Cukani za jizdy
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Cukani za jizdy
kolikrát se ti to už stalo ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
Asi 5x a vzdy u studenyho motoru. Jsem zvedavy zitra rano.
Volnobeh taky bez problemu. Tankovani vzdy jen schell nebo benzina verva
Volnobeh taky bez problemu. Tankovani vzdy jen schell nebo benzina verva
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Cukani za jizdy
Při jízdě na rovince 1500ot, o rozjezdu nepadlo ani slovo.
Pokud jedeš na 1. Stupeň stovky metrů.
Holt bude dobré zařadit po rozjetí 2. Rychlostní stupeň a bude po problému.
To už dělala stará auta, jakmile jsi jel už moc dlouho na jedničku, začala skubat ) To že první rychlostni stupeň citlivy dost na přidání a ubrani plynu je fakt. Nicméně mně osobně to u manuálu nedělá Passat 3C, jo pokud rychle přidám nebo uberu plyn také poskočí. U automatu to nedělá Passat CC.
Pokud jedeš na 1. Stupeň stovky metrů.
Holt bude dobré zařadit po rozjetí 2. Rychlostní stupeň a bude po problému.
To už dělala stará auta, jakmile jsi jel už moc dlouho na jedničku, začala skubat ) To že první rychlostni stupeň citlivy dost na přidání a ubrani plynu je fakt. Nicméně mně osobně to u manuálu nedělá Passat 3C, jo pokud rychle přidám nebo uberu plyn také poskočí. U automatu to nedělá Passat CC.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
Tak cca do 50m ale zacne to cukat treba po 20m. Kdyz to zacne cukat zkusim dat 2. Co to bude delat.
Co jsem procital na forech skoda.
Tak jednomu neco podobneho delala spinava skrtici klapka a druhej mel problem s dvouhmotou.
Tak ted co si vybrat (
Co jsem procital na forech skoda.
Tak jednomu neco podobneho delala spinava skrtici klapka a druhej mel problem s dvouhmotou.
Tak ted co si vybrat (
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Cukani za jizdy
Tak egr teoreticky u studeného motoru a do cca 2000tis je zavřený a točí spaliny dokola. Spojka může být, většinou je to dost poznat při seslapnuti a pouštění, i když kovový zvuk je už dost pozdě na výměnu, pokud se objevuje. Ale v servise (rozhodně ne značkový VW) by ti určitě poradily, protože co se vidí osobně, se lépe určuje.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
To mas pravdu. No nejakou dobu budu jezdit a uvidim jak se to bude projevovat. Zkusim i jinou naftu. A pak se uvidi:)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
Tak dneska mi po rozjezdu zaclo jakoby cukat a provazelo to takovy to naftacky chrochtani.
Projev zvuku min chrochtalo a vic.
Projev zvuku min chrochtalo a vic.
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Cukani za jizdy
Se podívej do naftovýho filtru.. jestli tam budou piliny je to jasný.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
To by pak bylo v haji cerpadlo? Fitr se menil pred 1500km a bylo to cisty.
Jinak dnes jsem napojil na vag a na zahratem motoru to ukazuje tohle :
2blok poloha pedalu plynu 0-01-0
11- pracovni cyklus elektromagnetickeho ventilu plniciho cyklu 99%
Klapka saciho potrubi, rizeni 5%
Klapka saciho rizeni info 5%
Klapka sasiciho rizeni po prutoku vzdychu , koncovy stupen -20%
A da se pripadne to cerpadlo nejak zkotrovat pomoci vagu?
Jinak dnes jsem napojil na vag a na zahratem motoru to ukazuje tohle :
2blok poloha pedalu plynu 0-01-0
11- pracovni cyklus elektromagnetickeho ventilu plniciho cyklu 99%
Klapka saciho potrubi, rizeni 5%
Klapka saciho rizeni info 5%
Klapka sasiciho rizeni po prutoku vzdychu , koncovy stupen -20%
A da se pripadne to cerpadlo nejak zkotrovat pomoci vagu?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Cukani za jizdy
A hlavně pokud se tam aditiva nedávaly a potom hodně, mohly se uvolnit nějaké usazeniny. Kontrola sítek, a diag rail atd..
Asi se zastav...
Asi se zastav...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Jezdec
- Příspěvky: 477
- Registrován: 06.07.2012 20:35
Re: Cukani za jizdy
Ted jedu od automechanika. Zkoukl palivak a zadne spony tam nejsou a rekl mi,ze si mysli,ze mam spis v cudu dvohmotu. Je fakt,ze i to me napadlo
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 30.10.2016 08:09
- Bydliště: Ostrava
Re: Cukani za jizdy
No nevim nevim ale kdyz tatikovy odesla dvouhmota tak za studena to nedelalo nic ale az se zahrala tak to delalo bordel. Pokud ti to cuka pri studenem motoru tak bych rekl ze ti pada nafta. Me to tak delalo na audine kdyz mi odesel zpetny ventyl za filtrem.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Cukani za jizdy
někdo tvrdí, že uvolněnej setrvák je znát při studeným motoru, ale já mám vlastní zkušenost, že to dělalo naopak při motoru ohřátým. Při studeným nikdy.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !