Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
U 3C není žádný přípravek potřeba, pístek se jen zatlačí, nemusí se s ním pootáčet jako u normální ručky. Nejspíš si nenechal 30 s interval a jednotka je KO.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
Podle mě jestli je nebo není KO zjistí přiložením dvou drátků na ty dva piny co jsou i motorku....
Asi bych tam já za sebe vrátil starý destičky, našlapal ty brzdy a udělal to celý znovu. Ale takhle se jednoduše radí a hůř dělá. Aktuálně tipuji, že se s tím jen tak nepohne a motorek nebude s ŘJ komunikovat vůbec. Hlavně jak auto přejde do servisního módu s těmi brzdami, tak tu diagnostiku neodpojovat... Audi to má napsané i na budících, že se prováděn servisní zásah do brzd a blikal nápis "brzdy!" a ikona ABS. Těžko ale můžu tipovat jak to má Passat.
Auto ale na odtah není (jak psal na začátku). S tím si podle mě sám poradí.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
Výměna zad.destiček je triviální věc, stačí dodržet postup, kerý tu je na webu. Stačí Vag a bežný nářadí. Ale češi jsou mistři , takže to rozeberou a pak teprve zjišťujou co stím. Blbec není ten co se zeptá , ale ten co se nezeptá a dělá chytrýho.
Díky za rady i kritiku.
Ještě jsem tedy zjistil že mi vytekla brzdovka nejspíš přes ten jeden pístek a na palubovce mi teď bliká brzdová kapalina návod k obsluze a svítí ABS
linkovany navod je z roku 2014, RossTech zverejnil aktualizovanou verzi navodu pro jednotky s CAN a UDS a je to tam velmi pekne a nazorne popsane - vc. neustale opakovanych varovani na 30s interval
Návody a uporornění jsou k ničemu. Je to marný ,je to marný,...Příčina je jednoduchá , ušetřit, přeci nebudu někomu platit za výměnu destiček, když si to můžu udělat sám. Nic na tom není, říkali kluci v hospodě. Výsledek již známe, to co se dá zvládnou za cca 2 hodky a v ceně za práci cca 1000kč ,teď bude stát desetitisíce a nepojízdné auto na měsíc. Prostě kdo šetří, má h***o.V tomhle případě trojnásobný.