P246E
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.12.2018 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
P246E
Zdravím,
Před nějakou dobou mi začala blikat kontrolka zhaveni, týden na to se přidala kontrolka motoru, která jen svítí. Nechal jsem to okouknout na diagnostice a haze to chybu P246E “Obvod snímače výfukových plynu rada 1, snímač 4” a dnes se do toho ještě rozsvitila kontrolka DPF - ani po půl hodině na dálnici to nezmizelo. V servisu mi řekli, jak ještě nesvitilo to DPF, ze je asi DPF u konce životnosti. Myslíte ze je tomu tak ? Moje teorie je, ze tam nefunguje snímač teploty výfukových plynu a auto tak nepozná kdy má jít do regenerace DPF, co myslíte vy ?
Passat B6 2010
CBBB
Všechno to začalo se zimou a občas mi nefunguje parkovací senzor, ale nevím jestli to s tím má něco společného. Děkuji moc za rady, jsem lajk.
Před nějakou dobou mi začala blikat kontrolka zhaveni, týden na to se přidala kontrolka motoru, která jen svítí. Nechal jsem to okouknout na diagnostice a haze to chybu P246E “Obvod snímače výfukových plynu rada 1, snímač 4” a dnes se do toho ještě rozsvitila kontrolka DPF - ani po půl hodině na dálnici to nezmizelo. V servisu mi řekli, jak ještě nesvitilo to DPF, ze je asi DPF u konce životnosti. Myslíte ze je tomu tak ? Moje teorie je, ze tam nefunguje snímač teploty výfukových plynu a auto tak nepozná kdy má jít do regenerace DPF, co myslíte vy ?
Passat B6 2010
CBBB
Všechno to začalo se zimou a občas mi nefunguje parkovací senzor, ale nevím jestli to s tím má něco společného. Děkuji moc za rady, jsem lajk.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: P246E
Tvoje teorie je správná, vyměníš čidlo, uděláš nucenou regeneraci a jedeš dál. Najdi si nějakýho normálního servisáka, protože to co ti řekli může říct jenom debil který o tom nic neví.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.12.2018 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
Re: P246E
Chlapi díky moc, hned jsem klidnější. Už jsem s tou chybou ujel docela dost tak doufám ze jsem to už nezničil ale to DPF svítí ode dneska tak snad ne...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.12.2018 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
Re: P246E
Od rozsviceni te kontrolky dpf ?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 292
- Registrován: 06.09.2009 14:30
Re: P246E
Hlavně to řešit co nejdříve. Jak se zanese moc, tak už ani diagnostika nepustí regeneraci. Mě když odešla baňka na turbu, tak se regenerace nepouštěla. Následně ucpaný úplně. V servise už dělali kalkulaci na nový DPF. Pomohl mi Wurth DPF čistič nastříkat přes otvror na čidlo teploty DPF a auto projet. Po 15 km kontrolky zhasly a najezdil jsem do prodeje dalších 40tisíc km. Filtr vydržel celých 270tisíc km co jsem auto měl. Motor CBBB.
https://eshop.wuerth.cz/Cistic-filtru-p ... cs/CZ/CZK/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://eshop.wuerth.cz/Cistic-filtru-p ... cs/CZ/CZK/" onclick="window.open(this.href);return false;
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: P246E
z podobnýho důvodu už pěkně dlouho stojím. Něco se děje s čidlama, hážou hausnumera. Výsledkem je nízká teplota při regeneraci, která se pak nikdy normálně nedokončí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: P246E
No jsou vyměněný čidla 1 a 2 a snímač dif. tlaku a stejně zase hlásí nějaký další čidlo závadu. Vypadá to na nějakej průser s elektrikou nebo co. Musí se proměřit čidla a projít kabeláž. Neměl jsem na to čas, ale už mám něco domluvenýho po novým roce.Nwkt píše:Háže ti to chyby nebo něco?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17.12.2018 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
Re: P246E
Moje závada byla veřešena. Mechanik našel jeden překousnutý drátek.... Bylo to čidlo g648 za DPF. Po opravě stačilo auto projet a začalo hned regenerovat, nebylo třeba ani vyvolávat nucenou regeneraci, nicméně do úplného zničení chybělo už jen pár gramů sazí...
Člověk nějak po takových stresech začne uvažovat jestli byl diesel opravdu dobrý nápad
Člověk nějak po takových stresech začne uvažovat jestli byl diesel opravdu dobrý nápad
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: P246E
Spíš nebyl dobrej nápad jezdit k dementum co místo aby se koukli na čidlo, tak zahlásej „že je asi dpf u konce životnosti“ a nechaji tě s tím klidně dál jezdit. A právě těch pár gramů sazí tě dělilo mezi klasickou a nucenou regenerací, pokud to regenerovalo samo, tak do úplného zničení dpf chybělo ještě celkem dost
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: P246E
Pánové, mohu se jen zeptat, jelikož tu chybu mám taky tak snímač 4 teploty výfukových plynů je ten který? to je ten na turbu? dík za info
- Přílohy
-
- P246E.jpg (31.12 KiB) Zobrazeno 3525 x
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB