Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- kubi72
- Člen klubu
- Příspěvky: 529
- Registrován: 16.02.2016 07:33
- Bydliště: okolí Litomyšle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Něco k tématu?
https://automix.cars.cz/zivot-ridice/pl ... -internetu" onclick="window.open(this.href);return false;
https://automix.cars.cz/zivot-ridice/pl ... -internetu" onclick="window.open(this.href);return false;
______________________________________
VW Passat Variant 2,0 TDI 140 kw 2012 CFF →kubiho paštika←
______________________________________
VW Passat Variant 2,0 TDI 140 kw 2012 CFF →kubiho paštika←
______________________________________
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
nic novyho, na to nepotrebujeme Youtube proste plachteni ma smysl ale ne u automatu IMHO....tam je spis na obtiz tu paku za jizdy posouvat, co kdyz tam nahodou omylem das za jizdy R ? nehlede na to ze u me osobne mel automat ten vliv ze jsem na razeni/otacky/motor uplne kaslal, jen jsem spapal na plyn jak moje zenakubi72 píše:Něco k tématu?
https://automix.cars.cz/zivot-ridice/pl ... deni-motor" onclick="window.open(this.href);return false;
em-co-je-uspornejsi-20171016.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
125 kw, BMR, Highline 2008
- dasek82
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19.07.2009 20:41
- Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
taky jsem to pochopil ze to nedoporucuje tzn pokud to nema plachteni jezdit na d/s
jinak pro ty co tady tvrdi ze tam soupnes z N rovnou R asi nikdy nemeli automat protoze je to jisteny mechanicky
a z R na P uz vubec ne
jinak pro ty co tady tvrdi ze tam soupnes z N rovnou R asi nikdy nemeli automat protoze je to jisteny mechanicky
a z R na P uz vubec ne
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2018 10:23
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Většina lidí co sem tohle píše má většinou opravdu manuál a vůbec netuším takže neřešímdasek82 píše:taky jsem to pochopil ze to nedoporucuje tzn pokud to nema plachteni jezdit na d/s
jinak pro ty co tady tvrdi ze tam soupnes z N rovnou R asi nikdy nemeli automat protoze je to jisteny mechanicky
a z R na P uz vubec ne
PASSAT B7 2014 CFFB 103KW DSG
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
jasne nehlede na to ze R je na druhou stranu... ale co ja vim... kdyz budu super stehno a hrat si z nudy v kolone s radickou....
125 kw, BMR, Highline 2008
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 01.03.2018 16:20
- Bydliště: Praha, Rakovnik, Turnov
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Panu Sixtovi jsem také psal, ale odpovědi na moji konkrétní otázku, zda razeni při jízdě na N a zpět na D prevodovce nějak škodí jsem se nikdy nedočkal. A to jsem se preptaval stále dokola asi 4x. Ptal jsem se taky, jestli je mechanicky rozdíl mezi tim, jak radi mezi N a D funkce plachteni vs. když to udělám sám pákou a taky nevěděl.
Neustále se diskuse vrací k tomu, že si máme koupit manuál nebo mít zapnutou trvale funkci plachteni (což už bylo asi 20x vysvětleno proč nechceme). Nezlobte se pánové, ale kdo píše tyhle reakce zjevně nepochopil podstatu dotazu v tomto příspěvku a úplně zbytečně vyvolává offtopic flame, protože o tom tahle diskuse opravdu není. Dotaz je jasný, ale nikdo prostě nezná odpověď a někteří si prostě jen chtějí "rejpnout"
Jen ještě doplním, že osobně jsem asi po 14 ti dnech zkoušení jízdy s plachtenim tuto funkci vypnul a začal z dlouhých tahlych kopců vyhazovat na N a všechno je naprosto bez problému. Spotřeba je lepší než s plachtenim (protože v 95% při sundani nohy z plynu jedu za 0) a plynulost taky. Takže dokud nekde jasně neuslyším, že takové chování převodovce škodí, budu to dělat i dál.
Osobně mi dává logiku, že je to k prevodovce šetrnější než plachteni, kde převodovka radi mezi N a D neustále.
Neustále se diskuse vrací k tomu, že si máme koupit manuál nebo mít zapnutou trvale funkci plachteni (což už bylo asi 20x vysvětleno proč nechceme). Nezlobte se pánové, ale kdo píše tyhle reakce zjevně nepochopil podstatu dotazu v tomto příspěvku a úplně zbytečně vyvolává offtopic flame, protože o tom tahle diskuse opravdu není. Dotaz je jasný, ale nikdo prostě nezná odpověď a někteří si prostě jen chtějí "rejpnout"
Jen ještě doplním, že osobně jsem asi po 14 ti dnech zkoušení jízdy s plachtenim tuto funkci vypnul a začal z dlouhých tahlych kopců vyhazovat na N a všechno je naprosto bez problému. Spotřeba je lepší než s plachtenim (protože v 95% při sundani nohy z plynu jedu za 0) a plynulost taky. Takže dokud nekde jasně neuslyším, že takové chování převodovce škodí, budu to dělat i dál.
Osobně mi dává logiku, že je to k prevodovce šetrnější než plachteni, kde převodovka radi mezi N a D neustále.
VW Passat Alltrack, 2.0 TDI 130kw DSG, 2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2018 10:23
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Jn začal sem to tak dělat taky a pohoda
Prostě když tam mrsknu jednou za 30km Nko, tak ať mi někdo netvrdí, že to vadí víc než když to plachtění vyhodí za 30km - 50x.
Prostě když tam mrsknu jednou za 30km Nko, tak ať mi někdo netvrdí, že to vadí víc než když to plachtění vyhodí za 30km - 50x.
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
mmerlin: No upřímně, pokud chceš za jízdy neustále něčím kvdrlat .... tak sis ten manuál koupit měl
- xkovp101
- Jezdec
- Příspěvky: 218
- Registrován: 22.01.2010 17:04
- Bydliště: Praha, Zdice
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Proč si kupujete automat, když tam musíte dávat N?
Passat B7 R-line CFGC a Golf VII Highline
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
No to mi teda taky nedochází...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Za 0 ?? Při sundání nohy z plynu na N ?? Ja jedu za 0 ve svem manuálu když sundam nohu z plynu,ale mam tam kvalt. Ty ne ,s tím co děláš.Sorry jako.
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
ježišmarjá, to je zase téma ! Ještě někdo zkuste vypočítat, jestli je výhodnější nulová spotřeba při deceleraci, ale s krátkým dojezdem nebo zanedbatelná spotřeba na volnoběh, když to žádnej motor nebrzdí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
O co jde?? Reagujem jen co píše ne?? a jestli píše kravinu,že jede na N za 0 tak všichni vime že je to kravina.jen reakce nic víc. Už mi to tu přijde jako abych se předem zeptal zda tu mužu něco napsat nebo ne. no ty vole,jsou tu vyživnější témata a jen komunikujem....Moc jsem nepochopil moderátora...
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- smutnas
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 05.04.2008 12:44
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
Něco k trochu k tématu, dá se plachtění nějak dokodovat? Mám b7 2011, když sundám nohu skočí mi tam neutral. Kamarád má to samý, ale rok 2014, ale při sundání nohy z plynu má furt zařazený kvalt a jemu to vadí, že to nevyřadí
Dík
Dík
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyřazení s DSG DQ250 při jízdě z mírného kopce na N!!!
O co jde ? No jde o howno a právě proto nevím, proč se v něm pořád dokola rejpete. A nebuď vztahovačnej, nebylo to ani zdaleka jen na tebe.ladik danek píše:O co jde?? Reagujem jen co píše ne?? a jestli píše kravinu,že jede na N za 0 tak všichni vime že je to kravina.jen reakce nic víc. Už mi to tu přijde jako abych se předem zeptal zda tu mužu něco napsat nebo ne. no ty vole,jsou tu vyživnější témata a jen komunikujem....Moc jsem nepochopil moderátora...
K dotazu na kódování: funkci "plachtění" DSG buď umožňuje nebo ne.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !