Stránka 1 z 2

TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 03.11.2017 16:56
od tomogo
Ahoj,
Dlouho jsem tu nebyl ;-) Výměna svíček a objevila se mi tato chyba už několikrát.

Zajímavé je, že když přidávám plyn pomalu, tak to neudělá, ale jakmile prudce sešlápnu plyn, tak auto okamžitě škubne.

Jen doplním, že mám Passat CC 2.0 TSI CAWB 147kW.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 03.11.2017 18:14
od Prochy01
Cos dal za svíčky? (Origo?)

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 03.11.2017 20:43
od tomogo
Prochy01 píše:Cos dal za svíčky? (Origo?)
Podle typového listu NGK.
NGK 1675

Ale vždy je to válec 1. A vždy jen s prudkým sešlápnutím plynu.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 04.11.2017 10:49
od KJirka
a nedělá o třeba jen kabel ke svíčce ?

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 04.11.2017 16:32
od tomogo
Tak mě napadlo přeházet cívky a ejhle, najednou je to cylinder 4.

Takže je to cívka. A navíc to ta mrcha dělá jen když je auto zahřáté. Což ukazuje taky na cívku.

Hurá, teď jen vědět, který je válec 4. Víte to někdo?

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 04.11.2017 21:31
od GOLFÁK
Mělo by to bejt číslovaný vzestupně směrem od rozvodů.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 04.11.2017 22:55
od tomogo
GOLFÁK píše:Mělo by to bejt číslovaný vzestupně směrem od rozvodů.
Dík, ale možná bych měl stejně vyměnit všechny 4 cívky, ne?

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 05.11.2017 11:29
od motorpower
Jo je to lepší, a hlavně kup original.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 05.11.2017 17:22
od tomogo
motorpower píše:Jo je to lepší, a hlavně kup original.
Podle VAGu 07K905715F, jen kde to sehnat, aby to byl opravdu originál.

A ještě se zeptám, je to normální, aby cívka odešla po 120 tkm. To je dost mizérie, ne?

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 05.11.2017 20:04
od Nemo
No s benzinmi skusenosti nemam odkedy som predal boru, ale aj tam sice to bola atmosfera 1,6 16v ale aj tam tie cievky origo, vydrzali 120-150000km.

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 05.11.2017 21:00
od KJirka
tomogo píše:
motorpower píše:Jo je to lepší, a hlavně kup original.
Podle VAGu 07K905715F, jen kde to sehnat, aby to byl opravdu originál.

A ještě se zeptám, je to normální, aby cívka odešla po 120 tkm. To je dost mizérie, ne?
Jestli to je normální nevím, ale asi ne. Mně odešla třeba žhavicí svíčka po ca. 115 t. km. Nikdy předtím jsem žhavičky neměnil, a to jsem měl aut už fakt hodně.
Před pár lety jsi mě dost točil s tou permanentní kritikou VW. Dodatečně bych se ti asi měl omluvit, protože jsi měl pravdu. Já bych to sice tak jako ty neprezentoval, ale více méně to dneska cítím podobně. Odchází díly, který by měly vydržet mnohem déle. Někde jsem tu psal krátký výčet závad na mém současném CC. To předchozí bylo ještě celkem v pořádku, ale tohle je teda dárek. Najdu to.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 06.11.2017 01:00
od tomogo
KJirka píše: Jestli to je normální nevím, ale asi ne. Mně odešla třeba žhavicí svíčka po ca. 115 t. km. Nikdy předtím jsem žhavičky neměnil, a to jsem měl aut už fakt hodně.
Před pár lety jsi mě dost točil s tou permanentní kritikou VW. Dodatečně bych se ti asi měl omluvit, protože jsi měl pravdu. Já bych to sice tak jako ty neprezentoval, ale více méně to dneska cítím podobně. Odchází díly, který by měly vydržet mnohem déle. Někde jsem tu psal krátký výčet závad na mém současném CC. To předchozí bylo ještě celkem v pořádku, ale tohle je teda dárek. Najdu to.
Tak to pěkně všechno sepiš, ať VW vidí, co vyrábí za krámy.

Jinak mi nevadí, že se mnou lidi nesouhlasili, prostě každý má nějaký názor. Jediné, co se mě dotklo byly ty sprostý urážky a hlavně Porsche Prosek, které mě dokonce chtělo dát k soudu a vyhrožovali mi právníky pro hanobení dobrého jména společnosti.

Ale zatím mám v tom neštěstí stále ještě poměrně kliku, protože když to spočítám, tak jsem do toho auta narval na opravách cca 90 tisíc za 8 let. Sice to není zrovna vizitka kvality, ale přetrpět se to ještě dá.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 07.11.2017 13:43
od KJirka
No tys to v jednu chvíli hnal až extrémně na krev. Proto po tobě vystartovali. Tím se jich ovšem ani v nejmenším nezastávám. Nechtějí věci v záruce řešit, staví se k řadě věcí neochotně a odmítavě. A když už teda něco dělají, tak toho dokážou i dost zprasit. To není pomluva, ale prosté konstatování vlastních zkušeností.

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 07.11.2017 14:47
od Jirka.
Jiří ono je to těžký, v žádném případě se jich nezastávám, jsou to neochotný kokoti, o tom naprosto žádná, ale nepředstavujte si že by to u nějaký jiný značky bylo lepší. Vy tady brečíte nad drobnostma, že máte nějaký flíčky na lištách, nebo nějaká lišta nesedí, já to chápu, mě by to u takhle drahého taky sralo. To mi připomíná černocha co k nám jezdí na servis ke kolegovi. Měl Golfa V, jo na můj vkus toho na tom řešil docela dost, i když za některý věci nemohl výrobce-jako např. čínský rádio co mu vybíjelo baterku, ale jinak dělal dvouhmotu, silentbloky, a dalších x drobností co si nepamatuju. Každopádně byl nasranej jaký je vw sráč, že ho to za 4 roky stálo 48.000 Kč, tak to prodal. Tak koupil BMW 316. Auto pěkný, o tom žádná. Po půl roce mu to začlo žrát vodu, prasklej blok 65000 Kč. Ted je to půl roku a do nového motoru opět leje 1L vody na 100 km, závada ta samá. Tak si říkám že si fakt pomohl :laugh: :laugh: :laugh:

Re: TSI 2.0 miss fire cylinder 1.

Napsal: 07.11.2017 17:45
od KJirka
Počkej Jirko, já nebrečím nad lištama, to je jen jedna z mnoha věcí. Každopádně ale, když si koupíš nový auto za mega a neuplyne ani rok a ty lišty jsou fakticky zničený, ptrotože jsou v tom chromu vyžraný od soli dírky skrz, tak to asi normální není ne ? Zvlášť, když to auto snad na sněhu vůbec nejelo. A oni se zuby nehty brání, aby ti ty podělaný lišty za pár tisíc vyměnili. A je to věc, která je prostě vidět. Je to estetická záležitost na povrchu auta. Dyť jsi to viděl ne ?
A pak ti jen tak vymění DSG, která stojí asi 120 litrů. A to jen proto, že z ní nepatrně uniká pod jedním šroubem olej a oni nemají servisní předpis, jak to utěsnit. Jsou to jen měniči. To taky asi úplně normální nebude, žejo.
A ta úroveň jejich práce je děsná. Já netvrdím, že vždycky a všude, ale tam, co jsem jezdil, to bylo dost hrozný. Jenže to zjišťuješ postupně a mnohem později. Tady ti něco ulomí, tamhle něco nedotáhnou, tady strhnou závit apod.. A pak ti říkaj lidi, co jezdí na servis za hranice, že to je úplně jiná liga. Nevím, nebyl jsem, nemůžu srovnávat, ale slyšel jsem to už mockrát. To, co nejde tady, je tam naprosto normální. Úplně jinej přístup a jiná úroveň.
Jen taková nepodstatná blbost, ale všimneš si toho a nutí tě to zamyslet se nad tím. Měnili mi teď klimakompresor. To, že ta cena je zhruba dvojnásobná, než kdybys to dělal třeba ty, to neřeším, je to na pojistku a do autorizáku jsem tudíž musel. Spoluúčast žádná. Ale doprdele, když už na tom mají takovou daň z luxusu, tak proč mi to auto předává s haubnou od šmíru ? Ten mechoš to musel vidět, techznik, co to přivez z dílny to musel vidět a já musel vzít papírový kapesníky a šmudlat to tam, abych nejel, jako prase. A víš co, to jsou takový malý střípky, který se v tý mozaice skládaj a dávaj dohromady celej obraz. A ten obraz není vůbec pěknej.