Vstřiky PPD SIEMENS 03G130073M,T

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 09.09.2015 11:40

Vstřiky PPD SIEMENS 03G130073M,T

Příspěvek od rline »

Ahoj,

prosím o Váš názor:
Vyměnil jsem všechny 4 vstřikovače za nové, po výměně viz chyba na prvním válci : meze regulace nedosaženy a vypínací čas na 1 vstřiku 0,16ms ! To jsem snáď v životě neviděl .. mám za to, že ideálně by měla být hodnota 0,21-0,22ms. tak si říkám, že prostě se může stát, doufám ve výrobní vadu .. tak dám na první válec původní vstřik, co měl dle diag nejlepší hodnoty (test na stolici a čištění ultrazvukem proběhlo jako prevence v prosinci 2017).

Po namontování původního vstřiku je auto již bez chyby a vypínací čas je po ohřátí na prvním válci 0,22ms na druhém 0,21-0,22ms na třetím 0,21ms a na čtvrtém 0,20ms. Foto přiložím když tak večer, nejsem teď tím autem v práci.
Ale včera při odchodu z práce, mě málem drblo.. dám auto na diag a po startu koukám na hodnoty v kanáli 013 a 023. Hodnoty vstřiku na prvním válci po startu až někde k -2 až -3mg/str (vypínací čas 0,24ms !!!) 2,3,4 válec to dorovnávalí + hodnoty cca 0,5mg/str 0,7mg/str a 0,6mg/str, k tomu 2 - 4 válec vypínací časy: 0,20 - 0,22ms a hodnoty +/- kolem 0,5mg/str
myslíte, že by ten první střik co tam zůstal jako původní byl již také v hajzlu ?
ale nebere mi hlava, proč ten nový měl na prvním válci takové na pikaču hodnoty a hlásilo to chybu .. podotýkam, že nové vstřiky = nové těsnící kroužky + šrouby .. ale když se vyndal na zkoušku ten vstřik na prvním válci a dal se zpět ten původní z 3 válce, nyní je diag bez chyby ale ty hodnoty mě pěkně serou (mechanik tam nechal na tom jedném vstřiku původní o- kroužky a původní šrouby, ty se měnili v prosinci)
Dále auto smrdí jako ávie (ale to již i přčdtím nakolik chiptuner cca před lety když to chipoval, tak rovnou DPF off, prej je to tam k hovnu a prej byl již zasranej, dnes bych ho již kopnul do kulí).
Uhel natočení klika/vačka = 1.09° po ohřátí motoru, jinak po startu 1,89 - 1,49 až to postupně spadne na těch 1,09°

Myslíte, že udělal blbost, když se tam vrátil původní vstřik s původním o-krožkama a šroubama? Jo a v prosinci, když to bylo ven na testu a čištění, se malinko zafrézovali sedla vstřiků..od té doby krásné starty ..

Moc dekuji za názor a radu ..
Přílohy
vstriky_M.jpg
vstriky_M_chyba.jpg
vstriky_m_chyba_01.jpg

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“