to mi připadá jako ta nejhorší ze špatných cest...tady si něco přečteš a budeš to referovat někomu, kdo tomu zcela evidentně rozumí jen o trochu víc než ty (snad alespoň tedy) podle toho cos psal, začni výměnou "mechanika" za mechanikaLukasKT píše:Ale necham si poradit pak to zas prodiskutuju s mechanikem.
Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.05.2014 21:09
- Bydliště: Klatovy
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Nu dobrá tak to tak teda provedu. Děkuji vám, o průběhu budu informovat
VW Passat B5 1.8 20V
VW Passat CC 2.0 TSI
VW Passat CC 2.0 TSI
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Jak psal jeden z místních Jirků. Motor musí ven tak jako tak. Tím bych začal. Zhodnotil opravu stávajícího motoru. Ono dát do repasu 30-50tkc a nebo koupit jinej jetej za 35-50tkc,kde můžeš řešit problémy po půl roce znova,protože můžeš koupit motor s o trochu lepším stavu,než máš teď. Jinak těch motoru 2.0tfsi bylo docela dost kódu a jak to bývá,tak ty budeš mít v autě ten typ,který bude minimálně na prodej
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 24.05.2014 21:09
- Bydliště: Klatovy
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
No tady jde o to že ten sajrajt kterej se roztahal po celem motoru prej nikdo stoprocentně nevyčistí a bude to tam dělat bordel pořád je to tak ?
VW Passat B5 1.8 20V
VW Passat CC 2.0 TSI
VW Passat CC 2.0 TSI
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Pořád jsi nevysvětlil jakej sajrat se může z rozvodů dostat do oleje. Jinak sací koš má síto, velký kusy tím neprojdou a na malý kusy máš zase olejovej filtr
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Passat CC 2.0tsi zbavit či nezbavit
Tak jak jsi dopadl
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk