Topení
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
mrkněte zde: https://passatworld.ru/showthread.php/2 ... SPfdoJTuQ0" onclick="window.open(this.href);return false;
na SVK prodává někdo i samostatně potenciometry: https://auto.bazos.cz/inzerat/96383531/ ... izacie.php" onclick="window.open(this.href);return false;
na SVK prodává někdo i samostatně potenciometry: https://auto.bazos.cz/inzerat/96383531/ ... izacie.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 16.08.2016 21:08
- Bydliště: Ostrava
Re: Topení
Zdravim mam s topenim takovy problem a nechci zakladat tema.
Jed o B6 CBBB DSG.
Mam climatronic nastaveny na 23 motor 90 olej 80. vsecko je jak ma topito pohoda. Jedu po meste Dsg cca 1200 otacek a nekdy zacne z topeni jit studeny vzduch. Nepomuze nic i kdyz to dam na HI tak porad studeny max vlazny, co pomuze je prerazeni na S nebo seslapnuti plynu tzn vetsi otacky- zatez motoru. Pak do 2 sekund z toho jde horky vzduch tak jak ma a uz to treba 3 hodiny neudela. Deje se to jenom v nizkych otackach a obcas. Nekdy preradim, proslapnu plyn, nebo proste dojedu kam chci a po chcipnuti a nastartovani uz to zase jede normalne. Jel jsem treba pres celou CR a nestalo se to a potom se toulam po meste a stane se to 2x za den.
Nikde zadna el. chyba, teploty to drzi ukazkove, vodni pumpa ma 15 tis najeto. Napada me pricpany radiator(vymenik voda-vzduch), ale to by potom delalo snad pokazde a ne sem tam. Nez zacnu radiator tahat ven, tak se chci zeptat na nazor, at nemontuju pul auta jenom tak.
Jed o B6 CBBB DSG.
Mam climatronic nastaveny na 23 motor 90 olej 80. vsecko je jak ma topito pohoda. Jedu po meste Dsg cca 1200 otacek a nekdy zacne z topeni jit studeny vzduch. Nepomuze nic i kdyz to dam na HI tak porad studeny max vlazny, co pomuze je prerazeni na S nebo seslapnuti plynu tzn vetsi otacky- zatez motoru. Pak do 2 sekund z toho jde horky vzduch tak jak ma a uz to treba 3 hodiny neudela. Deje se to jenom v nizkych otackach a obcas. Nekdy preradim, proslapnu plyn, nebo proste dojedu kam chci a po chcipnuti a nastartovani uz to zase jede normalne. Jel jsem treba pres celou CR a nestalo se to a potom se toulam po meste a stane se to 2x za den.
Nikde zadna el. chyba, teploty to drzi ukazkove, vodni pumpa ma 15 tis najeto. Napada me pricpany radiator(vymenik voda-vzduch), ale to by potom delalo snad pokazde a ne sem tam. Nez zacnu radiator tahat ven, tak se chci zeptat na nazor, at nemontuju pul auta jenom tak.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10.09.2018 07:25
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Dobré poledne,
tak jsem vytáhl kastlík spolujezdce, servo motorek s klapkou V159 jsem nevytahoval, ale když jsem točil kolečkem od LO-HI otvíral a zavíral klapku. U řidiče jsem rozdělal bok, kde je radiátor. Našel jsem PTC, které se nehasí na diagnostice. Mám dotaz když auto málo topilo od startu, může být vadné PTC a radiátor ucpaný? Spíše mě zajímá jak moc PTC má topit a za jakých podmínek? Nějaký subjektivní názor, komu jak to topí? Jestli vlažný vzduch po cca 1-2 km je od PTC.
Děkuji
tak jsem vytáhl kastlík spolujezdce, servo motorek s klapkou V159 jsem nevytahoval, ale když jsem točil kolečkem od LO-HI otvíral a zavíral klapku. U řidiče jsem rozdělal bok, kde je radiátor. Našel jsem PTC, které se nehasí na diagnostice. Mám dotaz když auto málo topilo od startu, může být vadné PTC a radiátor ucpaný? Spíše mě zajímá jak moc PTC má topit a za jakých podmínek? Nějaký subjektivní názor, komu jak to topí? Jestli vlažný vzduch po cca 1-2 km je od PTC.
Děkuji
Passat B6, CBAB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10.09.2018 07:25
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Dobrý večer, prosím o radu objednal jsem radiator topeni Denso. A nemá dokola molitanové těsnění jako předcházející radiator, nedaří se mi sehnat podobná páska. Jak to řešíte vy? Je to špatné zboží, nebo standardně není s molitanem dokola.
Děkuji
Děkuji
Passat B6, CBAB
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Topení
Řekl bych, že jej někdo z toho balení vytáhl. Já jsem měl pásku přiloženou v krabici, kterou jsem pak při montáži nalepil na výměník..
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Topení
kolega teď měnil (a myslím, že taky Denso) a pásku tam taky neměl - kupoval ve VW nějak necelých 300 tuším
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
u 2009 nemáš canové ptc, nemůže se hlásit na diagnostice! PTC spíná RJ motoruStavropulos píše:Dobré poledne,
tak jsem vytáhl kastlík spolujezdce, servo motorek s klapkou V159 jsem nevytahoval, ale když jsem točil kolečkem od LO-HI otvíral a zavíral klapku. U řidiče jsem rozdělal bok, kde je radiátor. Našel jsem PTC, které se nehasí na diagnostice. Mám dotaz když auto málo topilo od startu, může být vadné PTC a radiátor ucpaný? Spíše mě zajímá jak moc PTC má topit a za jakých podmínek? Nějaký subjektivní názor, komu jak to topí? Jestli vlažný vzduch po cca 1-2 km je od PTC.
Děkuji
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: Topení
Denso má z výroby molitan jen okolo toho boku co jsou vývody (v návodu značeno jako A). Potřebuješ těsnění (návodu značeno jako B)- stojí myslím 280,- Kč (je to asi nejdražší kus lepicího molitanu v Evropě ) koupíš u VW, aftermarketí www shopy tohle nemají (resp. já to nenašel). A rovnou si kup i 3C0 898 380 - sada těsnění (2x O kroužek + ty dvě "přesky" které to obepínají). Sice možná budou ty co tam máš OK, ale vzhledem k tomu jaká je to práce na ho*no, bych neriskoval to kvůli netěsnícímu O kroužku tahat znovu ven.Stavropulos píše:Dobrý večer, prosím o radu objednal jsem radiator topeni Denso. A nemá dokola molitanové těsnění jako předcházející radiator, nedaří se mi sehnat podobná páska. Jak to řešíte vy? Je to špatné zboží, nebo standardně není s molitanem dokola.
Děkuji
Přikládám foto co je co, servisní návod na demontáž / montáž - až to vyměníš, tak nahraj a přilož sem všechny nadávky co jsi vyslovil na adresu výrobce
Jo a taková "půl-rada" - větě v servisním návodu - "Povolte, ale nevyšroubujte šroub (6 mm s vnitřním šestihranem) -1- na připojovací přírubě mezi připojeními výměníku tepla." věř jen tak napůl - protože logika ti bude říkat, že šroub 6mm - (normálního bělocha napadne průměr 6mm tedy M6 nebo 6mm "plastovrut") má díru na torx27 nebo torx30, ale skutečnost je zcela jiná. A vidět tam není
Možná není od věci dodat, že než rozdloubat trubky (co jdou do mot. prostoru) na spoji s radiátorem - jako to tu někdo nedávno v jiném příspěvku ukazoval (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... open%C3%AD), a pak řešit tekoucí spoje. Je lepší při demontáži nefunkčního radiátoru opatrně říznout trubky v části mezi tou spojkou a radiátorem (cca v místě modré rysky), vytáhnout radiátor a pak jemně vykroutit kleštěma ty odřízlé kousky ze spoje. Nový jde nazpět podstatně lépe než starý ven - nezapomenout pomáznout O kroužky chladící kapalinou
Kdo neodpojí rychlospojky hadic v mot. prostoru a nezaškrtí hadice (jde to klasicky na pi*u) ať radši vypustí náplň - stejně by se měla měnit po výměně radiátoru. Jinak ať počítá s potopou na podlaze.
- Přílohy
-
- vymenik.pdf
- (360.22 KiB) Staženo 258 x
-
- dekl_ridic.pdf
- (68 KiB) Staženo 210 x
-
- vypousteni.pdf
- (130.76 KiB) Staženo 224 x
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
netopí mi levá strana -jenom na pozici HI a ještě méně než pravá.
vyměnil jsem V158, vyměnili jsme radiátor, klapky prej jezdí dobře. dělal jsem reset klapek jen přec AC+ofuk rovně. Přes dia ne.
stále stejně... teď už nevím.
vyměnil jsem V158, vyměnili jsme radiátor, klapky prej jezdí dobře. dělal jsem reset klapek jen přec AC+ofuk rovně. Přes dia ne.
stále stejně... teď už nevím.
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17.11.2010 19:05
- Bydliště: Liberecký kraj
Re: Topení
Snimac?
https://youtu.be/zm1HRU64Dpo" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/zm1HRU64Dpo" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Toto je ono u B7? je to za budíkama.. když tak jaké je OE číslo?
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Topení
Nemusíš to kupovat, zkus jen prohodit mezi řidičem a spolujezdcem.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Tak ohmmetr šel při zahřívání fénem z 1000 na 200. Čili je asi OK
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 17.11.2010 19:05
- Bydliště: Liberecký kraj
Re: Topení
V jakych jednotkach? Na tom videu muzes videt, ze ten vadny ma 1 kOhm v zakladu a ten novy 10kOhm. Navic muzes vyndat i druhy a porovnat je mezi sebou.
Passat B7 Variant 2013, 2.0 TDI, CFFB
- Rychtar84
- Řidič
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22.10.2017 16:38
- Bydliště: okres UH
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
právě ukazoval 1000 Ohmů a při zahřívání klesal na 200 Ohmů.
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB