Cvakání za studena DSG???
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.12.2018 23:55
Cvakání za studena DSG???
Ahoj, mám pašíka 2012 125kW DSG 4M najeto 204 tis.
poslední výměna oleje v dsg byla ve 151 tisících. Zhruba na konci října při prvních větších ochlazeních jsem zpozoroval že za studena než se zařadí D2-D3 tak se zpod kapoty ozývá kovové cvakání, které po cca minutě po zahřátí přestane a auto jede jak má. V Německu mi řekli, že by to měla být mechatronika.
Nemůže mi pomoct výměna filtru a oleje? V Německu řekli že pokud by to byla mechatronika tak budu platit zbytečně výměnu 2x. Máte někdo podobné zkušenosti.
Pokud bylo auto aspoň trochu zahřáté, tak už to ten den neudělalo,ani po x hodinách. Ale když stálo den dva tak ano. Mechatronika se prý pozná jestli je v pořádku, když na rovině zařadím D a nepřidám plyn, tak by mělo samovolně po chvíli zařadit dvojku. Mně tam skočí cca po 5 metrech,ale auto jede. Díky za rady a tipy.
poslední výměna oleje v dsg byla ve 151 tisících. Zhruba na konci října při prvních větších ochlazeních jsem zpozoroval že za studena než se zařadí D2-D3 tak se zpod kapoty ozývá kovové cvakání, které po cca minutě po zahřátí přestane a auto jede jak má. V Německu mi řekli, že by to měla být mechatronika.
Nemůže mi pomoct výměna filtru a oleje? V Německu řekli že pokud by to byla mechatronika tak budu platit zbytečně výměnu 2x. Máte někdo podobné zkušenosti.
Pokud bylo auto aspoň trochu zahřáté, tak už to ten den neudělalo,ani po x hodinách. Ale když stálo den dva tak ano. Mechatronika se prý pozná jestli je v pořádku, když na rovině zařadím D a nepřidám plyn, tak by mělo samovolně po chvíli zařadit dvojku. Mně tam skočí cca po 5 metrech,ale auto jede. Díky za rady a tipy.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.12.2018 23:55
Re: Cvakání za studena DSG???
Dále ještě pokud se rozjíždím do kopce, tak dvojka tam skočí za studena za strašně dlouho a někdy to cvakání doprovází drobné škubání.
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání za studena DSG???
Ses si jistej, ze se jedna o problemy prevodovky? Ja bych se zameril na stav vstriku a railu jako takoveho.
Pokud se pravidelne menil olej v DSG, tak pri tehle kilometrech bude naprosto ok vcetne mechatroniky, nepocitam do toho samozrejme dvouhmotu. Pri 200tkm bejva dvouhmota uz nacata u nekoho KO.
Pokud se pravidelne menil olej v DSG, tak pri tehle kilometrech bude naprosto ok vcetne mechatroniky, nepocitam do toho samozrejme dvouhmotu. Pri 200tkm bejva dvouhmota uz nacata u nekoho KO.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14.12.2018 23:55
Re: Cvakání za studena DSG???
Nejsem žádný odborník, ale bylo mi řečeno, že vstřiky by padaly do nouzáku a pokud by to byla dvouhmota, tak by to dělala i za tepla ? :-/
Olej měním co 10tis km a palivák co 20.
Olej měním co 10tis km a palivák co 20.
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání za studena DSG???
Palivak menit co kazdych 20tkm vidim jako nesmysl, ale oukej. Zkus vyject nadrz s aditivem a prevodovku nech prevodovkou.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12.04.2018 09:00
Re: Cvakání za studena DSG???
Tak já řeším jakési cvakani taky... Dělá to taky za studena chvilku cvak cvak pak nic pak chvilku zas cvak cvak... Říkal jsem si že to zní jak kladka a že by to mohl být klima kompresor když sepne... Nicméně včera bylo auto ve Škodovce na oleji v dsg a bylo mi řečeno že to je setrvak že začíná být nacatej... Nájezd 266tis... Tak snad jo no... Každopádně zajímá mě názor zda nešetřit a koupit origo (cca 20 tisíc) nebo luk (9000)... Přijde mi to docela velkej rozdíl,neříkám že na tom chci vyloženě šetřit ale je to víc než 2x tolik tak jestli má někdo zkušenosti
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání za studena DSG???
Dvouhmotu do DSG dela jen jeden vyrobce a tim je LUK.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12.04.2018 09:00
Re: Cvakání za studena DSG???
Na to jsem přišel jen je otázkou jestli je rozdíl mezi dvouhmotou origo vw a luk nebo jestli je to opravdu stejný díl jen v jiné krabici... Proto mě zajímají zkušenosti
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 19.11.2016 12:41
Re: Cvakání za studena DSG???
Jsi si jistej? Já mám třeba sachsMraca píše:Dvouhmotu do DSG dela jen jeden vyrobce a tim je LUK.
Passat 3C Variant 2005 2.0TDI DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání za studena DSG???
Mam to potvrzeny od dvou lidi VW a nakonec i moje puvodni dvouhmota byla od LUKu, rocnik mam stejny, jako tazatel.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
- counterct
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 08.11.2011 15:53
Re: Cvakání za studena DSG???
Chlapi proč mi dělá DSG tohle? Jen za studena, hned po výjezdu a v zimě. Musim držet otáčky vždycky kolem přeřazování aby to udělali. Když jedu tak aby se otáčky o trošku zvýšily, tak to přeřadí normálně
Hned na začátku videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Vn8lYyRM4bw" onclick="window.open(this.href);return false;
Hned na začátku videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Vn8lYyRM4bw" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat 2.0TDi (103kW)2013 DSG a RNS315