převodovka, tlak paliva, zména tuhosti podvozku

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: převodovka, tlak paliva, zména tuhosti podvozku

Příspěvek od KJirka »

https://www.youtube.com/watch?v=6CX3t-AybXw" onclick="window.open(this.href);return false;

jak dlouho tohle asi vydrží ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: převodovka, tlak paliva, zména tuhosti podvozku

Příspěvek od napster »

Tak je chip a chip. To víme skoro všichni zde. Jinak věc druhá je důvod chipů. Já to mám třeba kvůli podvalu. A hlavně koní není nikdy dost. Navíc jak si člověk zvykne na výkon,tak už nechce jít výkonem dolů s dalším autem. Ale plno lidí dává chip a potom z toho dělá zavodaka. A pak to dopadá,jak píše sharik. Koupit dnes pěknou fabii 1.gen RS je docela umění.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: převodovka, tlak paliva, zména tuhosti podvozku

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak tyhle vyhoněný dvoulitry mě nechávaj v klidu. Stačí nastartovat a poslouchat V6 a můžou si pindat všichni co chtěj. Já se jen potutelně usmívám. :laugh: :laugh:

Další věc je,že 90% lidí neumí jezdit ani na suchu, natož pak na sněhu, takže svojí neschopnost využít seriový výkon musí dohánět navyšováním výkonu. Nejvýc je to znát na motorce. Tam je výsledek složen 80% umění řídit a 20% je výkon motoru. Když jsem byl ještě mladý a blbý,tak jsme jezdily na okruh do Mostu. A kamarád,co byl "pan JEZDEC" tam nadělil se seriovou VFR750-kou všem celý kolo.A to bych Vám přál vydět ty protažený ksichty v depu,těch jezců s vyhoněnými stroji s dvojnásobným výkonem.
Najednou všichni zjistili, že o výkonu to není !!!!! :yahoo: :yahoo: Tak to třeba taky někdy pochopíte. :drinks:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“