V158 a V159

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

V158 a V159

Příspěvek od Nemo »

Chalani, viem ze uz velakrat tu ta tema bola ale auto mi prestalo kurit a len chladi resp. ak nekde klima tak ide do auta vzduch teploty ako vonku. Stalo sa to zo dna na den. Podla diagnostiky je chyba v motorkoch v158 a v159. Vykazuju chybu obidva naraz a v teste akcnych clenov sa nehybe ani jeden. Budem ich musiet vymenit tak ci tak, len by ma zaujimalo ci nahodou nemaju spolocnu poistku, ak tak ake cislo? Nechce sa mi verit, ze vypovedali obidva naraz aj ked mozne to je.
Nepomohlo ani vymazanie chyb a ani zakladne nastavenie klapiek.

Dik za kazdu odpoved

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: V158 a V159

Příspěvek od pasátek »

Jsou KO oba, teď to na jednom Passatu řeším. V159 už je vyměněna a už to funguje správně, čeká mě ještě ta V158. Po výměně chyba na V159 zmizela. Jinak se máš na co těšit, výměna té V159 je pro fajnšmekry. :laugh:
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: V158 a V159

Příspěvek od Nemo »

No ono aj v159 pre fajnsmekrov :-) snad este zozeniem zajtra motorky kedze v nedelu uz som chcel cestovat a chladne noci bez kurenia nie su ziadna slava :-/

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: V158 a V159

Příspěvek od Nemo »

Tak som gynekolog porodnik s nervami v riti.. Ale dal som to za 4 hodiny obidva 8-)

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: V158 a V159

Příspěvek od pasátek »

Tak paráda, šla aspoň ta V158(řidič) lépe než V159(spolujezdec)? :)
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: V158 a V159

Příspěvek od Nemo »

V159 mam zmaknutu uz min. 3 krat takze to nebol taky porod ako v158(sofer), ktory som robil prvykrat a ten neviditelny srobik je fakt na prasky :-) ale dal som to a to je hlavne. Lezat v aute dolu hlavou prehnuty jak gymnastka pri sulozi da zabrat veru :-D

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: V158 a V159

Příspěvek od pasátek »

Tak hlavně, že to zas všechno funguje. :wink:
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Mirage Radim
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 27.04.2017 06:37

Re: V158 a V159

Příspěvek od Mirage Radim »

Já jsem měnil před měsícem oba. Můžu potvrdit, že to je porod, ale na jaké straně to bylo horší, nevím.
U řidiče musíš mít na povolení a utažení neviditelného šroubku nejlépe malinkatou ráčnu s torxem a pak to jde samo (do 20 min nemáš co řešit). Pokud ji nemáš, tak se z toho minimálně pose.. a je to na několik hodin.
U spolujezdce máš výhodu, pokud máš passata do rv 2009. Já ho mám 2009 a tam jsou vzpěry, co ti zakrývají motorek navařené a nevyvrtáž do té nerezi ani prd.
U spolujezdce je lepší přístup. Já u řidiče dělal gymnastický most přes práh a záda mě bolely několik dnů.
Doporučuji buď nové motorky nebo koupit samostatně potenciometry a vyměnit si je v motorkách sám. Já jsem nejdřív dal použitý motorek a pak po montáži zjistil, že vykazuje také chybu. Koupil jsem jenom potenciometry a úplně v pohodě, navíc stojí úplné prd proti novým motorkům.
Přeji ti hodně zdaru při výměně.

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: V158 a V159

Příspěvek od Nemo »

Prosim ta, hod link na potenciometre prosim, lebo stare motorceky som si nechal odlozene a vidim, ze ak to je takto opravitelne dali by sa este vyuzit.
Dik

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: V158 a V159

Příspěvek od pasátek »

Proto jsem říkal, že jedině nové, protože nechci tam za půl roku lézt znova. Jo a ta řj xenonů, no kvalitní Wolfsburský nápad. :laugh: Tu vzpěru jsem si u té V159 povolil, drží na 2 šroubech nahoře a na 2 dole, ale i tak tomu vadila ta vzpěra, která jde někam směrem k rádiu, takže tu jsem si podržel a povolil to.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: V158 a V159

Příspěvek od pasátek »

Ta V158 je snad ještě horší, k tomu šroubu se tam nedá skoro dostat a všechno to člověk loví poslepu, ale je to úspěšně vyměněné. Rozhodně bych to nechtěl dělat každý rok. Doufám, že od klapek je na dlouho pokoj. Jo a gymnastika je to velice kvalitní. :laugh:
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“