Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Vtipny je to, ze se plete teplota vody a teplota oleje, coz jsou dve rozdilny veci. V kazdem pripade se tu zase rozjela debata o nicem.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Tohle téma mi dalo brouka do hlavy, tak jsem to začal sledovat. U mě se auto normálně ohřeje na 90, olej drží přesně jak píše Nwkt na 80, při jízdě po Hradubické jde na cca 84. Všímám si ovšem jedné věci. Když to auto třeba stojí na semaforu, tak ručička vody klesne na 80. Po rozjetí se to zase vrací na 90. Takže tak to funguje u mě, ale myslím si, že to je normální. Nenormální je, že jsem si toho všiml až po 2 letech vlastnictví(pomalu po 3).
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Tak ručička vody by se neměla hnout ne,kvůli tomu tam je termostat.
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Osobně si myslím, že dochází právě k přepínání mezi oběhem v bloku motoru, výměníku tepla pro topení a chladičem. Párkrát jsem si toho všimnul i při vyšších teplotách, jak ručička spadla, ale ta byla v řádu sekund zase zpět a už tak zůstala, ale to se bavíme o době, kdy i olej byl kolem 90. Teď je to znát více. Když jedu po Hradubický(ustálená 130), tak to samozřejmě neudělá ani jednou. Jestli kecám blbosti, tak se předem omlouvám.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
No já byl zvyklý z PD, že to vylezlo na 90°C a tam už to drželo ať se dělo cokoliv. Když mi to padalo, vyměnil jsem termostat a bylo to ok.
Jinak jsem koupil ten regulator k DSG a o víkendu to tam hodím, tak pak dám vědět. Akorát mě zaráží, že trochu propouští i za studena, ale to je asi v pořádku, aby tam alespoň menší oběh byl.
Jinak jsem koupil ten regulator k DSG a o víkendu to tam hodím, tak pak dám vědět. Akorát mě zaráží, že trochu propouští i za studena, ale to je asi v pořádku, aby tam alespoň menší oběh byl.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Předpokládám, že si kupoval 1K0121113A? Ten má otevírací teplotu 75°C
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Kvůli takovým špekulantům výrobci utlumili teploměr, aby ukazoval 90 od 85-100c . Vy byste totiž při každým pohnutí ručičky běželi měnit termostat. Myšlenka, že termostat za každých podmínek udrží teplotu 90 je zcestná!!! To by termostat musel být elektronický a ne 50let starý mechanický bimetal. Přestaňte sledovat teploty kapalin a raději za jízdy koukejte před sebe.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Pavle, tyhle dotazy se přeci každou zimu notoricky opakujou.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Mě to padalo z kopce i na 60st a byl to ten na dsg. Po výměně je pokoj. Tyhle termostaty jsou na principu roztažnosti parafínu velmi spolehlivé, ale největší slabinou je přidírající se osička. Bimetaly jsou spíš v konvicích.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
No jestli to ale nebude tím, že u všech aut, co jsem doteď měl, jsem vždy výměnou termostatu docílil toho, že ručička po ohřátí držela na místě a neklesala.
Jinak ano, asi otevírá při 75° (je to toto číslo dílu), akorát mě trochu zarazilo, že to 100% netěsní po vychladnutí, ale asi je to ok. Jsem ho rozebral a nemá tam co těsnit.
Jinak ano, asi otevírá při 75° (je to toto číslo dílu), akorát mě trochu zarazilo, že to 100% netěsní po vychladnutí, ale asi je to ok. Jsem ho rozebral a nemá tam co těsnit.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Většinou vadný zůstane otevřený. Zavírá ho jen pružina, ale při otevírání dokáže tlačit i půl metráku.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.09.2012 17:40
- Bydliště: Rumburk
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Je to normální. U mé B6 to trvá zhruba 15 km než se ohřeje v téhle zimě, ale mám manuál. Minulý rok jsem měl špatný termostat a teplota mi pořád lítala mezi 60-90 stupni i po 50 km jízdy.
VW PASSAT 3C 2.0 TDI 81kW
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Auto topilo normálně?
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Tak jsem vyměnil ten termostat DSG, ale asi to tím nebylo, páč ten starý, zdá se mi, otevírá a zavírá normálně při testu v umyvadle. Jinak mi vytekla tak sota decka. Voda min-max se počítá za studena, že? Je normální, že za tepla je tam té vody v nádržce nad max. A odvzdušní se to tedy samo...?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- pasátek
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 01.07.2015 22:37
- Bydliště: Chrudim
Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?
Ano, odvzdušní se to samo. Já jsem si teda půjčil druhého Passata CBAB a jel jsem s ním na Hradec a zpět. Při stejné teplotě tj. 0°C. Za celou cestu se ručička po ohřátí ani jednou nehnula, takže to opravdu normální není.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW
Passat CC 2.0 TDI 103kW