Za studena to cuká
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.01.2018 19:10
Za studena to cuká
Zdar borci,
pro začátek - mám Passata B6 2.0 FSI, 110kW.
Už nějakou dobu mám problém s tím, že za studena při prudší akceleraci mi to auto cuká, jakoby vynechává. Projevuje se to jen při zařazený rychlosti, na neutral v pohodě, otáčky nekolísají, nic nevynechává, ani když to víc vytočím. Svíčky a cívky vyměněný, tlak ve válci OK. Chyba se vyskytuje prý na 3.válci, nevím teď přesně jaká chyba. Nejspíš v háji vstřik? nebo nějaké jiné nápady?
Jo a auto musí chladnout třeba 8 hodin, aby se to zase projevilo. Když to nechám chladnout třeba 4 hodiny, tak se závada neprojevuje.
Je mi jasné, že od počítače se to neopraví, tak asi spíš jen jestli můžete doporučit nějaký dobrý servis / mechanika v Brně, který se na to auto podívá a klidně ho i projede, aby viděli, co to dělá.
Díky
pro začátek - mám Passata B6 2.0 FSI, 110kW.
Už nějakou dobu mám problém s tím, že za studena při prudší akceleraci mi to auto cuká, jakoby vynechává. Projevuje se to jen při zařazený rychlosti, na neutral v pohodě, otáčky nekolísají, nic nevynechává, ani když to víc vytočím. Svíčky a cívky vyměněný, tlak ve válci OK. Chyba se vyskytuje prý na 3.válci, nevím teď přesně jaká chyba. Nejspíš v háji vstřik? nebo nějaké jiné nápady?
Jo a auto musí chladnout třeba 8 hodin, aby se to zase projevilo. Když to nechám chladnout třeba 4 hodiny, tak se závada neprojevuje.
Je mi jasné, že od počítače se to neopraví, tak asi spíš jen jestli můžete doporučit nějaký dobrý servis / mechanika v Brně, který se na to auto podívá a klidně ho i projede, aby viděli, co to dělá.
Díky
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za studena to cuká
Zdar, tady ma valna vetsina lidi TDI, proto bych necekal nic moc radu.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: Za studena to cuká
Skúsil by som VN modul, sviečku...Alebo prehodiť medzi sebou, či sa to prejaví na inom valci. Čo píše diag?
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Za studena to cuká
Me za studena cukala R36. Velke zlepseni prislo az po pridavani VIFu do nadrze. Borec, co to mel predtim, jezdil na N95.
RS6 Performance 445kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.01.2018 19:10
Re: Za studena to cuká
Díky za rady. Diagnostika nevím co píše, měl jsem to někde napsaný, ale jaksi to nemůžu najít
Tankuju taky N95, jenom u Benziny, takže žádná srajda by to neměla být. Možná zkusím taky VIF a nějakou dobu N100, ale asi to nevyřeší příčinu. Bude lepší, když to hodím rovnou někam do servisu.
Tankuju taky N95, jenom u Benziny, takže žádná srajda by to neměla být. Možná zkusím taky VIF a nějakou dobu N100, ale asi to nevyřeší příčinu. Bude lepší, když to hodím rovnou někam do servisu.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Za studena to cuká
Nejde samozřejmě o to kde tankuješ, ale co tankuješ. Je potřeba tam lejt palivo s odpovídajícími octany, které uvádí výrobce pro ten který motor. V servisu z tebe akorát vytáhnou prachy.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.01.2018 19:10
Re: Za studena to cuká
Tak výrobce uvádí N95 nebo N98. A to, kde tankuješ, má podle mě taky vliv
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Za studena to cuká
to nepochybně, ale lidi si dost často ten motor zasviní nízkooctanovým benzínem.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.01.2018 19:10
Re: Za studena to cuká
Tak jsem od toho října začal jezdit na Vervu 100 a ještě přidávat aditiva (možná zbytečné, ale dávám to) a po nějakých 3 měsících to úplně odeznělo. Díky za rady