Neregeneruje DPF

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Ferax
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 06.09.2017 21:41

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Ferax »

Tak zrovna Jirka. je velmi schopný automechanik, který se už řadu let specializuje právě na Passaty B6/B7. A celkově těch, co se tím živÝ je tu celá řada. Jenže to by ses musel do toho fóra trochu začíst, než začneš na někoho dělat ramena.[/quote]
nedělám na nikoho ramena!! tak at Jirka napíše zasadní rozdíl mezi CR a PD MOTORY co se týče konstrukce,a hlavně spalování a kvality dpf filtrů na obou motorech... a průběhy regenerací dpf na PD a CR... A TO ŽE TU NĚKDO HONÍ AUTO NA 170KM/H aby vůbec regeneroval to je prostě moc..

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Jirka. »

Ty absolutně nevíš o čem mluvíš. Jo viděl jsem toho fakt málo, tak nám sem šoupni prinscreen kde bude na PD od poslední regenerace najetejch 2000 km. Nevim jestli jedeš na nějakejch drogách nebo co, ale máš to úplně pomotaný. Rozdíly ti to vypisovat fakt nebudu, nemám na takový jelita čas, to si můžeš najít někde na netu. A speciálně pro tebe, zrovna BMR je na tom s regeneracema úplně nejhůř, tím jak je to 16V, tak to žere víc oleje než třeba BMP/BLS a ty regenerace jsou ještě častější. Kdybys nám tady napsal že s tím najedeš mezi regeneracema 500, tak bych řekl asi dobrej oddíl, ale 2000km si nech na pohádky pro děti :fool:
Jediné v čem máš pravdu že ve 170 to regenerovat vůbec nebude.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od doktor013 »

to je zase gulas, dotaz zacina s BMR, pak to tu nekdo vytapetuje s BLS :D a nakonec se pridaji i ostatni s poznatky, ehm....

vemte za fakt ze jednotka regeneruje proste tak jak je naprogramovana a predevsim vypaluje podle stavu filtru a tecka...rozdil v prubehu regeneraci mezi PD a CR je tu taky napsanej, kombinace PD + filtr je starej znamej pruser, s tim nelze bohuzel nic delat, je to dan za vyvoj....ale VW neni nejhorsi a ani samo /viz. Ford, blbej Peugeot a PSA/, proto se o tom mluvi a emise jsou on-line, ale je to v zasade pro dobro vsech - vemte si takovy PPL, DPD dodavky, kamiony apod.

to ze nekdo vypaluje nucene za jizdy ve 170 km/h je stejne zoufalstvi co nic neresi, na tom se shodneme, abych mel napojenej Vag za jizdy a hlidal teploty, nejsem blazen, u PD stejne neni zadna pasivni regenerace...auto neni atomova elektrarna, ma hlavne jezdit

jo a ten novej soft je teda dobry spiknuti, ala EURO 7 :D evidentne si nikdo z tech nahore nepreje diesel motory s najezdy nad 500 tis. km, to je slusna lobby proti rope, buh vi jak to bude v roce 25.... se nedostanes s dieselem do mesta a vsude bude jezdit Tesla, pokud do roka nekrachne.....jako ze jo....no nic, za me nehledat v tom vedu a filtr vymenit...basta
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od doktor013 »

napster píše:Dieselgate je od roku 2008 ale tj jedno. Treba Jirka. sharik4x4 nebo motorpower a dalasi. Ty delaj do vcel. Motorpower umi udelat ze vcely i sršeň! Mam sice CR s 500tkm a puvodnim DPF regeneruji cca 450-700km. Podle toho kde a hlavne jak jezdim. Ono je docela i jiny CBBB a CFGB oba CR a 125kw. U CFGB 2011 s 200tkm s chipem od jedne kladenske firmy od 70tkm uz auto regeneruje po 200km... a na full nadrz se najede 400km.... drive tech 600km,coz bylo v pohode na styl jizdy a na tahani plataku. K tem teplotam. Ikdyz jedes Liberec-Praha 180-230kmh tak teplot jako pri regeneraci nedosahnes(odzkouseno) nicmene uspesnou regeneraci udelas i pri 80kmh,kdyz si o to auto rekne.
:good: :good:
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Jirka. »

David Pípal píše:
Jirka. píše: Při probíhající regeneraci, nebo jí vůbec nespustíš?
procenta zanesení neklesají tak pravděpodobně neregeneruje
Spuštěná regenerace je vidět v kanále 069 pole 4 stav regenerace.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Ferax
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 06.09.2017 21:41

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Ferax »

Jirka. píše:Ty absolutně nevíš o čem mluvíš. Jo viděl jsem toho fakt málo, tak nám sem šoupni prinscreen kde bude na PD od poslední regenerace najetejch 2000 km. Nevim jestli jedeš na nějakejch drogách nebo co, ale máš to úplně pomotaný. Rozdíly ti to vypisovat fakt nebudu, nemám na takový jelita čas, to si můžeš najít někde na netu. A speciálně pro tebe, zrovna BMR je na tom s regeneracema úplně nejhůř, tím jak je to 16V, tak to žere víc oleje než třeba BMP/BLS a ty regenerace jsou ještě častější. Kdybys nám tady napsal že s tím najedeš mezi regeneracema 500, tak bych řekl asi dobrej oddíl, ale 2000km si nech na pohádky pro děti :fool:
Jediné v čem máš pravdu že ve 170 to regenerovat vůbec nebude.
tak jinak ty JELITO na fetu ..s castrolem a obyčejnou naftou ONO a starýma vstřikama a turbem to regenerovalo každých 200 km a výfuk plný sazí i tak..

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Jirka. »

Tak šup šup, nějakou tu fotku kde máš 2000 od regenerace :laugh:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Jirka. »

A novej filtr řeší polovinu problému. Máš sice novej filtr, ale turbo a motor starý, tj. speciálně u toho 16V ten filtr (i origo VW) nevydrží v žádném případě to co vydržel na novém motoru.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Ferax
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 06.09.2017 21:41

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od Ferax »

Jirka. píše:A novej filtr řeší polovinu problému. Máš sice novej filtr, ale turbo a motor starý, tj. speciálně u toho 16V ten filtr (i origo VW) nevydrží v žádném případě to co vydržel na novém motoru.
dpf 15tkm,turbo a vstřiky 43tkm ,origo nový egr ne žádný čínský aušus z kelly....kvalitní nafta a hlavně už nikdy oleje castrol,shell koupené v cz...jo každý měsíc navíc míchám do nafty BG 240 ted už BG 245 proto taky ta regenerace až po tolika km..

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od KJirka »

počkej, já celou dobu myslel, že těch 2000 km je překlep a tys to myslel vážně ?! :laugh: :laugh: :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od napster »

Regeneraci kolem 1500-2000km mi to nedelalo ani jako novy. :mrgreen: auto si kupoval jako funglovku?! To,ze ti to jako JEDINYMU "regeneruje" po 2000km zpusobuje turbo,co ma 50km,nebo vstriky? Nebo kouzelne aditivum,ktere se leje do nadrze 325ml na man 65L nafty a vystaci na 15 000km?
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od ppfox »

to je ale zase výživný vlákno, to si musím dát do sledování, humoru není nikdy dost :laugh: :laugh: :laugh:

a k tomuhle
Nwkt píše:Před updatem cca 690-780 km. Po updatu nevím, nepojedu tam :-D ale dle reakcí známých by to mělo být kolem těch 300km
mám už druhou B8 a regeneruje pravidelně každých 250-300 km, to původní řetko CBBB s najetejma 2 hektarama to pálilo standardně v rozmezí 700-800km, takže dieselupdate to tlačí na "nový normy" :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od napster »

Takze vlastne ja se pri 500tkm dostal skoro k norme na cca 500-600km takze az najedu 1milion,tak budu mit necinknutej diesel :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od ppfox »

přesně tak :mrgreen:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Neregeneruje DPF

Příspěvek od KJirka »

Já hlavně obdivuju všechny vás, co to poznáte, když začne regenerace. Obzvláště bych to rád viděl třeba na dálnici, v plný rychlosti. Tvrdím jednu věc, že většinou si nevšimneš vůbec ničeho. Jo, jde tam víc paliva, tak by to teoreticky mělo být znát na výkonu. Ale když máš 200k +, tak v určitým režimu vysokých otáček nepoznáš ani h***o. Všimneš si toho dejme tomu ve městě nebo když jedeš v klidu těch 90 - 100. Takže já třeba vím, že mi to regeneruje ca 400 - 500 km, jen proto, že mi to někdo vyčetl. Je to diskuze fakt o ničem.
Pojďte se radši bavit o tom, jak někam instalovat kontrolku, která by na regeneraci upozornila. To by pak bylo přínosný. A ne tyhle hry na náhodu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“