Zahřátí motoru

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
LorenzoB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 29.04.2016 06:43
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Zahřátí motoru

Příspěvek od LorenzoB »

Ahoj, chci se zeptat, pokud motor dosáhne 90C, tak při nastartovaném motoru by to už nikdy nemělo kolísat nebo tomu tak není? Teď v zimě pozoruju, že když se to zahřeje a přibrzdím nebo jedu fakt více pomaleji v obci, tak mi teplota klesa o dvě čárky, takže asi na 80C. I když je zima a v létě mi to neudělalo nikde, myslel jsem si, že to je špatně, vyměnil jsem za nový termostat a dělá mi to pořád. Nicméně jsem vypozoroval včera jednu věc. Včera jsem vyjel z baráku, zahřálo se to na 90C a dojel jsem kolonu k nehodě. Stál jsem 45 minut na el. brzdě bez pohybu. Klasicky to spadlo na 80C a postupem času, když jsem nejel to šlo opět samo nahoru. Při volnoběhu po asi 25 minutách se to dostalo zpět na 90C, ale pak to opět klesalo, když to dosáhlo. Venku bylo +0,5C po celou dobu... Takže jsem z toho fakt jelen, je nový termostat i fridex...

Dále mám problém (nevím jestli se to týče toho), že když dám topení na max 26C, tak jde strašný horko, za chvíli se v autě nedá vydržet, ale když to trošičku maličko jen stáhnu, tak teplota strašně rotuje. Pozoroval jsem to jako spolujezdec na dlouhé trase a průběžně co 1,5min. se mění teplota studený-horký. Je tam naladěno cca 25C, jde studený vzduch, přiložím ruku a najednou jde teplý. Po minutě už zase studený a po další minutě už zase teplý..dám 26C a v autě je horko jako prase...nechával jsem to napíchnout a diag nepíše nic..klapky by měly být ok. Vyzkoušen i nějáký test (jestli akčních členů? nvm)..samo to testovalo a vše OK...fakt nevím co s tím..

Může to být čidlo teploty? Nechci vyhazovat peníze oknem jen tak, už ten termostat mě nasral..zbytečně měněný..a ještě se chci zeptat offtopic, když chci zprovoznit coming a leaving home potřebuju senzor deště, nebo to jde i bez toho nakódovat/zprovoznit něják? Díky moc za rady.
VW Passat Variant B6 1,9TDI 77kW BLS + chip.

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřátí motoru

Příspěvek od Nwkt »

Jenže ten budík od výroby kecá. 90 to ukazuje třeba už od 70-75 co má voda. V tom je problém

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřátí motoru

Příspěvek od napster »

A proc pred zbytecnou vymenou X Y dilu to nejdriv nenapichnout a podivat se na merene hodnoty? Jak psal Nwkt. Budik ti na 90° Stoupne klidne uz pri 70C. K teplote v aute. Je to normlni jev. Udrzuje to teplotu auta nastavenou na climatronicu. Cidlo je v climatronicu. Ja mam nastavenou kl8mu na auto a tyto rozdily nejak nepocituji. Ale jakmile dam nohy-xicht a sklo,tak mi to dela taky teply a studeny vzduch.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
LorenzoB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 29.04.2016 06:43
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Re: Zahřátí motoru

Příspěvek od LorenzoB »

Já právě nemám climatronic, takže ani čidlo slunečního svitu na palubovce. Omlouvám se, zapomněl jsem to dodat.. mám klasickou manuální klimu.
VW Passat Variant B6 1,9TDI 77kW BLS + chip.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“