Zdravím mám 2.0 tdi 103kw BKP.
Příkladam foto výsledku .
Auto startuje dlouze skoro vůbec .
Vyměněno : zhavici svíčky ,lista ke vstřikování,nová baterie.
Přeložení vstrikovacu mezi 1 a 2 valcem mělo za výsledek stale chyba na 1valci.
Následující den hlásí ze dvě nové svíčky KO.
Auto stojí na dílně a když nastartuje tak na 3 válce ,po přidání plynu vyskočí hláska zhaveni a motor do dilny.
Problémové motory 2.0 Tdi
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2018 16:19
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
Do BKP patří dva typy svíček, dle mě ti někdo dal ten špatný a svíčky shořely-jsou na jiné volty. Nejspíš ti podfukuje vstřik, nebo je vadný, popřípadě poškozená kabeláž.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2018 16:19
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
Tip svíčky ; do 05/2007 jdou ty 7v od 06/2007 jsou 4,4v
Kabeláž je nová . Vstrik “vadný” když dam na druhy válec tak mi vag píše stale chyba na 1. Válci
Kabeláž je nová . Vstrik “vadný” když dam na druhy válec tak mi vag píše stale chyba na 1. Válci
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
Tak motorová kabeláž. Prošoupaná u starteru.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.01.2018 16:19
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
To vyzkousim zítra . Nebo skrat v RJ
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.02.2018 10:25
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
Zdravím. Mam passat b6 2007, 103kw, 4 motion. Asi tak 3 mesice mam problem se studenymi starty. Baterie nova, vymena zhavicu, repas turba, tankuju pouze na Benzine+aditiva. Pri nastartovani vozidla se vali bily dym a auto decentne skube cca 20 vterin. Pak je vse v norme. Auto jede, turbo nevynechava. Docetl jsem se, ze muze byt problem na strane trubky odvetrani vika motoru? nic jineho mne nenapada. Vstriky v norme, tesneni taky cajk. Muze mi nekdo poradit popr.mel nekdo podobny problem? Dekuji a prosim o rady
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémové motory 2.0 Tdi
Dle popisku se bude jednat o vstriky.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG