Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

Zdravím všechny. Obracím se na vás s problém který mě už trápí zhruba půl roku. 2.0 FSI 110 kW (manuál) se na volnoběh chvěje a výfuk má nepravidelný zvuk ( pokašlává ). V momentě kdy na volnoběh zvýším nepatrně otáčky ,je vše v pohodě. Měl jsem to u 3 mechaniku. Každý vyměnil něco a nakonec mi to vrátil ze neví co s tím. Do auta už jsem vrazil 15000 a vlastně mě nikdo nepřiblížil k problému.

Diagnostika chybu neukazuje ale při pohledu na chod válců vypadává někdy válec č.1.

Po výměně žhavicích cívek, svíček, olejů, po kontrole a čištění vstřiku a vše ok. Kompletní dekarbonizace. Tlaky na válcích jsou v pořádku, nikde vzduch nepřisává.

Měl jsem za to že by to mohl být podpáleny ventil ale to by bylo špatně tlaky.. není to tak? Dělat novou hlavu (za
cca dalších 15000) se mi zrovna dělat nechce když nemám jistotu jestli to pomůže.

Kdyby se mi ozval i nějaký mechanik v okolí Olomouce který by si na to troufl, budu jen rád. U mě v okolí jsem mechaniky vyčerpal

Díky moc za odpovědi

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od hkr »

Už to tady snad kdysi někdo řešil a že prej čerpadlo, protože válec 1 je od čerpadla nejdál a tak nemá tlak? Něco takovýho, neručím, ale pohledal bych třeba rok až dva zde v historii.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

Ahoj. Pročetl jsem toho tady už mraky ale vyloženě konkretizovat problemy co se řeší tady s tím mím se mi nedaří. U mě je problém jak na zahřátým motoru tak i na studeným. Otáčky se celou dobu drží jen to prostě škube. Za jízdy by to nikdo nepoznal.

Ale každopádně ti děkuju za radu. Jde zjistit jestli je opravdu čerpadlo v hájí jiným způsobem než samotnou vyměnou? Díky
Passat 2.0 FSI 110 KW

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Jirka. »

Ji ale to bylo Tfsi. A bylo vysokotlaké čerpadlo v háji. Ještě to může dělat pcv ventil
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

Jirko promin že se ptám jako idiot ( zrovna odborník nejsem ) ale PCV ventil? na FSI je jen hadice ne? PC ventilV je u tfsi ne? Jako vyměnitelnej kus za kus jak je to u tfsi
Passat 2.0 FSI 110 KW

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Jirka. »

JJ, myslel jsem to tfsi.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

No tak snad odpoví ještě někdo. Jinak rozvody s tím nemají nic společnýho že?
Passat 2.0 FSI 110 KW

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od motorpower »

Rozvody, vstřiky, moduly, podávací čerpadlo , filtr atd... diag..bloky hodnot a vylučovat.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

Rozvody se chystám dělat. Vstřiky jsou po čištění a kontrole. Jaký moduly ? . Jde nějak otestovat podávací čerpadlo jinak než tím že bych kupoval nový? Filtr palivovej?.... Diiiiky
Passat 2.0 FSI 110 KW

Darker
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 12.08.2014 22:43

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od Darker »

Tak rozvody hotový a beze změny. Ale zdá se mi že při rozjíždění ten 1 valec taky vynechává. Jen nepatrně se škube... Už jsem z toho vážně bezradnej
Passat 2.0 FSI 110 KW

fb_juraj7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 22.12.2021 11:04

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od fb_juraj7 »

Ahojte.
Presne tento problém mám na passatovi b6, 2.0 tfsi 147 kW. U mňa svieti motor a diagnostika hlási sporadickú chybu zapaľovania 2hého valca. Menené všetky sviečky a cievka na 2hom valci. Auto na voľnobehu nepríjemne trhá. Dokonca sa mi raz stalo že pri jemnom pridávaní v rýchlosti 30km/h pri studenom motore sa mi začalo chvieť celé auto tak som ho radšej odstavil a vypol motor. Už to prešlo niekoľkými servismi a stále nič. Každopádne ďakujem za rady ktoré som tu čítal. Snáď tento boj s autom čo najskôr vyhrám

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od swenak »

FSI a TFSI jsou jiné motory. Zkus PCV.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

negra93
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.12.2021 07:40

Re: Chvění a brblání 2.0FSI. Neřešitelný problém

Příspěvek od negra93 »

A co lamdy dival jste se jestli jsou cajk a bez problemu?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“