Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 09:41 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

30.10.2016

Příspěvky:

81

Bydliště:

Ostrava

Ahoj. Rad bych se zeptal jestli nevite o nekom komu se da verit a ma techniku na mereni hodnot DSG prevodovky. Hledam nekoho v okoli Ostravy. Docetl jsem se ze se da pomoci nejake diagnostiky urcit jestli prevodovka maka spravne aniz by se musela vyndavat ven. Neni to pro me ale tchana. Auto mu vybruje v rozmezi 60-80km a mechanik ho strasi dvouhmotou ale taky ramenem a klouby. Predni tlumice pruzuny ulozeni klouby vnitrni i vnejsi ma vymenene i cepy a stabilizatory. Jedine co nemenil jak rika jsou ramena.

Predem dekuji za rady na koho se obratit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 10:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2011

Příspěvky:

1928

Bydliště:

ČR

http://www.prevodovky-sixta.cz/


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 12:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14091

Bydliště:

Chomutov

no pokud to je setrvačník nebo něco na podvozku, není třeba hledat přímo experta na DSG, aby to identifikoval. Sixta určitě posoudí, jestli to řadí jak má, ale to je asi tak všechno. Nějaké vibrace neodstraní.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 13:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2011

Příspěvky:

1928

Bydliště:

ČR

Chtěl diagnostiku převodovky :-D Sixta tam popisuje jaký kanály kontrolovat a co by se tam mělo objevovat :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 13:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14091

Bydliště:

Chomutov

no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 15:39 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

30.10.2016

Příspěvky:

81

Bydliště:

Ostrava

No podle vysvetleni ktere muj tchan dostal od mechanika dochazi k opotrebeni setrvacniku a pri urcitych otackach je rozvybruje stejne jak nevyvazene kolo. Tyto vybrace se pak prenaseji na cely motor a auto abtim se celenauto rozvlni.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 15:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14091

Bydliště:

Chomutov

na to ale nepotřebuješ experta stran DSG. Spojky a setrvák = spotřebák. Kolik to má najeto ?

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 16:17 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

30.10.2016

Příspěvky:

81

Bydliště:

Ostrava

Cca. 285 tis. Ted jsem se dival a docela ceny dvouhmot klesly a tak premyslim nad znackou sachs a nebo Luk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 16:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14091

Bydliště:

Chomutov

no ty bláho, to jsem nikdy s autem nenajel. Nejvíc asi 190t. s jedním autem. Tak se nediv, že je v čudu spojka, či setrvák. Samozřejmě nemusí být, ale pravděpodobnost je vysoká.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 16:34 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

30.10.2016

Příspěvky:

81

Bydliště:

Ostrava

Jako radinto dobre seka rychlosti nahoru i dolu perfektne. Je to vyrazene firemni auto.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 03:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

20.07.2009

Příspěvky:

3368

KJirka píše:
no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .


Dálka a cena je jeho menší problém. Neznám nikoho, kdo si nepostěžoval na jeho jednání:( To si pak člověk řekne, že radši jinam, než k němu.

_________________
Golf V GTI Edition 30, DSG


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 07:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2012

Příspěvky:

3763

Bydliště:

Praha

Souhlas, jednani dosti neklientske. A dle me zkusenosti neverim, ze by on nejakymu “Tondovi” nejakym způsobem diagnostikoval, ze jeho krap vibruje...prave proto má na stránkách symptomy a když k nemu dsg vezes chce už od tebe(tvého servisaka) vedet co je spatne a chce dostat ty merene hodnoty, ze kterých pripadne on pozna, co přesně tam je spatne.

Zpět ale k tematu: ty rychlosti na vibrace jsou typické pro nevyvazene pneu. Osobne bych začal tam. Pripadne muže být bouchly disk, křivé brzdy, poloosa, proste milion věci, který dotazy na internetu nevyresis. Za mě vadná dsg je ten hodně málo pravděpodobný scénář...resp setrvak se projevuje jinak a prevodovku můžeš eliminovat tak, ze zkusis dat při těch vibracich N.

Zaver - tenhle problem u klávesnice nevyresis. Nezdají-li se ti rady současného servisu, tak ho změn a zajed jinam.

_________________
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 08:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14091

Bydliště:

Chomutov

swenak píše:
KJirka píše:
no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .


Dálka a cena je jeho menší problém. Neznám nikoho, kdo si nepostěžoval na jeho jednání:( To si pak člověk řekne, že radši jinam, než k němu.


Trochu hřeší na to, že nestačí uspokojit poptávku.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 20:43 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

16.08.2016

Příspěvky:

46

Bydliště:

Ostrava

Ja bych za sebe rekl, ze pokud tam je dvojhmota od vyroby, tak ji okamzite vymenit. Ja menil na DSG ted je tam neco okolo 200 tis a ta origo od novoty byla peken vycvachtana a to lozisko jehlove za ni tam proste uz par tisic km nebylo. Takze pokud to ma ty kilometry, menit dvouhmotu urcite. Mi to obcas cuklo pri podrazovani a byla trosicku za studena slyset a i tak byla nedobra. Rika se, ze u DSG dvouhmota 200 tis.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Technika na mereni DSG
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.04.2012

Příspěvky:

7339

Bydliště:

east bohemia

jirinastr píše:
...Rika se, ze u DSG dvouhmota 200 tis.

zapomeň, je tady spousta lidí co maj 300-350 a maj původní

_________________
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG r-Line 155 kW/430 Nm

_________________
*předseda střevní sekce*


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group