Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od the_miracle »

Mám pocit, že se auto dlouho zahřívá. Na 70°C vyleze olej celkem rychle, ale pak to trvá, kór pokud člověk jede klidnou jízdou. Pokud se jede náročnější terén, tak vyleze olej na 80-90°C, ale pohybuje se v tomto intervalu nahoru a dolů. Kolik je normální provozní teplota oleje u tohoto dieslu? Na TSI co máme v práci to klidně leze i přes 100°C. Teď jsem třeba přijel, před cílem jsem tam měl i 90 °C a stojím před domem na volnoběh a padlo to na 82°C a venku jsou cce 1-2°C pod nulou. A ještě jedna věc. Dokud ručička vody nevyleze na 90°C, tak i klesá. Dneska jsem třeba najel skoro 20 km, než vylezla na 90°, prostě jak je zima a jede se klidnou jízdou na D, tak to takto trvá. Když už vyleze na 90°, ta se tam ale udrží. Termostat, nebo je to normální? Díky.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Nwkt »

Olej mi drží kolem 80ti

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od the_miracle »

No tak to by to pak asi bylo celkem normální, protože pod 80 už mi to pak neklesne... Jen tedy je na prd, že se to tak dlouho ohřívá, protože při klidné jízdě to fakt trvá třeba 20 km, než vyleze voda na 90°C.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Nwkt »

Máš TDičko, můžeš udělat termostat a termostat na DSG, pokud ho máš. Ale ohřívat se to bude stejně pomalu. Já to vyřešil Webastem a po 4km to je ohřátý a topí to hned (pokud si ho nepustím předem)

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od the_miracle »

O topení nejde, to hřeje po kilometru... Jde mi o motor, aby netrpěl, ale pokud je to normální... To DSG má nevýhodu, že na D ten motor prostě furt jede mezi 1000-2000 rmp při klidné jízdě, takže se to prostě moc nehřeje, no... Ale ok, beru to tedy tak, že je to normální.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Mraca
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 31.01.2009 13:34
Bydliště: Ustecky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Mraca »

To co popisujes normalni neni. Zadne pomale ohrati u meho dsg nepozoruju. Zacal bych vymenou termostatu prevodovky s cislem dilu "3AA122101G".
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od the_miracle »

Ano, díky. Dnes zajistím. Předpokládám, že stačí objednat ten termostat bez těch hadic...
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... gJxKfD_BwE
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od pajosII »

the_miracle píše:O topení nejde, to hřeje po kilometru... Jde mi o motor, aby netrpěl, ale pokud je to normální... To DSG má nevýhodu, že na D ten motor prostě furt jede mezi 1000-2000 rmp při klidné jízdě, takže se to prostě moc nehřeje, no... Ale ok, beru to tedy tak, že je to normální.
taky se mi to pomalu zahřívá, taky mi nejde o topení, ale o motor, vyjíždím s vypnutým topením jen abych rychleji zahřál motor, koupil jsem se infračervený měřič a během jízdy jsem měřil teplotu hadic jak blb, abych vyloučil vadný termostat, chci tomu pomoc el. příhřevem jak to má Ford Focus 1.8 TDDI/TDCI
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

Uživatelský avatar
Zajic
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Teplice

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Zajic »

Ano, stačí jenom ten termostat. Taky se mi špatně ohříval, vyměnil termostat pro DSG a bylo po problému.
VW Passat B7 Variant 2013 - 2.0 TDI CFGC 130kW DSG 4Motion

Uživatelský avatar
Archie
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2047
Registrován: 17.08.2009 01:01
Bydliště: kousek od Kladna

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Archie »

A modli se, ať je to ten na DSG, páč vyměnit ten na motoru je pěknej vopruz. :roll:
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion

Uživatelský avatar
pajosII
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 305
Registrován: 09.08.2010 19:34

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od pajosII »

Nwkt píše:Máš TDičko, můžeš udělat termostat a termostat na DSG, pokud ho máš. Ale ohřívat se to bude stejně pomalu. Já to vyřešil Webastem a po 4km to je ohřátý a topí to hned (pokud si ho nepustím předem)
ahoj, a jaký typ máš ? Evo 5 ?
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Nwkt »

VEVO z B7

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od KJirka »

the_miracle píše:O topení nejde, to hřeje po kilometru... Jde mi o motor, aby netrpěl, ale pokud je to normální... To DSG má nevýhodu, že na D ten motor prostě furt jede mezi 1000-2000 rmp při klidné jízdě, takže se to prostě moc nehřeje, no... Ale ok, beru to tedy tak, že je to normální.
Máš tam příhřev, takže to hřeje skoro hned. Motor se ohřívá takhle úplně standardně. Jezdi teda na S a budeš to i při klidný jízdě víc točit. Lepší radu neznám.
Snad jedině, jestli ti přijde teplota oleje 80°C málo, zkus si někdy sáhnout do friťáku :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od KJirka »

Mraca píše:To co popisujes normalni neni. Zadne pomale ohrati u meho dsg nepozoruju. Zacal bych vymenou termostatu prevodovky s cislem dilu "3AA122101G".
Prosim tě, než bude cokoliv měnit, ať si tu rychlost ohřevu s někým jiným poměří. Protože já si naopak myslím, že to normální je. Nevíš jak jezdí, kde jezdí, to se vůbec nedá objektivně hodnotit. Vždycky záleží na podmínkách.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný termostat na 2.0 TDI 130kW?

Příspěvek od Nwkt »

Protože to porovnává s TSI, kde jsou ty teploty jinde ....
KJirka píše:
the_miracle píše:O topení nejde, to hřeje po kilometru... Jde mi o motor, aby netrpěl, ale pokud je to normální... To DSG má nevýhodu, že na D ten motor prostě furt jede mezi 1000-2000 rmp při klidné jízdě, takže se to prostě moc nehřeje, no... Ale ok, beru to tedy tak, že je to normální.
Máš tam příhřev, takže to hřeje skoro hned. Motor se ohřívá takhle úplně standardně. Jezdi teda na S a budeš to i při klidný jízdě víc točit. Lepší radu neznám.
Snad jedině, jestli ti přijde teplota oleje 80°C málo, zkus si někdy sáhnout do friťáku :laugh:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“