocením opatrnej, to není moc....

No a pokud 100tis, tak teprve ty poruchy prijdou - egr, klima kompresor, vyplavena kabeláž v C sloupku, atd... ale když se to vezme kolem a kolem, tak to porad nejsou fatální věci, skoro by se to dalo označit za drobnosti porovname-li to se vstriky, sloupkem řízení, vyvazovaky, DPF, ručkou (což převážně trápilo PD), a dá se to poresit za rozumný peníz...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od KJirka »

No já myslím, že myslí 10t., který na tom najel on sám.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od Prochy01 »

Jo, tak to vyznívá, ale po ujeti 10tis bych osobne nic o poruchovosti/spolehlivosti nehlasil do světa...to je tak minimalni nájezd, ze to je stejny, jako by to hodnotil podle toho, zda mu klíče od auta předal upoceny prodejce, nebo sexy asistentka :-)))
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
SPA31
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 11.11.2011 12:07
Bydliště: ZDIBY

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od SPA31 »

Má zkušenost...
Passat B7 10/2013 130kW zakoupen 11/2016 s nájezdem 149.xxx km. Nyní 173.xxx km a během té doby jsem měnil xenonovou výbojku v jednom světle a, asi jak čtu, klasicky klima kompresor a opravoval prasklou hadičku ostřikovačů na zadních vratech/pravém C sloupku.. Snad má na nějakou dobu vystaráno.
Teď trochu řeším DSG, že občas lehounce cuká, ale možná je to jen pocitovka...
ex Passat B5,5 Variant PD 1.9 TDi AVF
Passat B7 Variant CR 2.0 TDi CFGC 130kW+ -> http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=329506

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od hkr »

Pokud cuká DSG, koukl bych, zda se auto ohřívá normálně a drží teplotu, mě cukalo DSG, protože se přehřívalo a problém byl v termoregulaci okruhu pro chlazení DSG, díl za pár stovek a výměna na 10 minut.

Cukalo to jen po x km jízdy, za studena nikoliv.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od KJirka »

Tak to teda zopakuju, pokud někdo koupí auto z druhý ruky, neví, co tomu během předchozího provozu už bylo. Resp. mohl by se to dozvědět určitě z prvních min. dvou let, kdy to auto bylo v záruce a je tedy reálnej předpoklad, že budou záznamy v servisní historii. Jinak se tu ovšem můžete plácat po zádech, jak je to super bez závad, když si to ovšem už vyžral ten před váma. Moje zkušenost a nejen s tímhle autem, je taková, že se prostě vyskytovaly vedný série dílů, kdy pak lidem odcházely ty samý věci, jak už jsem se zmínil výše. To je třeba i případ klimakompresoru, kterej je prostě načasovaněj a odejde to kdekomu. Ale zase to platí hlavně pro určitý ročníky, viz oblíbený rok 2013.
A kolego ze Zdib, ušetři si do prasátka i na tu druhou výbojku, protože pokud jsi měnil jen jednu, svítí ta stará úplně jinak :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od Prochy01 »

Voe, na to jezdeni po Zdibech to stačí...víš jakej "randal" to stojí? :-D :-D a proč měnit obě, když ta druhá svítí...:-)))))

A ted vazne... stejne za chvilku tu druhou bude dělat, protože ta životnost výbojek je dost podobná...no a je lepší shazovat dvakrát naraznik ;-) nebo u B7 netreba?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: VW PassatB7 2,0 TDI R- Line 4 motion

Příspěvek od hkr »

Netřeba.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“