Dýmovnice pod plynem
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.09.2015 23:15
Dýmovnice pod plynem
Zdravím, po delší době mám zase problém... Pro začátek, jde o motor BKP 103kw bez DPF z výroby s PPD, ale to je asi všem tady jasný, já jen kdyby náhodou. Noa k problému... Aktuálně najeto 130tkm, pravidelně olej po 10tkm, celou dobu značkový servis, za studena nešlapu, po deojetí dochalzuju turbo, nepodtáčim, nepřetáčim, běžný rozpětí otáček 1800-2500ot/min jezdím, vše OK, vymazléné auto... Před 3 týdny bylo auto na intervalu, klasika servis + STK na imortéra, vše OK emise taky. Zmiňoval jsem se servisákovi (ROS Brno), že když tomu šlápnu dost zakouří, příznak byl, že motor třeba ve městě byl vidět v zrcátku lehce kouř, když clověk zařadil další stupeň a pak přidal víc plynu. Říkal jsem si, že to je než se nafoukne turbo, protože cca 2s a přestalo to. Při předání auta řikal, že když to nemá DPF tak normálka.. řikám si OK. No, bohužel včera jsem tomu trochu šlápnul na dálnici a průběh asi následovně... ustálená rychlost cca 120, přidám na plný plyn a pořád držim a zrychluju pod plným, v zrcátku za autem je vidět že to lehce kouří?! ale jen lehce, od cca 170 a někde nad 3000ot/min přišel zlom a za autem to vypadalo jak kdyby hořela guma od kamionu. Čekal jsem, jestli se třeba jen nevyhnaly saze usazené, ale takhle to trvalo pořád cca 30s, to už jsem psychicky nedal a sundal nohu z plynu. Pak jsem to ještě jenou z diagnostických důvodů zkusil zopakovat a stejný scénář. Je to fakt extrémní, pak bylo vidět řeknu... 400m za autem další auta zamnou projížděla hnědo-čeným oblakem dýmu co se "válel" na dálnici. Doplním, že auto bere olej stylem od výměny k výměně, tzn. cca 0,1l/100km takže bych řekl norma pro tenhle motor. PPD vstřiky měněny na svolávačku v 83tkm v 2013. V servise byla paměť závad prázná, serisák ještě řikal jak to auto krásně jede na ty roky (už se torchu známe za 5 let co k nim jezdim ). Netušim kde hledat problém, olej to asi nebude (turbo mě napadlo první), ale když nemizí nějak extrémně, viz výše? Auto nikdy nepadlo do nouzáku (EGR nebo regulace turba). Tak jsem bezradný a jak řikám, servisák mi řekl ať neřešim. Ale to ještě nebylo tak hrozné, když jsem mu to zmiňoval. Vážně jsem bezradný a servis (ROS Brno) očividně taky moc neví kde hledat (jejich prví navrh byl sundat turbo - ale při hnědo-černém kouři? to nevypadá na olej). Popsal jsem to tu dost do podrobna, ale je to fakt specifický a já už nevím co dělat (a nenechat rozebrat půlku motoru). Prosím a jakoukoli radnu/názor/zkušenost.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
Pokud to auto jezdí takhle extrémně málo, začal bych pořádným pročištěním. Minimálně s tím vůbec nic nemůžeš pokazit.
https://www.pro-tec-cz.eu/katalog-produktu" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.pro-tec-cz.eu/katalog-produktu" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Dýmovnice pod plynem
.... no dobrý, vyhodí prachy a hulit mu to bude stále ...
Když to huli cerne, jde tam moc nafty...logická uvaha tedy je, ze jestli se v tom nikdo nevtal, tak buď vstriky dávají moc, nebo je tam málo vzduchu.... ale k tomu ať se radši vyjádří místní mechanici...
Když to huli cerne, jde tam moc nafty...logická uvaha tedy je, ze jestli se v tom nikdo nevtal, tak buď vstriky dávají moc, nebo je tam málo vzduchu.... ale k tomu ať se radši vyjádří místní mechanici...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.09.2015 23:15
Re: Dýmovnice pod plynem
No, já to taky vidim buď vstřiky nebo málo vzduchu, ale rozumim tomu, jak koza petřželi, tak se ptám napřed zasvěcených
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
Prochy, nevyhodí peníze a řekne ti to i takovej skeptik, jako Kimik. Tahle chemie je asi to nejlepší, co se dá koupit. Známej, od kterýho to kupuju, má servis a mluví o tom v superlativech. A ten hned tak něco do auta nenaleje.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.09.2015 23:15
Re: Dýmovnice pod plynem
A co konkrétně z těch přípravků by bylo pro můj případ? Maji tam toho hafo
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
jj, maj toho hafo a proto je třeba si to prostudovat. Všechno důležitý je tam napsáno.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Dýmovnice pod plynem
Tyhle vodičky jsou k ničemu. Když už lít něco do nádrže atd tak určitě něco z produktů liqui moly. Zbytek jsou vyhozené peníze viz Metabond a podobné paskvily s placebo efektem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.09.2015 23:15
Re: Dýmovnice pod plynem
Tak jsem byl ještě zkontolovat olej, protože přeci jen první co mě napadlo bylo, že třeba turbo pouští. "Bohužel" olej se nehnul ani o milimetr. Takže tutovka buď špatné plnění vzduchem, nebo moc nafty. Otázka je, jak to najít/ zjistit a nemuset rozebrat pulku motoru?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
Nekomentuj něco, o čem vůbec nic nevíš.JirkaVys píše:Tyhle vodičky jsou k ničemu. Když už lít něco do nádrže atd tak určitě něco z produktů liqui moly. Zbytek jsou vyhozené peníze viz Metabond a podobné paskvily s placebo efektem.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Dýmovnice pod plynem
Aha aha, okKJirka píše:Nekomentuj něco, o čem vůbec nic nevíš.JirkaVys píše:Tyhle vodičky jsou k ničemu. Když už lít něco do nádrže atd tak určitě něco z produktů liqui moly. Zbytek jsou vyhozené peníze viz Metabond a podobné paskvily s placebo efektem.
Teď jsi mě rozesmál
- Widlajz
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.08.2017 13:02
- Bydliště: Slaný
Re: Dýmovnice pod plynem
Tohle by mě docela zajímalo, zda tyhle přípravky fungují?
Máte nějakou studii, že to opravdu něco dělá a není to pouze placebo?
Další věc je, když to uvolní nějaké nečistoty např. z nádrže jak se pak dostanou ven? To jde přes vstřiky?
Máte nějakou studii, že to opravdu něco dělá a není to pouze placebo?
Další věc je, když to uvolní nějaké nečistoty např. z nádrže jak se pak dostanou ven? To jde přes vstřiky?
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
zkus někdy Jirko použít skutečný argumenty a ne jen tyhle výkřiky do tmy, jako že tě někdo rozesmál, jak už jsi to tady párkrát předvedl. Já rozhodně nezatracuju LM, ale prostě nevyrábí všechno. Roky jsem používal třeba aditivum do nafty od LM a vím, že tam to funguje dost dobře. Ale firmy, co např. u nás nabízí za dlouhý prachy dekarbonizaci motoru, používají výrobky PRO-TEC. Já nikoho určitě nebudu přesvědčovat, jak je to super, nemám na tom žádnej osobní zájem. Jen se prostě snažím pomoct, protože vím, že to funguje. Jako demonstrace úplně myslím stačí změna zvukového projevu motoru po aplikaci. Jestli tě to opravdu zajímá a nechceš zase jen blbě kecat, najdi si na stránkách výrobce videa, jak vypadá motor před a po aplikaci.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Dýmovnice pod plynem
Bezpochyby jediná a funkční je dekarbonizace přístroji a přípravky BG. K běžné údržbě poté přípravky BG nebo LM.
Nic víc moc nefunguje, stejně jako reklamou dobře známý Metabond, to vše je jen placebo efekt, také mají hromadu videí neboj. Jedině u dekarbonizace BG (přístroji, žádné lití svépomocí vodiček) jsem po rozebrání částí motorů viděl opravdový účinek.
Nic víc moc nefunguje, stejně jako reklamou dobře známý Metabond, to vše je jen placebo efekt, také mají hromadu videí neboj. Jedině u dekarbonizace BG (přístroji, žádné lití svépomocí vodiček) jsem po rozebrání částí motorů viděl opravdový účinek.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dýmovnice pod plynem
Moje osobní zkušenost se třemi svými auty, do kterých jsem to v poslední době nalil je, že to subjektivně skutečně změní zvuk a asi i výkon motoru. U 1,9 TD s ubohým výkonem 50kW to je samozřejmě velmi markantní. U těch silnějších (125kW a 160kW) se to moc poznat nedá. Nicméně, u všech aut se mi stalo, že během aplikace, než jsem to vyjel, nastaly anomálie se špatným startem. Logicky to přisuzuju tomu rozpouštění karbonu. Motor jen trochu déle točil, než chytnul. Co se nečistot z nádrže týká, tak mezi ní a motorem je filtr.Widlajz píše:Tohle by mě docela zajímalo, zda tyhle přípravky fungují?
Máte nějakou studii, že to opravdu něco dělá a není to pouze placebo?
Další věc je, když to uvolní nějaké nečistoty např. z nádrže jak se pak dostanou ven? To jde přes vstřiky?
Ještě bych snad doplnil, že zrovna ve Slaném bydlí jeden náš kolega a kamarád z klubu (Kimik), kterej je až extrémně velkej skeptik a rypák, stran podobných preparátů, ale na tuhle značku nedá dopustit. Dokonce prohodil něco v tom smyslu, že už by ten jeho motor byl asi po smrti.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !